Pagini

Guest post- Vizite

Saptamana trecuta am zis sa-i fac o vizita unei bune prietene cu care nu m-am mai vazut de mult. Am fost colege in scoala generala si in liceu iar dupa, ea a ales sa plece din oras. Am tinut legatura telefonic fiindca ne-am inteles foarte bine dar am decis ca e momentul sa o vizitez si asa am dorit sa-i fac o surpriza. 

Ajunsa acolo, constat ca am prins-o in plina “modernizare”, sa zic asa fiindca niste tipi carau dintr-o masina: lenjerii sipilote noi, impachetate, fotolii puf de culoare maro si o canapea extensibila 2locuri. M-am strecurat printre cei care carau lucrurile din masina in casa si am ajuns in casa. 

O gasesc pe buna mea prietena tinand evidenta la tot ce intra pe usa. Aflu de la ea ca a renuntat la tot ce a fost vechi si ca a comandat toate lucrurile noi. Gen, au golit casa de lucruri vechi si au cumparat lucruri noi. A spus ca ea s-a obisnuit deja cu acele lucruri si ca doreste intotdeauna ceva nou, care sa o atraga si sa o fascineze. Uraste monotonia iar aici sunt de acord cu ea doar ca: Cati oameni isi permit sa faca acest pas pe care l-a facut ea? 

Nu am intrebat-o de costuri fiindca mi-a fost jena dar mi-am inchipuit ca a costat destul de mult. Tragem doua fotolii deoparte si incepem sa povestim fiindca lucrurile erau alandala prin casa daca abia se descarcau, urmau apoi sa fie asezate. A ramas placut impresionata de vizita mea iar daca vorba din popor spune: “musafirul cand nimereste in vizita la cineva iar acesta face lucrari la casa, se aseaza si el la casa lui” – aici intra si decoratiunile, atunci acesta urmeaza sa se aseze la casa lui. Oare asa sa fie? Sa vad ce urmeaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)