Pagini

20 de lucruri marunte care iti fac viata frumoasa...

Cotrobaind p'aci prin lumea internetului am gasit o postare, un articol mai bine zis despre fericire, si cum se stie ca "Fericirea nu poate fi cumparata cu bani si dragostea nu poate fi dobandita cu forta." am descoperit cateva lucruri marunte care ne fac fericiti, pe moment ce-i drept, dar poate asta e reteta pentru o fericire mai indelungata sa zicem asa.
"Pentru a fi fericiti cu adevarat, este necesar sa avem o atitudine pozitiva si sa invatam sa fim recunoscatori pentru tot ce avem. (cam greu) Trebuie sa ne controlam impulsurile si dorintele exagerate, reprogramandu-ne sa supravietuim in aceasta lume in care partea  materiala este tot ce conteaza. (adevarat) "

Chestiile astea sunt pentru femei, dar am mai adaugat eu pe ici pe colo pentru a se bucura si specimenele celalalte de lucrusoare de genu', desi ma indoiesc ca i-ar face mai fericiti joaca cu baloanele decat o bere... dar deh, n-am facut eu articolul.
Iata 20 de lucruri marunte care reusesc sa iti faca viata mai frumoasa(cred):

1. Zambeste mai mult;


2. Cumpara-ti un set de facut baloane de sapun si joaca-te precum un copil;

3. Nu uita sa spui “Te iubesc” atunci cand simti cu adevarat asta;

4. Imbratiseaza-ti prietenii mai des; (mai des in cazul fetelor.)

5. Asculta muzica cu volumul tare, danseaza, simte energia…lasa-te purtata de vibratii; (si baietii pot sa asculte muzica, mai rar sa danseze.)

6. Intinde-te pe iarba din parc si pierde-ti timpul uitandu-te la nori, incercand sa deslusesti formele; (intinde-te cu iubita, cu ea, nu peste ea, hahaha) LOL

7. Gaseste-ti un motto pentru fiecare zi a saptamanii si incearca sa il respecti;

8. Cauta filmulete comice pe internet la care sa razi cu pofta; 

9. Pregateste-ti mancarea favorita si mananca fara a te mai gandi la silueta si diete; (sau ia-ti iubita si gatiti amandoi, de ce nu? a? )

10. Mai stii sa sari coarda? Bine, atunci achizitioneaza-ti una si invata-l si pe partenerul tau arta acestui joc in timp ce te amuzi de stangacia lui; (hihihi, asta ramane asa cum e)

11. Canta melodia ta preferata cat de tare poti fara a iti fi teama ca cineva te-ar putea auzi;

12. Joaca-te cu copiii mici in parc; (asta daca iti plac copiii)

13. Mergi in parcul de distractii si incearca tot ce ti se pare interesant; nu uita sa tipi cand ti-e frica, astfel te distrezi mai mult; (si cand vezi ca iubita tipa de frica, fa pe cavalerul si ia-o in brate, of...)

14. Fugi prin ploaie, racoreste-te si relaxeaza-ti corpul. Ia-ti si iubitul si puneti capat nebuniei cu un sarut pasional, inainte de a intra in casa; (aveti grija sa nu raciti! )

15. Cumpara-ti flori si aseaza-le pe birou; (sau cumpara-i tu si aseaza-le pe birou)

16. Trezeste-te dis de dimineata pentru a prinde rasaritul; (cand e cazul)

17. Mergi la mare si fa o baie in apa sarata in miez de noapte; (da da)

18. Invita-ti iubitul si prietenii la tine si faceti un maraton al filmelor; 

19. Ce zici de o repriza de gadilat? (mwahahaha! )

20. Ia-ti liber de la rutina pentru o zi, stai in pat si leneveste. (asta sigur va va face fericiti pe amandoi)

Pe voi ce lucruri marunte va fac fericiti/fericite?

sursa

30 de comentarii:

  1. Copii mici cu zambetele lor dragalase, sorele, vremea frumoasa, linistea naturi, vorbele frumoase din partea apropiatilor, muzica dansul...si cam atata imi vin in minte acum

    RăspundețiȘtergere
  2. 4 nu ni se potriveste..mai ales cand esti baiat si iesi cu un baiat ..la fel si 19

    RăspundețiȘtergere
  3. O muzica buna, un concert, un film bun (obligatoriu comedie!), o plimbare in parc, un badminton, un fotbal (daca am timp!), o piesa de teatru (tot comedie!).

