Pagini

Leapşa cu cărticele.

Adelici mi-a pasat o leapsa tare draguta care suna cam asa:

Pentru această leapşă, înşiruie câte o carte preferată al cărei titlu începe cu câte o literă din alfabet. Dacă nu ai o carte pentru litere mai ciudate, cum ar fi Q, X sau K, o poţi înlocui cu o carte preferată care conţine acea literă în titlu. Ai voie să pui în lista ta şi cărţi care nu aparţin beletristicii.

A - Amurg (Georgeta Mircea Cancicov)
B - Baltagul (Mihail Sadoveanu)
C - Colt Alb (Jack London) 
D - D-l Goe( I.L. Caragiale)
E - Eternele iubiri (Ioana Postelnicu)
     Enigma Otiliei (George Calinescu)
F - ?
G - ?
H - Hanul Ancutei (Mihail Sadoveanu)
I - Ion (Liviu Rebreanu)
J - Jocul ielelor (Camil Petrescu)
K - ?
L - ?
M - Mara (I. Slavici)
N - ?
O - O scrisoare pierduta (I.L. Caragiale)
P - Patul lui Procust (Camil Petrescu)
R - ?
S - Scrisori de dragoste spanzurate (Oliver Lustig)
Ş - ?
T - ?
U - Un infinit de emotii (Lucian Penescu)
V - ?
W - ?
X - ?
Y - ?
Z - ?

Cam... multe lipsuri, dar leapsa trebuia onorata. Macar eu recunosc ca n-am citit decat ce ni se dadea pe la scoala, si alea cu chiu-cu vai, incerc sa recuperez cat pot caci nu cred ca trebuie sa incepi sa citesti de la o anumita varsta obligatoriu, niciodata nu e prea tarziu.

Leapsa merge la: Bianca Dobrescu, Lillee, Cristian Ciofu, Muc Roz, Annitu, Pumpkin Pie, gabriella si Flyerboy
And some fun: 



P.S.: My new blog: Beauty and Me


Sfatul zilei: " Toate se intampla cu un motiv!"

24 de comentarii:

  1. colt alb aia am citit si eu prin a8-a daca nu ma insel

    RăspundețiȘtergere
  2. @Florea: Aia a fost prima mea carte citita cap-coada, si mi-a si placut! :))

    @Bianca Dobrescu: Stiu stiu =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa-i ca toate se intampla cu un motiv:)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi amitnesc ca nea dat la scoala sa citim colt alb si eu in loc so citesc mi-am cumparat dvdul :)). eu niciodata nu citesc ce ne da la scoala, numa din ideea de obligatie.
    daca ai nevoie de sugestii pentru carti just ask :>

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am urat Ion:)M-a traumatizat un pic cartea aia, mi se parea cam violenta:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Conservatoare si romantica. Clasica. Incapatanata. Asta mi-a venit in minte despre tine citind lista ta. Gresesc? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite şi leapşa mea:)) http://annitu.com/carti-carti-carti

    RăspundețiȘtergere
  8. @Crisa: Oke, multumesc:D o sa te pun pe lista:D

    @Cristi: eee :P

    @Dia: :)) Eu n-am nimic cu ea :D

    @annitu: o vazui:D

    @shaman: Ce draguuut :>

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt interesante semnele alea de intrebare :))

    RăspundețiȘtergere
  10. te superi daca o preiau si eu ?? Mi se pare tare interesanta pentru ca are carti :X

    RăspundețiȘtergere
  11. @Lillee: Da da:D:))

    @Nymphetamine: nu mai rade :))) de mine :))

    @Mademoiselle: normal ca nu scumpo:X preia-o :X:)

    RăspundețiȘtergere
  12. O duminică frumoasă și
    vacanța să-ți fie cât mai plăcută!
    Pupicei scumpo..

    RăspundețiȘtergere
  13. @*ELENA* : multumesc:D >:D< te pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  14. uuuuh vreau si eu leapsa! mie de ce nu-mi dai? ;)))) Oricum si la mine ar fi cam goala lista.... ar fi fain o leapsa cu cartile pe care am vrea sa le citim. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Poison: nu am stiuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!! Ia-o!: >

    RăspundețiȘtergere
  16. pisicuta asta mi-a adus aminte ce o alta imagine la care radeam ca proasta:))
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lp9awufu6R1qmgwy8o1_400.gif

    RăspundețiȘtergere
  17. @Maia: Ce faina e imaginea :)) Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)