Pagini

From Prada to Nada and Ice cream

Hey'all! Ce faceti? Ce chestii interesante ati mai facut zilele astea?
Am tras chiulul din nou de pe blog pentru ca ma hotarasem sa nu mai postez nimic pana nu termin de citit cartea, ehm, mai am un pic de citit (am citit vreo 185 de pagini din 340) insa intre timp m-am apucat sa ma uit la tot felul de filme si am gasit un film foarte fain, un film in care m-am regasit in unele privinte.

Si... cum spuneam, pentru ca imi plac filmele care au finaluri fericite, va recomand : 
From Prada to Nada

Romanul “Raţiune şi Simţire / Sense and Sensibility” de Jane Austen şi filmul omonim din 1995 au fost refăcute într-un nou film, dramedia romantică “From Prada to Nada”. Personajele principale sunt două surori răsfăţate, americance de origine spaniolă, care rămân leftere după ce tatăl moare neaşteptat. Cele două capricioase nu au de ales decât să se mute cu o mătuşă îndepărtată intr-un cartier mizer din estul Los Angelesului. Una din ele isi gaseste perechea in acel cartier iar cealalta primeste cea mai frumoasa "cerere" in casatorie de la un avocat "bunoc". Mai multe detalii nu va mai dau, va las sa vedeti singuri prin ce trec fetele.

Puteti vedea filmul aici:
(Are subtitrare, are de toate, asteptati cateva secunde si dati "continue as free user" parca, apoi play si vizionare placuta!)

Trailer:

Astept sa-mi spuneti ce parere aveti despre el.

Pentru ca a revenit caldura, va invit din nou la o ighetata.

Pupici!

PS: "Daca tu nu poti intelege anumite lucruri, asta nu inseamna ca ele nu au inteles!"

50 de comentarii:

  1. am lenevit mai rau ca o caracatita pe uscat....

    RăspundețiȘtergere
  2. recunosc ca am incercat sa-l vad de 2 ori...prima data dupa 15 minute de vizionare, au venit niste amici, a 2 oara a picat netul ...bine ca mi-ai adus aminte de el, cred ca o sa incerc sa-l vad zilele astea :D

    www.suntunika.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut filmul acum ceva timp si mi-a placut, e dragut! Am promis ca te anunt cum e cartea, insa, din pacate, nu am reusit sa ma apuc de lecturat, pana acum...sper zilele astea, poate nu voi mai fi asa prinsa cu alte treburi. Te pup si spor la citit, la vizionat sau la papat inghetata! Alegi tu care iti place mai mult! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. am vazut filmul destul de recent... este frumos, dar a fost o adaptare mult prea usoara a celor care ajung de la bogatie la cealalta extrema...

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci ai tras chiulul de la citit [-( Sper că nu renunţi de tot la cartea aia.
    Bine ai revenit pe blog, până la urmă>:D<. Chiar mă uitam zilele astea pe el şi nu vedeam nimic nou :-<.
    Nu ştiu filmul, dar...O să mă uit la el şi revin cu un comentariu :X:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Florea: mi-am dat seama :))

    @scorpie din '83: :) Vizinoare placuta! :)

    @Roxy: Inteleg, inteleg, stai linistita! Multumesc mult, le aleg pe toate:) sar'na si eu te pup! :D

    @curapidspreinfinita: Conteaza ca e frumos :) poti intelege multe din el si da ai dreptate, insa nici nu m-a interesat prea tare trecerea, am fost prinsa cu ale subiecte din film, hihihi:D

    @annitu: Nuu, am tras chiulul de pe blog, tocmai ca inca citesc, mai cata si termin:D
    Sar'na:D bine te-am regasit :>

    Vizionare placuta, multumesc:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine ca mi-ai zis de film,ca de cand caut ceva filme cu care sa-mi pierd noptile;))
    Arata asa de bine inghetata aia si citatul de la gata cred ca o sa ti-l imprumut si eu ca imi place mult;)).Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. @Cristi: ce are?:P

    @Amelia T.: hihihi:D Pupici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. multumesc pt recomdare
    astept impresii legate de carte :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Culmea e ca si eu am inceput un " maraton " al filmelor , intr-o saptamana am vizionat 5 . Il voi trece si pe acesta pe lista . Ma plictisesc si se observa . Hmm , de curand am inceput sa o citesc pe M. Radulescu despre care pentru moment nu pot spune prea multe insa are un mod de a scrie foarte interesant , ma capteaza si ma face sa fiu concentrata :)) Greu reuseste cineva sa faca asta , mai ales o carte . Niciodata nu rezist unei inghetate bune ! :D:D Miss you , M. !

