Pagini

Perversi sau nu?

Sa va arat ceva...

Acum, spuneti-mi drept: v-ati gandit la prostii?

48 de comentarii:

  1. desene gen asta iti fac si eu ....:))...si stiu o multime...dp youtube le-am invatat:P

    RăspundețiȘtergere
  2. @Roxy: :D dadda!:))

    @Florea: ia sa-mi dai si mie unu' :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer, pentru inceput am crezut ca e un desen, apoi cand am vazut urmatoarea imagine m-am gandit la corpul unei femei apoi mi-am dat seama ca e boticul unul catel..:))) taree!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Normal ca ne-am gandit la prosti...sa vad sfantul care nu s-a gandit la asa ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  5. uite
    Partea 1
    http://www.youtube.com/watch?v=xkPHBvl_weA

    Partea 2
    http://www.youtube.com/watch?v=JQbvacFC4Jw&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  6. =)) prima dată m-am gândit la prostii, apoi am văzut că e doar un căţeluş inocent
    foarte tare blogul..
    bravo!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Iulia Senacico: Cam asa s-a desfasurat si la mine procesul de gandire :))

    @Dia: =))))))

    @Alexandra: Eee!:)) Prima oara !!:))

    @Jazzy: Xd

    RăspundețiȘtergere
  8. @Florea: multzam'

    @gbubu: =))))))))) Mersi! >:D<

    @Mademoiselle: :)) Stiam eu!: ))

    RăspundețiȘtergere
  9. M-am gândit la o tipa goală care nu şi-a ras pădurea dinttre picioare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Noa serbus.
    Dacă mă refer la prima parte a definiţiei care este: "Starea celui lipsit de inteligenţă sau de învăţătură, starea omului prost; (concr.) faptă, comportare, vorbă care denotă o astfel de stare", NU. Şi asta nu pentru că eu aşi fi extra şi nemaipomenit de inteligent, dar nu se pozriveşte.

    Dacă Intrăm pe versiunea a doua a definiţiei: "Vorbă, faptă sau lucru lipsite de seriozitate, de importanţă; fleac; absurditate, inepţie", fiecare cum crede. Eu cred că respectiva caricatură şi toate cele care fac parte din acest gen, este foarte inspirată şi scoate "la interval" imaginaţia autorului. Aşa că nici aici nu ar putea fi vorba de "prostii".

    RăspundețiȘtergere
  11. =))cine s ar fi gandit la asa ceva:)))

    RăspundețiȘtergere
  12. @abbibal: Ahhh, e o gluma :-?

    @Oandi: =)) Eu sigur nu!

    RăspundețiȘtergere
  13. eu cred ca toti...inevitabil ne-am gandit la un trup de femeie :)))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Un suflet inocent: corect, corect! :D:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu m-am gandit la prostii...dar chiar imi place ca tu ne inveselesti mereu...gasesti tu ceva si ma faci sa zambesc.O seara minunata sa ai si abia astept sa intru maine pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  16. @gabriella: oww:X ma bucur, te pup:X

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte tare :))
    Chiar ma gandeam la perversiuni :D O:-)

    RăspundețiȘtergere
  18. Creierul procesează cu rapiditate şi asociezi imagimile simplu aşa cum apar . Dacă ar fi exitat timp de gândire ai fi plecat de la premiza că poate fi altceva şi imaginaţia ar fi lucrat altfel.
    Deci , da , la prima vedere am mers cu gândul la cel mai sugestiv lucru si cel mai la îndemână ...care dealtfel nu este o prostie , ba dimpotrivă .

    Bună gluma !

    RăspundețiȘtergere
  19. @Stefania: dar cine nu se gandea? :))

    @SoriN: :D

    @fatacareaduceploaia: :)

    RăspundețiȘtergere
  20. da...se pare ca am si eu o minte putin perversa:))

    RăspundețiȘtergere
  21. eu si dupa ce a aparut cainele tot la o femeie dezbracata ma gandesc:))

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce funny,doamne...o sa dau link la prietenii mei,sa se tine si ei de burta ))))))

    ps: bun venit in blogroll-ul meu ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. @ella: Multumesc! bun venit si tie! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  24. normal ca m-am gindit la prostiiiiiiiiiiii :))

    RăspundețiȘtergere
  25. @Anna.: :))

    @==NELANELYKA==: Ehee! :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu m-am gandit la prostii ci doar la o gagica dezbracata :))

    RăspundețiȘtergere
  27. m-am gandit ca e o capcana :D

    RăspundețiȘtergere
  28. tare... stiam sa fac si eu astfel de desene :)

    RăspundețiȘtergere
  29. @H.: Mersi:) Pai sa-mi arati si mie :P

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)