Pagini

Vise...

A innebunit lupu' fratilor din cauza viselor(nu vise din alea cu ochii deschisi, vise din alea de le visezi noaptea, intelegeti voi), mai bine zis nu ca a innebunit, visele l-au bagat in sperieti.
Auz' si voi sa ma sperie pe mine visele!HA! Sa imi fie frica sa visez anumite chestii care stiu ca "nu-s de bine", da' m-am gandit eu... in mintea mea asta a mica: oare nu din cauza fricii visez eu toate prostiile? Adica nu visez cumva tocmai ceea ce nu vreau sa visez?
Vroiam sa va intreb: 

Voi credeti in vise? Daca da, de ce? Si daca nu, de ce?



P.S.: Sa stiti ca aveam o teama sa vorbesc despre asta cu visele, dar trebuia sa imi infrang temerile si sa va intreb.

29 de comentarii:

  1. eu cred ca daca visezi singur e doar un vis insa daca visezi in doi visul se transforma in realitate..da nu asta era ideea, asa ca voi raspunde la obiect: cred in vise si in tot procesul lui insa nu am fost niciodata curios sa studiez mai tare problema.

    RăspundețiȘtergere
  2. @G.W.: Eu vorbeam de visele alea care le ai noaptea :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu cred ca in vise...dar ma amuza interpretarile lor, totusi cred ca daca iti doresti ceva foarte mult poti sa visezi acel ceva, pentru ca mi s-a intamplat recent:))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Dia: Da, mai visez si eu acel "ceva" dar nu inteleg ce-s cu visele astea urate :(

    RăspundețiȘtergere
  5. vise cu ochii inchisi nu, cu ochii deschisi da.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. deci eu cred in vise=)))si vreo 2 chiar mi s au adeverit=))))nu pot sa povestesc despre ele din motive personale (nu sunt vise erotice:)) ), dar ar fi greu de explicat, oricum, nu toate se adeveresc si nu cred in tot ce visez desi uneori mai bag ochii pe net si caut despre ce visez, nu ca as crede:))dar sunt curioasa ce ar insemna dk ar fi:))

    RăspundețiȘtergere
  9. DA , UNELE CHESTII CHIAR SAU ADEVERIT IN VIATA REALA....adica mie :-??Acum nu stiu tie / voua

    RăspundețiȘtergere
  10. @Oandi: :))))) Eu nu prea mai cred :)) Si eu caut pe net ce reprezinta=))

    @Florea: La mine nu s-a adeverit niciunul :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Fiecare vis are o semnificaţie aparte cred...
    In timpul somnului creierul încearcă să stocheze informaţiile importante şi astfel apar visele...Eu una cred in vise...si incerc pe cat posibil sa le realizez

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie mi se intampla uneori niste chestii care ma pun pe ganduri: visez oameni pe care nu i-am vazut de f mult timp, iar a doua zi ma reintalnesc cu ei; visez ca am control la firma si dupa cateva zile ma trezesc cu itm-ul sau finantele pe cap etc...ca un fel de premonitie si, sincer, ma sperie cateodata, pentru ca nu inteleg fenomenul! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. doar uneori :-ss dar dupa ma calmez, imi dau 2 palme si imi revin.
    stiati ca cica daca visati un mort, ii moare moartea?:))

    RăspundețiȘtergere
  14. Ar fi ciudat să se împlinească :))

    Monica, eu cred în ceea ce reprezintă anumite vise,bine nu sunt absurdă la modul că mă ghidez după ele sau aşa ceva. Nu , visele sunt întruchiparea fricii sau a dorinţelor noastre. De exemplu , când ai emoţii visezi ceva legat de chestia asta pentru că te gândeşti excesiv. Bine, nu ştiu dacă e explicaţia ştinţifică sau dacă e real ce zic eu , dar asta cred. Plus că mai sunt şi mituri din alea de la străbunici care sunt generalizate şi care uneori , poate din pură întâmplare , se adeveresc.
    Dacă e să o luăm pe partea cealaltă , eu sunt o visătoare şi e normal să cred în ele :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu cred ca visele ar prevesti ceva, nu cred în superstitii, dar ma amuza când citesc sau aud discutându-se despre interpretarea viselor si efectul lor în viitorul nostru :D Nu cred în oracolele care descriu: "de apa tulbure ai visat, atunci..." Bla-bla! Visele sunt reflexia unor evenimente ce ne-au impresionat mult în cursul zilei, combinatii de gânduri care ne preocupa foarte mult. Dureaza fractiuni de minut si de cele mai multe ori uitam tot ce am visat :) si e bine asa!

    RăspundețiȘtergere
  16. @CARMEN: De explicatia ta chiar aveam nevoie!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. @calator spre infinit: Interesanta gandire ai.

    @Roxy: asta e ciudat cu siguranta! :))

    @iri: asa trebuie sa-mi dau si eu vreo doua!:))

    @Mademoiselle: Eu nu mai stiu ce sa cred... Visatoare mica ce esti tu! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu cred in vise. Visele nu sunt decat franturi ale memoriei. Memoria se relaxeaza si iti reda pe timpul somnului franturi din timpul zilei: la ce te-ai gandit ( chiar si involuntar ). :)

    RăspundețiȘtergere
  19. @Lillee: :D Asa ziceam si eu, desi uneori mai sunt in dubii! Dar cred ca m-am lamurit.

    RăspundețiȘtergere
  20. da , da trandafiri :>si satept si eu leapsa aia hai :))

    RăspundețiȘtergere
  21. mie mi-e al dracului de frica de insasi...frica
    de frica pe care o creeaza visele.

    RăspundețiȘtergere
  22. @Florea: :)) bine bine!

    @Nymphetamine: oww :-s

    RăspundețiȘtergere
  23. Exista atatea si atatea explicatii despre vise, iar una dintre ele spune ca, in timpul somnului, creierul "deruleaza" evenimentele care au avut loc de-a lungul zilei (stresul, problemele, lucrurile la care te-ai gandit). Dupa parerea mea, daca se intampla urmatoarea zi ceea ce ai visat e pura coincidenta. P.S. Si asa uitam cam 90% din vis dupa 10 minute de la trezire :))

    RăspundețiȘtergere
  24. @Cristina: Asa m-am gandit si eu :) Dar trebuia sa fiu sigura ca asa e =)):D THnks

    RăspundețiȘtergere
  25. Corect,Cristina exista atatea si atatea explicatii despre vise,asa ca fiecare interpreteaza cum vrea,dupa auz...etc.Nu cred in vise nu sunt decat franturi ale memoriei( chiar si involuntar ).Poop sufletel!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)