Pagini

O intamplare din autobuz...

In acest articol am sa va povestesc ceva ce mi s-a intamplat cu cateva zile in urma. In timp ce asteptam autobuzul in statie iar vremea parea sa nu tina cu mine, fiind nevoita sa car umbrela dupa mine, vine un domn pe la 30 si ceva de ani in statie si incepe sa se zgarmane la buzunare. Le avea burdusite, dar cu ce credeti? Omul a inceput sa scoata de pe acolo mini-truse de make up si vopsea de par. Am zambit, oarecum, insa m-am intristat sa vad cum unele doamne, mai in varsta decat mine, se lasa usor pacalite de un necunoscut care le vinde gogoasa cu: “sunt originale” iar tipu’ le dadea pe...15 – 30 lei.  

M-am intors cu spatele si am inceput sa fac altceva, sa caut prin agenda, sa ma uit prin telefon de una, alta doar pentru a nu se opri la mine fiindca daca s-ar oprit, nu m-as fi putut abtine sa nu-i zic vreo doua. Asa a si fost, omul a trecut pe langa mine fara sa ma bage in seama iar acest lucru m-a bucurat. Eu nu cumpar produse de la vanzatori ambulanti fiindca n-am nici-o garantie ca acele produse ar fi...bune. Mie imi vine greu sa cred ca ar fi bune de ceva. De ce? Un astfel de produs costa 100 lei iar omul il vinde cu 20 lei.

Ganditi-va si voi! Eu am magazinul meu de unde-mi cumpar parfumuri originale, truse de make up si vopsea de par, cele necesare oricarei fete si nu-mi “tradez” magazinul pentru nimic in lume. Nu m-a dezamagit in toti acesti ani si nu ma va dezamagi niciodata. Voi ce ati fi facut, ati fi cumparat de la nenea produsele acelea sau ati ramane loiali magazinului de unde va face "aprovizionarea" ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)