Pagini

Guest post- Pregatiri pentru un an nou scolar

Vacanta de vara este pe sfarsite iar bucuria de a te trezi in fiecare zi mai tarziu si de a sta toata ziua pe afara paleste cu fiecare zi ce trece. Pentru unii este o bucurie inceperea scolii iar pentru altii...nu prea. Cu toate astea, pregatirile sunt in toi. Luna septembrie a fiecarui an inseamna cumparaturi pentru scoala, mai exact ghiozdane scolare, truse de geometrie, culori, pixuri, stilouri, creioane si multe altele. Cum anii au trecut si parasim ciclul scolar de 1-4, vom avea nevoie de albume foto pentru a tine toate amintirile cu colegii nostrii la un loc. Eu detin trei albume foto pana in prezent: unul pe perioada claselor 1-4, unul pe perioada claselor 5-8 si unul pe perioada claselor 9-12. 
Imi amintesc de vremea cand plecam cu mami la cumparaturi pentru scoala. “Mami, vreau ghiozdanul acesta”, si o spuneam pe un ton sugerand ca mi-l doresc maxim. Poate pentru faptul ca, de cele mai multe ori, imi cumparam ghiozdane cu super-eroii mei preferati. Mami ceda mereu in fata micilor mele rugaminti si-mi cumpara ghiozdanul dorit chiar daca nu era pe gustul ei. Dar ce conteaza? Eu purtam ghiozdanul la scoala, nu ea. Doream sa ma simt mandra cu el la spate.


Nu mai e mult pana la inceperea noului an scolar si pana la auzirea primului clopotel in anul scolar 2014-2015. In cazul in care nu  ai apucat sa te pregatesti pentru scoala sau esti genul de persoana care se pregateste pe ultima suta de metrii, te invit sa dai click aici pentru cele mai bune rechizite de scoala iar preturile sunt foarte accesibile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)