Pagini

WTF? (Busty Heart)

Am vazut la Maruta zilele astea o tipa cu niste sani mai mari decat capu' ei, cica Busty Heart, o americanca sau ce e, am inteles ca are silicoane, si ca de pe urma "balcoanelor" face bani frumusei, a intrat in Cartea Recordurilor, are cateva spectacole in care indoaie cutii de bere cu "ţâţili", sparge pepeni si multe altele. Wtf? Asta e nebuna(parerea mea), si daca o vedeti e chiar mandra de ... dar ma intreb eu oare cum o face ea treburi casnice cu ditamai bagaju' in fata? Sau nu face, cine stie...

Dar stiti ce cred eu? Eu cred ca si-a facut sanii atat de mari ca sa poata sa dea bataie cui o supara, in sensul ca daca te apuci cu asta(femeie, barbat, nu conteaza) tre' sa o lasi in ale ei ca daca se supara si iti da o ţâţă peste faţă  si iti cade capu' de pe umeri. Hahaha!

In fine, eu stiu ca barbatii vor femei dotate da' nici chiar asa, nu?

Iata femeia cu cel mai mare "suflet" din lume:



 Si un video(n-am gasit de la Maruta):

Ce ziceti fetelor, vreti si voi asa dotari?

62 de comentarii:

  1. si uite asa au inceput sa-mi placa sanii mei mici:))

    RăspundețiȘtergere
  2. O, Doamne...mi-a sarit si mie in ochi zilele astea un articol cu respectiva cucoana, dar nu am stat sa citesc multe.

    RăspundețiȘtergere
  3. Monica, asa a ales ea sa faca bani. Si-a pus silicoane si face show-uri peste tot in lume. Pana cand se sparge siliconul drept si trebuie schimbat. :)) E dreptace! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. oare nu are dureri de spate?

    RăspundețiȘtergere
  5. m-a socat! am vazut si eu pe aia la maruta. xxxx

    RăspundețiȘtergere
  6. tot ce pot sa spun e ca femeia aia nu e normala si asta merge si pentru barbatii care cred ca e sexy(tre sa fii taaaaare disperat si nf de mult ca sa iti placa asa ceva,), cat despre Maruta mi se pare ca exagereaza in ultimul timp, face numai emisiuni de rahat.

    RăspundețiȘtergere
  7. shit! arata O R I B I L!
    da' n-o doare cand da cu tzatza? cum sa sparga pepeni cu masa aia de grasime si silicon? uhh ma si doare "sufletul" cand ma gandesc..
    asta clar s-o distrus!
    mai auzisem eu de una (tot americanca) care vrea sa intre in cartea recordurilor ingrasandu-se la nu stiu cate tone. sfinte! oameni astia nu se gandesc ca dumnezeu ne-a dat trupul ca sa il folosim in treburile zilnice, nu ca sa ne batem joc de el!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut-o in emisiune..Doamne, ce pumni isi dadea peste "tati" ca sa sparga lebenita!:)) E nebuna rau.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Dia: asa ziceam si eu:))

    @iri: :)))

    @scorpie din '83: Te cred:)) ca si mie mi-a sarit in ochi cand am vazut-o in emisiune :))

    @Cristi: :)) Strange bani si pune altu' :))

    @Amelia T. : Sa stii :)

    @Trandafir Monica: am inteles ca nu prea :)

    @modniza: Pe cine nu o fi socat :-j

    @Anonim: Nu ma uit la Maruta, dar asta mi-a sarit in ochi schimband programele :))

    @Alle.: Ehm, nu sunt normaleee!

    @29decembrie: Exact!

    @AlexantzA: :)) Dilie!!!:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Scumpo am văzut-o și eu în
    emisiunea lui Măruță și am
    rămas uimită!
    Un weekend excelent,Monica!
    Te pupic scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  11. Lol....am văzut-o şi eu la TV....e "wow":O.

    RăspundețiȘtergere
  12. Vezi tu C.L.M. ...nebuna asta nu se mai imbolnaveste...sa lovesti cu atata putere ca intr-un sac de box...este incredibil.Te rog sa ma crezi ca nu am suportat sa ma uit.

