Pagini

Leapsa

Poftim draga Florea, leapsa(sa nu zici ca-s rea).


1. Un cuvant de inceput
Hellow!
2. My name is…
C.L.M.
3. Adresa si nr. de telefon
Pentru?
4. Cand v-ati nascut?
Intr-o zi calda de vara! :)) ( 2 iunie '91)
5. Data, ora, ziua, luna si anul completarii oracolului
21 Iulie 2011, 23:52
6. Ce animale preferati?
Tigrisorii, leii, catelusiiiiiiiiiiiiii, "iepuiasii" si hai si pisicile(aproape toate imi sunt drage, dar nu sunt innebunita dupa ele)
7. Ce sporturi va plac? Le practicati?
Fotbal, Tenis (pe vremuri)
8. Ce dansuri va plac?
Toate!
9. Ce personaje din desene va plac?
Hmmmm, multe dar nu imi vin acum.
10. Ce pasari va plac?
N-am preferinte.
11. Dar flori?
Trandafirii, magnoliile, cam toate(de mica rup florile de prin parcuri) :))
12. Va plac cartile?
Acum da, incep sa imi placa din ce in ce mai mult.
13. Ce cintareti(ete)
Beyonce si multi altii.
14. Dar actori?
Jim Carrey ,Martin Lawrence,Eddie Murphy,Rowan Sebastian Atkinson a.k.a Mr. Bean si as mai adauga Sandra Bullock.
15. Ce tari va plac?
How far is Mexico? 
16. Ce masini va plac?
Masina sa fie, dar nu harb.
17. Dar motocicletele?
Nu am preferinte.
18.Pe cine iubiti?
MAMI!
19. Ce este baiatul?
Opusul fetei?
20. Dar fata?
Opusul baiatului? :))
21. V-ati plimbat vreodata cu ea(el)?
Care el?
22. Ce vrei sa deveniti?
Grefier, avocat, jurist, ceva pe acolo! :D
23. Cu ce echipa tineti?
STEAUA! :P
24. Ce materii va plac?
Matematica(pana am dat de Eleodor).
25. Dar profesori?
Ehm, profa de MRU si profu' de engleza.
26. Vreti sa mai continuam cu intrebarile?
Ce-i prea mult strica.
27. Ce este prietenia dupa dvs.
Ceva special.
28. Dar iubirea?
Ceva ce uneste doua suflete straine intr-unul singur.
29. Aveti prieteni?
Normal.
30. Ce este sarutul?
O atingere delicata a buzelor... :D

Doar atat?
Leapsa merge la ... Mademoiselle, Rebeca C., Pumpkin Pie, iri, stefania, Annitu si cine mai doreste, cine mai pofteste sa o preia fara rusine!

11 comentarii:

  1. actorii aia mi se par cunoscuti :))defapt raspunsu..hmm :-?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Florea: Pai am spus ca mai adaug in sensul ca aia erau deja(de la tine). Doar nu vroiai sa ii scriu in alta ordine? :|

    RăspundețiȘtergere
  3. :))nici nu ii cunosti ..doar daca le scrii numele la google=))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Florea: Esti taran. de parca stii tu ce cunosc eu:-j Tre' sa fi in plm inapoiat sa nu fi vazut vreun film cu astia.

    RăspundețiȘtergere
  5. cum m-ai facut ma :))?TARAN ???=))))huuua provincia=))desi e mai bine in provincie..din mai multe puncte de vedere...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Florea: Bine hai du-te la "capetala" ta. noapte buna :P

    RăspundețiȘtergere
  7. detesc capitala....anumite locuri te face sa te simti ..ca in india

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite leapşa mea aici. http://annitu.com/oracol :*

    RăspundețiȘtergere
  9. =)) =)) =)) prea tare ce se-ntampla aici =))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Florea: owww...

    @Annitu: :X iii :X

    @G.W.: =))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)