Pagini

Cartea fetelor and...

 Hey'all!
In 1 rand va multumesc pentru recomandarile si sfaturile voastre de la postarea anterioara si vroiam sa va spun ca am gasit o carte pe placul meu, se numeste "Cartea fetelor", este publicata de Editura Politica, autorul nu vi-l pot spune, deoarece cartea este impartita pe capitole(vreo 7), fiecare avand subcapitole scrise de autori diferiti.
Din cate am citit eu, pare a fi o carte psihologica(cred) si recunosc ca mi-au atras atentia cateva titluri:
"Cum ne comportam?", "Feminitate si frumusete", "Ele despre ei si ei despre ele", acum sper doar sa nu ma plictisesc si sa reusesc sa o termin fara sa sar peste pagini (are in jur de 300), hihihi!

Si in al 2-lea rand, vroiam sa va intreb: Cati dintre voi v-ati face nevoile pe un astfel de wc? Hahahahahha!


PS: Fara comentarii nesimtite ca nu le aprob!

36 de comentarii:

  1. cred ca ai sta numai pe WC daca ai avea unu d-asta acasa :>

    RăspundețiȘtergere
  2. @Florea: :)) nu tre' sa mai folosesti hartia igienica :))

    RăspundețiȘtergere
  3. vaaaaai:)):))
    e simplu : nu as face :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @29decembrie: :)) hihihi

    @Cristi: multumesc:D

    RăspundețiȘtergere
  5. insfarsit ai gasit ceva care sa iti place :) vezi asta era ideea :D lectura placuta >:D<

    si nu cred ca as sta vreodata pe wc`ul ala :))

    te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Si ia uite de ce carte e interesata Monicuta noastra....psiho aaa?Nu pot decat sa ma bucur caci si eu am interes catre astfel de carti sau publicatii,articole,emisiuni.

    RăspundețiȘtergere
  7. da da sigur ....macar minte-ma frumos ..cand ai asa placere:>,,placeri :>

    RăspundețiȘtergere
  8. În primul rând ai o greşeală un titlu. Probabil de la cura asta de slăbire ţi s-a făcut foame şi ai păpat un R.
    Bine că ai găsit o carte care te atrage. Spor la citit şi sper să nu adormi în timp ce-o citeşti.:))
    Tare poza aia :)) Perfect pentru (unele) femei .:))x_X=))

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Monica !

    Hmm , interesant (wow ...ce cuminte în exprimare am fost)...acum , ştii , băieţii în cele mai multe cazuri (de folosire) au altă poziţie dar adaptarea e mama plăcerii , depinde ...ba nu , nu depinde deloc !! :))

    Cu cartea , părerea mea este că nu te vei plictisi indiferent de ce vei citi acolo fie că eşti de acord , fie că nu . Interesant este ce au de spus ceilalţi despre ... atunci abia vei trage concluziile şi nu după ce te învăţă unul sau altul mai mult sau mai puţin ştiutor în toate cele.

    Off : aşa ai vrut să scrii titlul ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu cred că cel care a photoshop-uit poza, foarte prost de altfel, nu vroia să se lase de înţeles că limba va fi folosită pe post de hârtie igienică... da un nou inteles expresiei: "business or pleasure"

    RăspundețiȘtergere
  11. @Casiana: Daaa:D Am gasit:D >:D< Multumesc:X pupici

    @Ela: hi hi hi:D

    @Florea: Ah taci!:))

    @annitu: pai de nemancata :)) mersi ca mi-ati atras atentia, nici nu observasem:D

    Si mersi:D sper si eu sa nu adorm:X:>:D<

    @SoriN: Am gresitttttttttttttt titlul!:)) M-am grabit!!! :))

    @Roscovanu Flo: DA! :))

    @Grim: :)) Eei si tu acum.

    RăspundețiȘtergere
  12. Trebuie să nu comentez că nu mi-ai aproba. :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Carte aia e buna pentru inceput... dar nu e literatura. Da-te pe literatura. Asta e asa... ca si cum ar fi scrisa de mine :))
    Cat despre wc... faci economie la apa si sapun. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. si eu am citit cartea aia si e super :D

    RăspundețiȘtergere
  15. ar fi obositor sa ai un WC din asta in casa :)) probabil ar fi foarte amuzant sa ii vad pe ai mei sau pe el folosindu-l :)) [ sau macar privindu-l , ar fi amuzanta fata lor :)) ] M-ai facut curioasa de cartea aia dar asta e job-ul tau neoficial : sa le faci pofta sau sa ii faci curiosi pe oameni ! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. @Zodrac: :D E bine asa!