    RăspundețiȘtergere
  13. tipa... da e cu capu rau!:)) de facut treburi casnice sigur nu face! :)) eu zic ca e dotata in exces!(prea mult lapte=)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Am auzit si eu de ea. Ii lipseste capul de pe umeri...dar defapt...la ce mai are nevoie...are ce-i trebuie. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Hei scumpo, nu e prima data cand te vizitez, sa stii!:)) dar n-am vrut sa ma bag in seama:P Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Mary: Pai chiar!:)

    @*ELENA*: Multumesc la fel:X>:D<

    @annitu: mdaaa!

    @gabriella: Imi dau seama... asta e...

    @Roscovanu Flo: :))

    RăspundețiȘtergere
  17. @L-Steph: Buna asta :))

    @AlexantzA: Multumesc>:D< te pup:D

    RăspundețiȘtergere
  18. oare nu a gasit alt mod sa devina celebra?

    RăspundețiȘtergere
  19. Am vazut-o si eu la stiri. Nici nu vreau sa ma gandesc ce este in capul ei...sau poate chiar nu-si da seama ca se face de ras. Cine stie? Vai de ea.

    RăspundețiȘtergere
  20. @C.L.M. Zi tu ca nu are laptaria mare?!!! =))

    RăspundețiȘtergere
  21. Este de-a dreptul SOCANT :O:O:O
    Am renuntat de mult la holbatul la emisiuni groaznice gen A la Maruta, dar se pare ca uneori este bine sa ma uit, pentru distractie :))
    Tipa asta nu e sanatoasa si incep sa cred din ce in ce mai mult ca mai bine am niste sani mici decat niste pepeni care atarna de parca ar sta sa se rupa de pe mine :))
    SOCANT!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. aia nici macar nu par sani, sincera sa fiu:)))
    :-s

    RăspundețiȘtergere
  23. am vazut-o pe fraiera la emisiunea aia de cacat ..Ora fericita :))....si mi-a placut foarte mult cand a spart pepenele ..cred ca e retardata femeia..sau macar hai sa gandim optimisti..sper sa dea masina peste ea

    P.s: ma mir dc nu mi-ai dat remix la Dolanescu - M-am nascut intre carpati ...pai ia asculta tu primele 2secunde din aia si dupa asculta ce mi-ai dat tu |:|

    RăspundețiȘtergere
  24. @Sophie: nu cred:))

    @Dreams*Link: O avea obrazu' gros :-j

    @Roscovanu Flo: e nu :)) Da lapte la juma' de Severin :))

    @Stefania : ;)) hi hi hi ;)) E dusa tipa! :)


    @£avinia εїз: :)) Sa stii ca nici mie nu-mi mai par sani :))

    @Florea: :-j Beyonce:X

    RăspundețiȘtergere
  25. tot parazitii rup ..dar vreau melodia aia sa o pun ca ring tone

    RăspundețiȘtergere
  26. Total respingător,nu as atinge asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  27. Păăăi , am văzut live cum se dădea in spectacol această Busty şi a început să mă doară pe mine spatele şi toate cele. Nu înţeleg cum se poate promova aşa ceva, când sunt alte mii de talente in Românica asta care chiar merită ! Şi cel mai trist e că ea se simte mândră şi frumoasă doar fiindcă are sânii cât Casa Poporului . Auzi... 22 de kg ? ar trebui să mă simt complexată sau care-i ideea ? Uite că m-am enervat :)) !

    RăspundețiȘtergere
  28. Dar e dezgustatoare!:-&
    hai ca a fost tare faza cu "iti da o ţâţă peste faţă"=))

    Idioata:-j
    Lasa mami ca tu esti frumusetea pe care o iubesc eu!>:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  29. of of...avem nevoie si de nebuni de soiul madamei...sa faca cineva show :)

    RăspundețiȘtergere
  30. @florea: aaa:)

    @eddy: ma bucur sa aud asta,hihihi.:)

    @Mademoiselle: E trista ea ;))

    @ganduri.aruncate.pe.net.: :)) pai asa e :)) cu tatoiele aleaaa :))

    Stiu stiu ca pe mine ma iubesti:X:*
    si eu pe tine:X

    @stilistele: pai fara din astia n-am mai stii ce e frumosul! :d

    RăspundețiȘtergere
  31. Oare are silicoane sau e natural? Ca cele siliconate stau drepte, la asta ii atarna... Anyway nu o doare spatele? Adica pe mine uneori ma doare si vorba aia nu is nici pe sfert dotata cat ea... So... fetele cu tatele mici, enjoy ca e mai comod asa, nu trebuie sa purtati mereu sutien si alte cele.:D

    RăspundețiȘtergere
  32. Am vazut-o si eu si am fost oripilata. Plus ca are si o varsta inaintata.

