Pagini

Iar am facut prostii.

Aloha!


Azi am facut o prostie, de fapt nu stiu sigur daca e prostie sau nu, insa am trecut de pe Yahoo mail pe Google mail. Bun bun, am reusit sa trec pe gmail, mi-am facut o noua adresa de mail dar nu asta e problema, problema este ca nu stiu care e treaba cu mail-urile astea, in sensul ca eu folosesc Yahoo Messenger(toata lumea il foloseste) deci mail-ul meu va ramane tot pe Yahoo? Si cu ala de pe Google care-i treaba?
Adica exista "Google Messenger" sa zic asa? Am vazut ca e o perioada de 30 de zile in care mesajele trimise la vechea adresa ti se duc si in cea noua, dar dupa perioada aceea ce se intampla? 


Daca ma poate ajuta cineva cu niste informatii, sfaturi ceva ca nu stiu ce sa fac...

PS: Am terminat de citit cartea "Un infinit de emotii" ieri, nu a fost mare (vreo 140 de pag), e interesanta, nu m-a impresionat cine stie ce, insa am inteles de ce se numeste asa cartea: "un infinit de emotii" il trec pe medicul Radu Petreanu (personajul principal) cand isi vede sotia(sau lognodnica nu mai tin minte), Laura cu un al medic... se simte vinovat pentru escapada ei si de aici incep framantarile lui... Tipul depaneaza amintiri de fiecare data cand intalneste o persoana, dar imi plac descrierile lui, simple si complete incat ai impresia ca si cunosti persoana respectiva, hahaha. Si cam atat.


Si, annitu, ca sa vezi ca nu am uitat, fac cinste cu o limonada rrrrrece, rrrrece.
Enjoy!



Btw, am facut o descoperire impreuna cu Pumpkin Pie (pumpik pentru mine) , mi-am actualizat tabloul de bord, e tare fain, voi ati incercat?

C'ya!

32 de comentarii:

  1. Limonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaada :x
    Cum ti-ai actualizat tabloul de bord ? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. pe gmail primesti emailurile de la blog ..daca la blog ai id tau bagat ca email id@yahoo.com ...si ai la gmail id@gmail,com de acum incolo te poti conecta si ca gmail pe blog si toate emailurile le primesti acolo yahoo ramane yahoo si pe gmail vei primi de azi incolo unde bagi emilul si daca te vei connecta ca blog.o sa iti explic diseara cnd vin de la antre..deci e de bine :))nu iti FA griji

    RăspundețiȘtergere
  3. Bunăă:*
    Mulţumesc pentru limonadă. Acum copilu' se va naşte normal, cu 2 mâini #:-s

    Vroiam să te anunţ şi că te-am trecut pe lista celor care aş vrea să preia leapşa asta http://annitu.com/prima-leapsa . Mi-ar plăcea să accepţi.
    Mulţumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mademoiselle: Iti explic pe mess. :)

    @Florea: aha, intelesei(cred), imi explici dupa niste "scuze" daca vrei sa-mi explici :P daca nu, aflu eu:P

    @annitu: Cu placereee:X iii:X ce bucurie!!!
    Normal ca accept! >:D< Multumesc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. >:D<Ştiam că te-ai apucat serios de citit şi prima care mi-a venit în minte când trebuia să dau leapşa mai departe, ai fost tu :*

    RăspundețiȘtergere
  6. scuze nu cer mi-am spus punctu de vedere am dreptu la libertate

    RăspundețiȘtergere
  7. Google au si ei ceva gen mesenger dar se numeste Google Talk ...acum a aparut si google email ....adica vor sa faca ceva gen yahoo mesenger cu email cu tot....de exemplu cum am eu Jigsaublog@yahoo.com il pot face si jigsaublog@Gmail.com ....si il pot folosi doar pt email sau doar daca instalez programu de la ei gen mess sa vb ....acum daca ai obs si vrei sa iti faci blog nou treb sa ai cont google..ca sa primesti in email comentariile ....si alte email-uri daca dai pe undeva adresa asta ..daca nu poti ramane la yahoo si cu asta basta ..nu conteaza ca ti-ai facut si gogle emailurile tot pe yahoo le vrei primi ...greu de explicat cred ca ai inteles

    RăspundețiȘtergere
  8. @Florea: Aflai de Google Talk, dap am inteles, e folositor cand ai blog ca daca n-ai blog n-ai cu cine sa vb pe Google Talk. Oricum parca e mai bun mailul de la Google, e mai rapid :-? il las si p'asta aci ca nu cere de mancare :)) Mersi :P

    RăspundețiȘtergere
  9. nu e rapid deloc e aceeasi dracie..ca sa vb pe google talk treb id sau poti vb intrand dp email pe gmail..este aceeasi dracie doar o alta interfata si alt nume...curand o sa apara Google+ ....gen facebook,hi5 si sper sa aibe mai multa securitate decat restu profilelor de socializare...pana acum google ma dezamagit la tot mai putin la Search si sper sa nu ma dezamageasca si la Google+ ...