    @Lillee: e carte:)) da?:)) este! draga, e scrisa de "pisologi" da?:))

    Si de hartie ai uitat sa zici :))

    @Sophie: sar'na:D

    @Nymphetamine: Uhu:D ce bine:D

    @Mademoiselle: Chiar, cred ca eu as face pe mine daca as vedea un astfel de WC :)) Ooo da! :))

    Multumesc, multumesc>:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. Înainte să încep orice carte mă uit prin ea, citesc rânduri la întâmplare, dacă pot citesc şi titlurile capitolelor şi, dacă mă atrage pe bune, mă pun şi citesc şi nu mă mai opresc până nu o termin. 8->
    Cât despre toaleta aia... nu ştiu, îţi dai seama că nu mi-aş face nevoile acolo never ever. :| =)) Pare drăguţă, totuşi. Vorbeşte? ;)) Dacă tot nu-mi fac nevoile acolo, măcar să-mi spună poveşti sau să vorbească cu mine cât timp fac baie. Ca să vezi ce filme mi-a dat, am început să mă gândesc cum aş putea să mă confesez unei toalete. Cred că mi-ar da sfaturi excelente. =))
    Eu când aberez, aberez pe bune. :">
    A, şi ador cărţile psihologice. :D

    RăspundețiȘtergere
  18. @Pumpik pie: :)) Pai da, daca nu rasfoiesc sa vad despre ce e vorba nu stiu daca imi place sau nu:D

    :)) Deci esti nebunici, i-auzi sa iti spuna toaleta povesti :)))) imaginatie bogata ai sa stii:))
    Ei lasa ca nu aberezi asa rau :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  19. Lectura placuta si sper sa nu te plictisesti :D

    Daca iti plac romanele de dragoste poti sa incerci si "Ultimul cantec" de Nicholas Sparks :D
    Eu am citit-o inainte sa aflu de film, e foarte draguta si... oarecum comica :D

    Nu, nu mi-as face nevoile acolo :)) Nu cred ca m-as simti in largul meu :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Am vazut unul din astea pe la Regata....Intrebarea este: Ce gen de carte ai citi pe un astfel de wc? :))

    RăspundețiȘtergere
  21. :)
    Salutare, copil rebel!
    :)
    (e o gluma, sa nu te prind ca te superi...)
    Interesanta carte la "prima infatisare". Spor la lecturat. Astept o sinteza. Sa te "vaz" atunci cat ai citit din ea...
    :)
    Budha din imagine este foarte vie, ceea ce-nseamna ca-ncarnarea e veridica!
    :)
    (am glumit)
    O zi faina iti doresc.
    las la portita... albastrele ("furate" de la Pandhora)

    RăspundețiȘtergere
  22. @Stefania: Multumesc>:D<

    @shaman::)) As citi reviste :))

    @andreiraduM: Hellow:D
    Ba ma supar :)) hahahahha

    Multumesc, eee, pana o termin eu de citit mai dureaza:D

    O zi faina iti doresc si eu tie:X Si thnks:D

    RăspundețiȘtergere
  23. @C.L.M. Nu ai pentru ce. Aşa-s eu, obsedată de limba română :)).

    RăspundețiȘtergere
  24. Da, smechera toaleta. Ar fi fericire maxima pentru majoritatea lumii, in special pentru unele persoane :P. Te tii de nazbatii :p. Glumeam. O seara frumoasa si la mai multe articole tari ca acesta :)) !

    RăspundețiȘtergere
  25. @annitu: stai linistita si eu sunt, doar ca graba strica treaba :))

    @Rappa_ru': Hi hi hi :D Ma tin :)) ca de obicei:D

    Multumesc la fel:X

    RăspundețiȘtergere
  26. te-ai apucat de citit!
    ce frumos, spor!
    si sper sa-ti placa .

    cat despre a doua treaba, nu comentez :))
    pe mine ma duce cu gandul la altceva imaginea. :-"

    in fine.

    have a nice night >:D<
    kisseeeez ! :*

    RăspundețiȘtergere
  27. @julie: multumeasc:x

    stiu si pe mine ma duce cu gandul la altceva, dar ma abtin :))

    >:D< mersi la fel:D

    RăspundețiȘtergere
  28. Spor la citit. Si multa rabdare. Daca nu se poate citi in timp ce iti faci treaba pe acel WC.

    RăspundețiȘtergere
  29. Ca in totdeauna plina de viata...in fiecare postare faci ce faci tu si ne inveselesti.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)