Pagini

My first LOTD! - Purple&Pink

 La recomandarea scumpei Honeÿ Bunny am facut primul meu machiaj, oficial, my first LOTD,
 am primit numai laude din partea ei, sar'na, am mai aa, esti geniala, 
daca va amintiti si dulceata de Ela
 mi-a recomandat si m-a invatat cate ceva despre ale machiajului si am bagat 
la capsor si sper ca de data
mi-a iesit si mie ceva mai acceptabil. Sar'na fetelor!!!
Machiajul e mult mai frumos in realitate, acum ca sa ma laud, hihihi, 
dar nici in poze nu arata rau, hihi, modestia
din mine, ce sa-i faci... dar va las pe voi sa va spuneti parerile, 
cine doreste normal, cine nu, asta, e.
Pozele nu au iesit foarte bine, nu prea ma pricep, 
desi Honey m-a laudat si m-a incurajat de mama focului, 
hihihi, sar'na din nou!
Si cum e prea multa vorbarie, 
va las sa vedeti pozele. 
Deci nu sunt profesionista, da?




Stiu ca am facut inca o postare azi, dar nu ma pot abtine sa nu postez. Hi hi hi.

32 de comentarii:

  1. Si mie imi place...iti scoate grozav ochii in evidenta...esti foarte sweet:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aiaiaaaaai!!:X:X:X
    Cat e de supeerb!:X

    Tot asa mami!:>

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dia: Sar'naa:D:)

    @29decembrie: :)) Mersi :))

    @ganduri.aruncate.pe.net.: Sar'naaaaaaaaaaaaaa:X ube:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Woiii , ce-mi place:x Ia să vin la tine să mă machiezi de acum în colo !:X

    P.S. eşti super-mega-ultra-hiper-extra DRAGUUUŢŢĂĂĂ!!!:x:x:x:x

    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ahh !! Acum văd unghiile cu care te lăudai tu ieri:>:x Sunt super :-bd

    RăspundețiȘtergere
  6. @annitu: sa vii ! sa vii :))

    Sar'naaa! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte, foarte fain machiajul! Imi place mult cum te prinde, imi plac si culorile alese...esti o scumpa! O seara faina si un week-end fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Roxy: Multumesc:D

    O seara faina si tie :X

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci sa mai faci..te pricepiiii:X
    Si esti asa de dragutzaaa:X

    RăspundețiȘtergere
  10. I like it!!! Iti vine foarte bine!! :X Mi-ar placea daca ti-ai lasa sprancenele sa mai creasca putin :D Nu stiu de ce,am senzatia ca machiajul va arata altfel incadrat asa :D Pup ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. @Madalina: Hihi:D multumesc:D

    @schtiel: :D thnks:D

    @Blonde Kitten: Multumesc:D am sa incerc, stiu ca le-am cam stricat:D :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Formidabil ti-a iesit!Imi place mult combinatia de nuante!Oricum tu ai niste ochisori atat de frumosi incat si fara machiaj arati ca o papusica de zahar!

    In ceea ce priveste treaba cu sprancenele,pana cresc,mai defineste-le tu un pic.Ingroasa nitel ca sa fie mai pline si rezolvi problema.

    Zambilici,te pup cu drag si te incurajez sa mai faci multe machiaje si bineinteles sa ni le arati si noua,cause you know we love you!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Ela: hihihi:D papusica de zahar :) m-am rosit:D
    multumesc:D

    :D Deci nu e asa grav cu sprancenele:D Dar ele asa sunt cam scurte, nu stiu ce sa le fac:-??

    :D Sar'na de incurajari:D>:D< I love you too:X

    RăspundețiȘtergere
  14. super frumos machiajul,iti sta foarte bn,esti o papusica

    RăspundețiȘtergere
  15. @iri: Thanks:X

    @dana: Multumesc mult>:D<

    @Christina: ihiiii! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. Bravo!Ai facut o treaba foarte,foarte buna!
    Felicitari!
    By the way,imi place foarte mult cum esti tunsa!

    RăspundețiȘtergere
  17. ce bine ti-a iesit .. cine te-a invatat ca si eu as avrea sa fur niste trucuri ;))

    RăspundețiȘtergere
  18. artista te faci :)) deci iti sta foarte bine :) si nu zic asta doar din politete :))
    te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  19. Misto machiajul, pe bune. Chiar imi place si te prinde super. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. @Ramona: Multumesc:D Multumesc:D

    @Iris: Eee :)) am furat si eu de pe la toata lumea :))

    @Casiana: Inteleg, inteleg:)) sar'na:X
    Si eu te pup:D

    @Lillee: Multam' :D

    RăspundețiȘtergere
  21. iiiiiiiiiiiii:x I like it!
    par frumos ai
    unghii superbeeeeeee aiiiii
    machiaj =p~
    deci esti vis:)):D s`a votat!!!:))

    RăspundețiȘtergere
  22. @Oandi: :)) cine vorbeste:)) alt vis >:D< Thnks! :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Ti-am spus ca tu esti geniala, nu eu ? :X :*

    RăspundețiȘtergere
  24. @Honeÿ Bunny: Si capoasa:)) bine amandoua suntem geniale:D :X>:D<

    RăspundețiȘtergere
  25. OK. am inteles ca te-ai machiat si arata super. Dar zau, nu stiu ce inseamna LOTD! Lord of the drinks? Land of the dead?

    RăspundețiȘtergere
  26. @Poison: Ms:D LOTD=Look Of The Day :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)