Pagini

Tu ce fel de ceas prefer sa porti?

Cum sa-ti alegi ceasul de mana perfect? Majoritatea fetelor isi aleg ceasul de mana dupa firma producatoare: sa fie ceasuri Jessy, sa fie ceasuri Fiorucci sau cine stie ce alte modele. 

Eu alerg in magazine dupa ceasuri de mana dama care sa-mi placa mie, fara sa ma uit la marca. Nu ma incanta ca pe ceas sa scrie cine stie ce marca si sa se-ntample sa nu-mi placa modelul. Ceasul sa fie metalic cu cadran analog si curea de piele. Urasc curelele metalice, chiar si la ceasurile barbatesti si nu inteleg de ce barbatilor le plac sa poarte “bratari metalice” pe mana. 

In ceea ce priveste ceasurile digitale, le desconsider fiindca deja totul devine digital. Primele ceasuri au fost analogice iar acest tip de ceas consuma un nivel de energie foarte scazut iar ceasurile digitale au un consum foarte ridicat. 


Curele de piele ofera confort la mana indiferent de cat de rece sau cald este afara. Cureaua de metal este putin inconfortabila in cazul unor temperaturi ridicate si este de subliniat faptul ca, la barbati, se intampla ca in cureaua metalica sa se mai prinda cate un fir de par ceea ce este destul de stresant si neplacut.


Un lucru care mi s-a parut ca nu este in regula este purtarea a doua ceasuri de mana, persoane care poarta pe mana dreapta un ceas, pe cealalta mana un ceas. Mi se pare aiurea. Nu stii care iti e stanga sau dreapta si indiferent ce mana intorci vrei sa privesti ceasul?

Tu ce fel de ceas prefer sa porti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)