    RăspundețiȘtergere
  10. @Florea: mie asa mi se pare ca e mai rapid :P mersi de informatii :P

    RăspundețiȘtergere
  11. eu sincer nu stiu mami:(
    nu o prea am cu astea:))

    Mi se pare draguta cartea, da' nu cred ca e cine stie ce:))

    Te-am tzucat mamica!:*:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Din pacate nu stiu cum sa te ajut!:(

    mmmmmmm. merci de limonada!:x

    RăspundețiȘtergere
  13. @Florea: Sunt de acord, spui punctul de vedere insa nu ii jignesti pe altii ;)) Asta e nesimtire deja :P

    @Bianca Dobrescu: Multumesc:D da :) raman la el:)

    @ganduri.aruncate.pe.net: :) E oke:X Da, nu e cine stie ce :) Pupici:X

    @Rebeca C.: Nu-i nimic:X Pupici:X cu placere:X

    RăspundețiȘtergere
  14. Ha blogul asta nu ma pot abtine si il citesc de pe telefon :psaptamana frumoasa sa ai

    RăspundețiȘtergere
  15. asa cum ai "Yahoo ID", la fel (si in paralel) poti avea "Google ID" ... pe care-l poti folosi in aplicatiile care-ti permit asta. Google Talk e echivalentul lui Yahoo Messenger ... ambele programe permitand comunicarea cu altii ... ca dealtfel multe alte programe. fiind fiecare proprietatea producatorului, ele "vorbesc limbi diferite" si deci nu poti folosi YM cu un ID de Google. ce poti sa faci e sa intrii pe contul tau de yahoo si in setari sa-i spui sa trimita orice mail primit la contul tau de google ... si astfel nu mai trebuie sa verifici 2 conturi de email. parerea mea e ca serviciile google oricum le dau clasa altor servicii ... iar in combinatie cu-n smartphone sunt fenomenale!

    la google se lucreaza acum la un nou proiect numit "Google+" sau "Google Plus" ... care inca e in faza beta si la care deocamdata nu ai acces decat pe baza de invitatie (daca esti in SUA). te uiti tu pe site-ul ala si vezi cam la ce va fi bun ...

    RăspundețiȘtergere
  16. Bianca, eu am si yahoo si gmail. N-ai de ce sa renunti la yahoo. Le tii pe ambele ca nu cer de mancare. Conturile de mail adica... :))

    RăspundețiȘtergere
  17. La limonada ma bag si eu. Da' vreau portie dubla. :D
    Vad ca te-ai pus pe citit bine de tot. Bravo!!!
    Nu stiu cum sa te ajut in privinta gmailului... sorry :(

    RăspundețiȘtergere
  18. e foarte simpul gmail , si e mult mai sigur de cat yahoo , defapt "Florea" ti-a explicat .
    Hmmm data trecuta am servit o inghetata acum limonada , in viitot ??? o bere ?

    RăspundețiȘtergere
  19. @G.W.: Ce bine ma simt! :D

    @INTJ: Am inteles. :)

    @Cristi: Le tin le tin :))

    @Lillee: Mi s-a pus pata pe citit(momentan). :D:) Multam' :D

    @Rafael Secret: Daca vrei si bere dau! :)) Imi deschid bar ce mama naibii! :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. Nici eu nu pot sa te ajut...vad ca baietii se pricep.Limonada este excelenta.

    RăspundețiȘtergere
  21. ca citesti e bine.
    ca te treci pe google, nu stiu ca nu ma pricep,
    ca`ti place limonada, e si mai bine.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  22. @gabriella: Nu e problema:)

    @julie: Deci e bine bine:))

    @Sophie: :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Ha, ha, ha! Te-am botezat. Trebuie sa-ti dau un cadou. :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Jeez si eu am facut prostia asta! Si am uitat parola pe youtube, si n-am mai putut-o s-o recuperez pentru ca nu stiam nici contul de google. :)))) Mare trasnaie, m-am enervat si le-am sters. :))

    RăspundețiȘtergere
  25. numa bunătăți pe blogul tău. mai vin, mai vin! :))

    RăspundețiȘtergere
  26. eu mi-am facut adresa pe gmail, dar am renuntat la ea in secunda doi. Tot yahoo-ul este mai usor de folosit.

    RăspundețiȘtergere
  27. @Cristi: =)) Ma gandeam eu :))

    @Poison: hihihi:D ca veni vorba nici eu nu mai stiu parola de pe youtube =))

    @.miss bee: te astept :>:X

    @Costin: pai nu prea ai ce sa faci cu ea :)) adica eu nu prea am, dar na :)) am si eu cont pe gmail :> :)) eee :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Suna bine cum ai descris tu cartea asa ca o trec pe lista mea de to buy(lista foarte lunga de altfel).

    RăspundețiȘtergere
  29. Lavinuta,iti multumesc mult pentru pont...sa-ti spun si de ce.am cautat cartea in librarii dar pana la urma am comandat-o de pe net si sa stii ca "UN INFINIT DE EMOTII"e o carte f buna si am avut ce sa invat din ea.Am terminat-o de citit aseara si sa stii k desi mi-am "luat-o" ca sa zic asa de la sora mea ca de ce am cheltuit banii pe aceea carte,nu-mi pare rau.Iti multumesc mult si o seara cat mai frumoasa.pwp...:D.
    P.S Esti incredibila uneori!si sa nu te schimbi!...:)))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)