Pagini

Guest post- Incepe sezonul reducerilor, yeeeey!

Se termina vara si incepe sezonul reducerilor la haine. Cum fiecare sfarsit de sezon aduce reduceri semnificative in magazine la articolele de imbracaminte, oamenii nu se sfiesc sa cumpere. 

Majoritatea se gandesc ca: “de ce sa cumpar haine subtiri acum daca vine iarna?”. Eu ma gandesc ca le iau la reducere de -40% pana la -70% si le am pentru vara urmatoare. Nu e o strategie buna? Saptamana aceasta am vazut ca sunt reduceri rochii si costume barbati asa ca mi-am bagat si eu nasul in raioanele cu rochii elegante

Defiland printre sute de rochii de toate modelele, marimile si culorile. Reducerile erau semnificative si ma asteptam sa gasesc...ceea ce nu s-a vandut pana-n prezent, adica rochii mai simple...stiti voi, lucruri care nu s-au cautat insa mi-a venit sa cred cu greu ca acele rochii sofisticate pe care le-am vazut nu au fost cautate. 


In fine, spre bucuria mea. Am probat cateva rochii si din toate cele probate, mi-am ales trei rochii de seara care inspira rafinament si eleganta. Cum noi, femeile, dorim ca ceea ce purtam sa fie asortat, nu se putea sa plec doar cu rochiile in punga de cumparaturi ci mi-am luat cate o pereche de pantofi pentru fiecare rochie.

Asa ca in perioada aceasta fiti cu ochii in patru in magazine. Saptamanal vor fi reduceri la cate o categorie de produse. Trebuie sa deveniti buni vanatori de oferte pentru a va putea bucura de produse de calitate la un pret redus.

Tu esti vanator de oferte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)