    RăspundețiȘtergere
  11. @sophie: pana acum imi place:D
    Cu placere:D

    @Mademoiselle: Hihihi:D Cred ca din plictiseala am inceput sa ne uitam la filme:D:)
    Astept sa-mi povestesti despre carte:D:)
    Te pup >:D<
    Hugs>:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Bun film le'am vazut:D,eu astept sa apara The Art Of Getting By :x http://www.youtube.com/watch?v=SJiReCVZ4dA .
    Vizionare placuta scumpo,:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Mda, am auzit de el, e pe lista mea. :)
    Am vazut Sense & Sensibility, e foarte misto, dar acolo cele doua fete nu erau deloc rasfatate. Iti recomand si filmul ala. In general ecranizarile dupa romanele scrise de Jane Austen sunt foarte misto. Nu ar strica sa si citesti cateva din ele.:D

    Da' tre' sa-mi promiti ca te vei uita si la Rascruce de Vanturi. Te rooog. :)

    Cat despre ce am mai facut eu... mai nimic, uite, ma cert cu tarfele. :))

    RăspundețiȘtergere
  14. mersi...o sa ma uit...am 15 zile libereeee...:)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Christina: Ah:X Multumesc:X:X:X:X

    @Lillee: Promit!!! Promit!!! chiar acum ma apuc sa il descarc.

    Am vazut ca esti in certuri :)) ai ocupatie :)) hahahahahahaha:))


    @coco: :D vizionare placuta!

    RăspundețiȘtergere
  16. asa, C.L.M, asa, multumesc (stii tu pt ce ) :( foarte trist oricum

    RăspundețiȘtergere
  17. @suflet de curva: stii i-am lasat si eu comentariu' lui lillee la postarea aia despre curvette si ai inceput sa arunci in stanga si in dreapta ca celor care au comentat si care te viziteaza sa le fie rusine:)
    Ei bine, eu m-am simtit, desi nu cred ca ti-am facut vreodata statuie :-j

    @29decembrie: hahaha :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Am auzit de film si imi voi face timp si eu sa-l vad in concediu!
    Buna inghetata!

    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. hai maaa ca e naspa rau filmu :)) simteam cum imi pocnesc neuronii cand ma uitam

    RăspundețiȘtergere
  20. @Alice Georgiana: :D Multumesc la fel:)

    @iri: Fiecare cu parerea lui :P

    RăspundețiȘtergere
  21. Am văzut filmul, jumate c-am adormit și finalul mi l-a povestit soția. Frumos film. Înghețată am mâncat, dar nu când am văzut filmul ci azi, dar e ok. Îmi place citatul.

    RăspundețiȘtergere
  22. @C.L.M: trist, da, pentru ca nu crezi ce spune "ea" acolo. Nu trebuie sa-i admiri "literatura" pe care o face ( cu toate ca ar trebui sa-ti fie recunoscatoare ), nu, tu esti obligata sa si crezi cu toate ca, paradoxal, fiecare articol al ei se termina cu " sa nu te-ncrezi in mine ".
    In fine, imi pare rau ca te-am bagat in asta.

    RăspundețiȘtergere
  23. am vazut filmu..e tare :))
    si ce bine arata inghetataa =p~ .. meeow :x

    RăspundețiȘtergere
  24. :)
    Bun regasit!
    Papa bun, racoros. Sarut'mana!
    Mai vreau o portie... sa fie cu menta sau "de menta"
    :))
    Nu am inteles despre care "ele" este vorba in "aforismul" de la sfarsit.
    Ele, lucrurile?!

    RăspundețiȘtergere
  25. @Zodrac: Hi hi hi:D:)

    @Bianca Dobrescu: vizonare placuta.

    @Lillee: Stai linistita, nu m-ai bagat in nimic.
    Te pup!