    RăspundețiȘtergere
  33. @strawberry blonde: silicoaaaaaaaaaaaaaaaaaane! :)) la cat is de mari normal ca ii atarna :)
    =))))

    @crisa: Chiar are o varsta... poate de aici i se trage :)

    @Nymphetamine : uhh:D

    RăspundețiȘtergere
  34. Jesus!
    Din intamplare am zarit-o si eu pret de cateva secunde pe posesoarea acestor sani imensi iar impresia pe care mi-a lasat-o a fost una destul de neplacuta.Nu imi plac astfel de demonstratii.Mai bine te mandresti cu un bagaj intelectual,nu fizic iar daca e vorba de fizic barem sa fie vorba de altceva nu asta...

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna ziua,

    As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

    RăspundețiȘtergere
  36. Am vazut si eu zilele astea cand butonam telecomanda si am prins faza cand Maruta o pipaia pe aia.
    Ce nu face omul pentru audienta!:))

    RăspundețiȘtergere
  37. @Ela: Daca ea detine doar bagaj fizic.... ehm :))

    @fatacareaduceploaia: daa!

    @Christina: :)))))) ii sticleau ochii lu' Maruta! :))

    RăspundețiȘtergere
  38. am vazut-o si eu si imi venea sa vars. :|

    RăspundețiȘtergere
  39. Inchipuie-ti-o peste vreo 30 de ani. :))
    Bine te-am regasit. :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Da,Lav....eram in bucatarie k am vazut emisiunea printre picaturi si vreau sa zic ca pur si simplu sunt scarbit de ceea ce aud si vad in continuare in lumea asta.FUCK OFF!

    RăspundețiȘtergere
  41. :)) si eu am vrut sa scriu un post despre femeia asta, dupa ce am vazut-o la Maruta. :)) Exista atatea femei in lume, care au cancer la san, asa din senin, sau din cauza unei lovituri cat de mici...iar femeia asta isi loveste in fiecare zi si nu are nimic. Nu stiu, ea nu se uita in oglinda sa vada cat de exagerata e? Oare numai noi femeile ne oripilam la "showurile" ei si ne tinem de ale noastre in timp ce barbatii saliveaza?

    RăspundețiȘtergere
  42. @Poison: Asa e, poate ei ii place:)) sau o face doar pt bani :-j

    RăspundețiȘtergere
  43. waww ...dizgratioasa..bine ca nu am vazut-o:))))

    RăspundețiȘtergere
  44. ce poat sa spun... unii oameni sunt dusi cu pluta rau

    RăspundețiȘtergere
  45. E nebună!
    Loca people..:))

    RăspundețiȘtergere
  46. Da, o stiu pe tanti asta. Am vazut-o si eu la tv. Si nuuu, nu as vrea sa fiu dotata ca ea. OMG, no way. :))

    RăspundețiȘtergere
  47. @gbubu: :))

    @Lillee: :)) eee, ce stim noi ce e sexi? :))

    RăspundețiȘtergere
  48. tot degeaba: are numai doi sani, daca avea (macar) trei era ceva neobisnuit ... asa e doar inc-o silicon addicted! :)) =))

    ps: daca tot veni vorba, tare-as fi curios ce-ar face femeile daca barbatilor li s-ar nazari -- eventual cu ajutorul unei "actrite" dotate corespunzator care apare pe ecrane (mai mult sau mai putin imbracata) -- ca idealu' feminin e "femeia cu trei sani"

    RăspundețiȘtergere
  49. @INTJ: hai ca ar fi prea de tot :))

    RăspundețiȘtergere
  50. Am vazut-o si eu:)) Mie imi place de ea, e simpatica si carismatica... si cam tacanita

    RăspundețiȘtergere
  51. @Mihaela Gurau: E simpatica, dar tacanita rau! :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)