    Nu banii aduc fericirea, ci numarul lor. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. FAC MULTE DIN LUCRURILE ASTEA...1 , 2, 4,5,6,8,9,10,11,12,14,17 ( CEL MAI DES ),20..HMMM..NU F DES..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. O bere rece
    2. Zambetul dansei
    3. Un film bun
    4. Un teambuilding reusit cu colegii de munca
    5. Un articol bun scris de CLM sau Lillee
    6. O ciocolata milka

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm...nu prea constientizam lucrurile marunte care ne fac feciti, din pacate....ma regasesc in unele de mai sus...lenevit, zambit, parc distractii, copialasi si inca cateva:). Nu stiu as mai adauga o relazare in cada, un masaj:), un mic banc simpatic, o zi in natura si oamenii fericiti:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Lucrurile care-mi plac mă fac fericită. Ce-mi place? Îmi place...
    1. Să gătesc. Îmi place mult de tot, dar mama zice că stric mâncarea. Şi face ea mâncare, d-aia greţoasă şi naşpa. La mine iese mai bine. :D
    2. Să merg prin magazine cu lucruri drăguţe şi să sparg bani.
    3. Să fac o baie fierbinte, cu petale şi multă spumă, cu lumânărele şi muzică în surdină. Plus o carte de citit în cadă.
    4. Să stau în fotoliu, să beau ciocolată caldă şi să citesc.
    5. Să fac poze.
    6. Să stau întinsă în pat şi să mă uit ore întregi la seriale, în timp ce mănânc chestii (fructe, chips-uri, covrigei etc.).
    7. Să spun "Te iubesc" atunci când o simt.
    8. Să îmbrăţişez persoanele pe care le iubesc.
    9. Să lenevesc. Poate pare stupid, da' pe mine mă face fericită.
    10. Să mă joc cu animale. Iarăşi stupid, dar eu prefer să mă joc cu animale decât să mă joc cu copii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mno, eu o să comentez fiecare "lucru care te face fericit" :D

    1. Dacă nu îmi vine să zâmbesc, ce e de făcut?
    2. Chiar mi-e dor să fac baloaanee:((
    3. Nu uit,nu uit.
    4.Hmmm... e de ţinut minte asta.
    5.Fac asta\:d/
    6.De care iarbă ?:D
    7. Cam obositor asta=))))
    8. Şi asta fac deja...noroc cu blogu', altfel n-aş fi căutat.
    9. Nu ştiu să gătesc:">
    10. Am 16 ani totuşi...Îs ditamai capra:))
    11.Fac în fiecare zi asta şi e minunat.
    12. URĂSC copiii.
    13. Ce drăguţă e partea cu iubita :x
    14. Ioi, adorrr ploaia =P~=P~
    15.Păcat că urăsc florile :-&
    16.Offf doamne.... Dacă ÎNCERC să mă trezesc la 12 e ok ?:-s
    17.Asta vreau =P~ 18. Sună interesant. 19. Oooo nuuuu!!! Mă gâdil ca un curcan... :-ss 20. VREAAUUUU !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tare postarea :))) .
    PS Uite aici un link pt Boy http://www.axyy-filme.com/filme/boy-2010/

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma face fericita mamii[si aia adevarata si asta de aici!:>:X:X] ...

    Aaa... postarea astaa
    Intregul tau blooog:x
    Complimentele[why not?!:))]
    Replicile inteligente[ma fac sa ma gandesc ca mai exista si persoane inteligente! Thx God!:))]
    Un fluturas, o floare

    mai muulte!:X
    Oricum, pentru mine, pe lume si pe viata asta este scris cu diacritice cuvantul: OPTIMISM!:]] Deeci... cam orice;;)

    RăspundețiȘtergere
  11. http://www.torrentreactor.net/torrents/5112659/BOY-2010-DVDRip-XviD-AC3-MASSiVE si linkul de torrent :D

    RăspundețiȘtergere
  12. @Un suflet inocent....: Hmmm, aceleasi lucruri ma fac si pe mine fericita :D

    @Florea: am zis la 4 ca in cazul fetelor mai des :)) doar nu esti gay sa iesi cu baieti :))

    @Cristi: mai multi bani, mai mare fericirea :)) eee :)) materialistule ;))

    @coco: foarte frumos, inseamna ca esti fericita mai mereu:D

    @G.W. : la 5 m-am inrosit:D sar'na:D

    @Dia: Frumos, si mie mi plac oamenii fericiti:D pupici

    @Pumpik Pie: Ce simpatica ai fost la 1 :)) hihihihi:D si mie imi place sa lenevesc, cateodata, imi plac si animalele :) cand vad vreun catel mic sau vreo mata din aia mica topai :)) Iiiiiiiii :))