    @Katomica[Anca]: Ma bucur ca ti-a placut! :D

    RăspundețiȘtergere
  26. @andreiraduM: Mersi mersi:)
    Sa cresti mare:))

    Ele, e vorba de lucruri, daaa! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. traducere la p.s ul tau : Daca esti prost, asta e nu te obosi sa intelegi lucruri pe care nu le poti.

    Saru mana pentru inghetata...Am trecut prin drobeta turnu severin...super drumul spre orsova :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Suna interesant dar e dedicat voua fetelor filmul , hmmm dar la inghetata nu te refuz arata bine :D
    Iti multumesc pentru urarea cu ocazia zilei mele de nastere , esti o fata plina de umor si funny.Rafael

    RăspundețiȘtergere
  29. Mulțumesc de vizită
    cât și de înghețată..
    este dulce ca tine scumpo!
    Un weekend excelent!âPupicei..

    RăspundețiȘtergere
  30. Cerd ca o sa ma bsg la un film cu un pahar maare de inghetata.

    RăspundețiȘtergere
  31. @G.W.: Corecta traducere :))

    Sa cresti mare:) Da, stiu! :D

    @Rafael Secret: Cu placere, multumesc si eu:D

    @*ELENA*: Cu placere, multumesc si eu>:D< te pup:D

    @shaman: Hi hi :D vizionare placuta!

    RăspundețiȘtergere
  32. O sa vad si filmul dar as vrea sa decupez inghetata aia si sa o devorez pana la ultima picatura !

    RăspundețiȘtergere
  33. Oh oh, inghetata aia... Imi faci pofta..Uhh, m-ai distras de la tot ce vroiam sa zic referitor la articol.. :(( Am nevoie acum urgent de o inghetata, ma duc si-mi iau :D

    Acum cu filmul, sa stii ca mi se pare interesant, chiar il adaug pe lista, ms de recomandare. Tare imi plac filmele in genul asta, asa mai usoare si mai de fete :))

    RăspundețiȘtergere
  34. @Alle.: hihihi:D cu placere:D vizionare placuta:D

    RăspundețiȘtergere
  35. iubesc filmuuuuuuul :x
    pacat ca nu se intampla as asi in realitete:)

    RăspundețiȘtergere
  36. La sugestia ta, m-am chinuit sa ma uit la el. Mi-a luat doua zile! =)). Dar merita :). E placut, desi e cam de asteptat ce si cum se intampla [Eu una mi-am dat seama ce e cu prietenu' lu' Mary inaintre sa plece.]. A si... Parerea mea e ca doar Mary era fitoasa, nu si cealalta [parerea mea :)]
    Multumes pentru sugestie... Si la mai multe! :)
    P.S.: Nyu vreau inghetata! D: Eu cica ma pun pe slabit vara asta! =)). Desi la cum ne imbii cu dulciuri, nu cred ca dau jos niciun kil' xD

    RăspundețiȘtergere
  37. @Biii: Hahaha:) Da, si eu mi-am dat seama care-i treaba cu tipul :)
    Si da ai dreptate Mary era fitoasa, cealalta era ok. :)
    Cu placere>:D<

    :)) Eeeii si eu cica slabesc :))

    RăspundețiȘtergere
  38. Am auzit =))
    Si am vazut si ca te-ai hotarat sa nu slabesti tu, ci sa ne ingrasi pe noi =))
    Succes la slabit! ^ ^. Desi, dupa poza de profil si alte poze de pe blog, nu pare ca ai nevoie!

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  39. @Biii: un pic am nevoie:D vreo 5-6 kg asa:X:Sar'na:X
    Asta intentionez sa va fac pe voi grasi ca sa par eu mai slaba :)) hahahahahahahahaha:D Pupici:X

    RăspundețiȘtergere
  40. Am vazut filmul si mi-a placut tare mult morala.

    RăspundețiȘtergere
  41. Într-un final, am văzut şi eu filmul. Chiar a fost tare:x


    Mersi de recomandare;;)

    RăspundețiȘtergere
  42. @annitu: cu placere!!! Ma bucur ca ti-a placuttttt!!!!

    RăspundețiȘtergere
  43. @annitu: Pupaaaaaaaaaaaaaaaacioasa mica:X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)