Pagini

Sanatatea e mai importanta decat toate!

De cand cu micile mele probleme de sanatate am inteles ce inseamna sa mergi sa-ti faci controale periodice ca sa iei din timp neregulile din organismul tau astfel incat sa nu cumva Doamne fereste sa ajungi in stare critica si zic asta pentru ca am vazut cu ochii mei ca foarte multi oameni din lipsa de bani si timp nu au mers la medici ani de zile si se trezesc dintr-o data cu nu stiu ce problema. Acum na, nu zic sa mergeti si sa va faceti nu stiu controale, e de ajuns un set de analize de sange si urina sau in functie de problemele cu care va confruntati in mod repetat sa alegeti din gramada de specialitati medicale si sa va cautati sanatatea.

Stiu ca poate o sa aveti impresia ca vorbesc prostii si o sa ziceti ca nu aveti bani de aruncat pe fereastra dar sunt clinici medicale (Hilmi, de exemplu, nu stiu, asta mi-a venit in minte acum) si laboratoare medicale unde cu o programare si bilet de trimitere de la medicul de familie consultatia respectiv recoltarea de sange este cel mai probabil gratuita.

Oricum ar fi eu va sfatuiesc sa nu va neglijati sanatatea, pentru ca pe cuvant de cercetas chiar am ajuns la concluzia ca e mai importanta decat toate. Si pe langa fizic sa stiti ca trebuie sa va ingrijiti si mintea, multa lume in ultima perioada imi tot spune ca de acolo pleaca totul. Daca ai o minte sanatoasa, ai si un trup sanatos, si invers, nu stiu, nu merge atunci cand mintea si corpul nu sunt in armonie, chiar nu merge. Mno, atat pentru azi, ne mai citim! Aveti grija de voi!

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)