Pagini

Guest post- O mica calatorie in lumea copiilor

Ieri am trait o aventura in lumea copiilor. Ajunsa intr-un supermarket, din nimereala, am trecut printre raioanele de jucarii pentru copii. Pe o parte m-am bucurat fiindca eram inconjurata de copii care chicoteau dupa o jucarie cu personajul favorit din desenele animate iar atmosfera era una foarte placuta insa, pe de-o parte, m-am intristat putin. 

In jurul meu erau doar jucarii Transformers, jocuri cu Ben 10 si intr-un colt asezat cateva jocuri Monopoly junior. Unde sunt jucariile cu personajele de cand eram eu mica? De ce trebuie ca timpul sa schimbe atat de mult lucrurile? De ce a trebuit sa devin adult? As fi dorit sa fiu ca ei, sa ma pot bucura in continuare de jucariile cu eroii preferati din desene animate.


Poate daca as fi ca ei, m-as bucura in egala masura fiindca ei nu stiu ce desene animate am prins eu, de ce personaje m-am bucurat si cu care am crescut. Poate as adora la fel de mult personajele de acum si desenele insa imi este greu sa ma desprind de trecut.

Jocurile au ajuns la un alt nivel. Jucariile fizice sunt inlocuite foarte mult cu jocurile video cu personaje din desene animate iar acest lucru ii face pe copii sa nu se mai desprinda de calculatoare si internet. Noi nu am avut jocuri video, noi ne bucuram de jocurile de afara si desenele animate de la televizor iar pe alocuri, cate o jucarie cu Tom&Jerry sau o papusa Barbie. Magazinele de jucarii aveau in rafturi, mai mult, jucarii pentru baieti: trenulete, masini, pusti, personaje de box si altele. Pentru noi, fetele, doar papusi si casute, cam atat. Mi se pare mie sau baietii sunt mai avantajati in cazul asta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)