Pagini

Guest post- Personalizeaza-te cu Promotion.eu

In prezent, vedem foarte multi tineri care poarta haine unice pe strada si spun “unice” fiindca le personalizeaza asa cum vor ei. 

De cand s-au infiintat centre de personalizari tricouri, majoritatea poarta pe piept imprimeuri proprii, descarcate de pe internet sau cu un text compus de ei. Ce-i drept, eu nu am mania tricourilor personalizate. Decat sa-mi personalizez un tricou, mai bine imi personalizez o cana din care sa beau cafeaua dimineata. 

Bineinteles ca personalizarile nu se opresc aici ci merg de la genti laptop pana la sacose personalizate. Oamenii sunt deja unici, nu stiu de ce cauta unicitatea in produsele personalizate. Eu as dori sa-mi personalizez o cana cu numele blogului meu sau cu un banner al blogului fiindca ar fi ceva care ma reprezinta, ceva care face parte din mine. Pana in prezent nu detin nici-un obiect personalizat dar mi-ar place sa am ceva personalizat, propriu dar care nu va prezenta...unicitatea.


Hainele personalizate deja sunt ceva ce si-au facut multi si devine prea comun si...monoton. Nu sunt extravaganta fiindca caut ceva unic sa personalizez insa sa port tricouri personalizate...mneah, poarta multi. Sincer, as personaliza laptop-ul sau telefonul mobil, gadget-uri care le am zilnic in viata mea, care ma ajuta si ma pot bucura de acea personalizare. Ideea e ca, in prezent, poti personaliza ORICE! Indiferent de marimea, lucrul sau materialul folosit la imprimare. 

Cum se spune: “Bani sa ai!”.

Am o curiozitate: Daca ai posibilitatea de a-ti personaliza un lucru, ce ai personaliza? Vreu sa aud la ce va ganditi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)