Pagini

Guest post - Diamantele, cele mai bune prietene ale unei fete.

Dupa cum stiti, bijuteriile ma atrag foarte mult. Nu stiu daca ele pe mine sau eu pe ele. (Hihihi) Imi place sa le port, sunt accesorii care scot in evidenta frumusetea si feminitatea unei femei. Noua, femeilor, intotdeauna ne-a placut aurul si iubim accesoriile din totdeauna. 

Cele mai purtate bijuterii pe care le detin sunt doua pandantive aur si cercei diamante. Am fost ieri intr-un magazi de bijuterii si m-am uitat de modele cercei aur fiindca m-am saturat sa port doar cercei cu diamante. Am observat zeci de modele, care mai de care mai frumoase. Imi era greu sa ma decid asupra unei perechi. Priveam la ei si simteam cum inimioara mea incepe sa bata din ce in ce mai tare iar creierul meu era: “Ii vreau pe acestia...si pe acestia...si pe acestia”, desi stiam ca nu-i puteam cumpara pe toti. M-am rezumat la un singur model, unul mai clasic dar care exprima rafinament si elenganta. Nu sunt foarte mari fiindca nu-mi plac cerceii mari si imi displace sa-mi atarne greutate in urechi.


Bijuteriile trebuie sa aiba o valoare, adica sa fie de aur sau argint. Nu sunt de acord ca unii cercei, care sunt realizati din anumite materiale, de cele mai multe ori, plastic, sa fie considerati “bijuterii”. Acei cercei i-as numi, cel mult,... accesorii. Cu toate acestea, exista anumite persoane care se accesorizeaza prea mult. Imi amintesc ca mi-a fost dat sa vad lantisoare de aur puse la...incheietura piciorului. O intrebare: Nu mai ai unde sa-ti pui aur pe tine si-ti pui pe picioare?

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)