Pagini

Elefant.ro si parul tau

Frumusetea e la tine acasa, printre micile tale trucuri de a te aranja pentru o noua zi. Asa se face ca anumite tratamente pentru par le poti pregati la domiciliu iar podoaba ta capilara se poate bucura de un rasfat pe timp indelungat la un cost foarte mic. Hidratarea scalpului folosind ceara de par face ca firul de par sa devina mai...hranit si stralucitor. De cele mai multe ori, tratamentele pentru par realizate acasa se bazeaza pe fructe, deci conceperea lor nu ar trebui sa va creeze dificultati. Tratamentul pentru par se aplica precum mastile de fata. Dupa aplicare, stati cu tratamentul aplicat o perioada de timp dupa care, parul necesita spalare si clatire. Dupa ce-ati efectuat aceste lucruri, va puteti bucura de un par mai bogat in volum, mai sanatos si mai hidratat.

Nu-ti lasa parul in voia sortii si neingrijit. Eu sunt innebunita dupa cosmeticele pentru par fiindca imi place sa am o podoaba capilara de invidiat. Imi place sa ma joc cu el in timp ce stau si ma uit pe net sau lucrez, imi place cand o persoana isi trece mana prin capul meu mangaind firele de par, imi place cand acesta miroase asa frumos si te imbata intr-o mireasma placuta. Igiena si ingrijirea parului inseamna igiena si ingrijirea ta. De aceea, iti acord un sfat: incearca sa inlocuiesti tratamentele cu chimicale gasite pe piata care promit multe parului tau cu tratamente de par realizate acasa. Gasim pe piata diferite tratamente pentru par care, la achizitionare, iti ofera o trusa machiaj gratuita. Chiar sa ii credem? Tu cata importanta acorzi acestui lucru?

Pe final, vreau sa va intreb: Ce produse folosesti pentru igiena si intretinerea parului? Aplici pentru produse cumparate de pe piata sau facute acasa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)