    @annitu: urasti florile? hmmmmm, de ce? Te gadili ca un curcan :)) ooo da :))


    @Flyerboy: sar'naa! :D

    @ganduri.aruncate.pe.net.: Ce scumpa esti:X si tu ma faci pe mine fericita:D si bn inteles ca si pe tine, ma face mami meu fericita:D>:D<

    Imi place optimismul tau, ma molipsesti!!!:D
    >:D< Love you:X

    RăspundețiȘtergere
  13. 1,3,4,5,8,9,11,14,19 ... nu stau foarte rau (imho).

    RăspundețiȘtergere
  14. @INTJ: hihihi :> :> bun bun:D

    @Flyerboy: >:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. @C.L.M. Da, le urăsc, habar n-am de ce...Poate că mă duce cu gându' la chestii romantice, dulci şi pufoase (care nu-s deloc pe treaba mea) :D:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Am mai spus-o și o s-o mai spun: Bucuria vine din lucruri mărunte. Cherish every moment and live it like it will last forever.

    RăspundețiȘtergere
  17. @raul: ciudat:P

    @Zodrac: Da!!!:D Ai dreptate:D

    RăspundețiȘtergere
  18. 7,14,17 si 18 nu le-am facut,cel putin nu recent insa restul daaa si imi e mult mai bine dupa!
    Ce ne-am face fara micile bucurii ale vietii?
    Sunt oameni care uita de toate astea si de cat de simplu e sa iti reincarci bateriile.Este trist cand ajungi sa nu mai ai nici un motiv de a zambi si cand uiti sa te bucuri...

    RăspundețiȘtergere
  19. @Ela: asa e :) Nu stiu ce ne am face... ar fi urat...

    RăspundețiȘtergere
  20. Moaaa... am descoperit ca-l fac fericit pe G.W. :)) Ma simt flatata. Voi scrie mai des, special pentru el. Parol!
    Ce ma face pe mine fericita? Sau... mai fericita?
    - cafeaua/nessul de dimineata, pranz si seara, facute de sotul meu si numai de el.
    - adaugam si niste tigari
    - prietenii mei si destrabalarile nenorocite :))
    - o sedinta de shopping ( suna a pitzi, dar ma simt bine cand imi iau cate ceva )
    - motanul meu scump si drag
    - blogul meu
    - intalnirile cu familia/fratii mei
    - cand sunt apreciata si laudata
    - o muzica buna, un nightwish...
    - o sedinta la coafor/cosmetica
    Eheee... si lista ar putea continua :D

    RăspundețiȘtergere
  21. @Lillee: hi hi hi:D pe tine orice te face fericita, aproape orice :)

    Te pup:D

    RăspundețiȘtergere
  22. sa ascult muzica happy (cea trista ma face uneori sa plang :D) si sa ma joc cu catelul meu :) a da si un zambet din partea celor pe care ii iubesc :D
    te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. @Casiana: :D si pe mine muzica trista ma face sa plang ...:D :D ihihihi cutzulache:X
    Frumos:X

    Te pup si eu:X

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce ma face pe mine mai fericit:
    1.Zambetul cald al iubitei in zorii zilei dis de dimineata;
    2.Florile,sa ascult muzica buna,sa dansez,sa strig in gura mare cat sunt de fericit chiar si la cel mai mic maruntis;
    3.Sa ma joc cu cainele meu si cu nepotii mei;
    4.Sa ma plimb descult in iarba verde la tara;
    5.Sa citesc in natura si sa compun ceva versuri;
    6.Sa ma plimb in parc cu amicii sau colegii de munca;
    7.Imi mai place ploaia...sa o privesc la ea,sa merg prin ploaie,stropii de ploaie sa-i simt pana in piele;
    8.Să îmbrăţişez persoanele pe care le iubesc;
    9.Sa spun "TE IUBESC" atunci cand o simt si mai ales daca vine din suflet;
    10.Sa-mi petrec timpul liber,vacantele cu mama mea;
    11.Sa gatesc,sa-mi petrec mai tot timpul in bucatarie incercand noi retete;
    12.Să beau ciocolată caldă;
    13.Imi place foarte mult arta fotografiei;
    14.imi mai place intregul tau blooog:x;
    Cam atat si punct.poop

    RăspundețiȘtergere
  25. @FRENCH.KISS: SAr'naaaa! >:D< pupici

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)