Pagini

Guest post - Despre tableta, laptop si oferte

Exista in magazine oferte si “oferte...”. Nu as dori sa scriu cum le-as numi pe acestea. Sa le spun doar...neinspirate. 

Saptamana trecuta calc intr-un magazin de electronice fiindca doream sa-mi achizitionez o tableta Mediacom care este la un cost destul de redus. Are performante bune in raport cu pretul scazut, deci o pot numi o tableta low-cost, numai ca tableta era la oferta si primeai la ea o...geanta laptop Serioux. Am crezut ca nu vad bine sau ma gandeam ca ar putea fi o geanta pentru tableta dar era prea mare. 

Am ramas inmarmurita: De ce s-ar oferi o geanta de laptop la o tableta? A trecut un angajat al magazinului pe langa mine si-l intreb de geanta de laptop. Imi spune ca trebuie mai intai sa intrebe, desi el considera ca este o greseala. 


Mergand mai departe prin raionul de electronice, vad oferta la achizitionarea unui laptop primesti o geanta laptop Targus, un laptop care nu avea geanta desi beneficia in oferta de o geanta. Mi-am dat seama ca e vorba de o greseala asa ca am sesizat acest lucru iar modificarea a avut loc. Ce-i drept, mi-am cumparat tableta dar fara geanta de laptop ci cu o husa si o tastatura dedicata tabletelor iar cei care doresc sa-si achizitioneze laptop-uri, se pot bucura de genti de laptop-uri primite cadou la achizitionare. 

Cum ar fi fost sa fie invers? Adica, la un laptop achizitionat, sa primesti o husa de...tableta? Facem putin haz de necaz insa sunt sigur ca oamenii dinaintea mea, la fel ca si mine, s-au uitat crucis la oferta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)