Pagini

Lucruri de facut la plictiseala + NOTD


Din plictiseala (asa e in vacanta) am cautat p'aci pe net cateva lucruri de facut la plictiseala. Ele sunt in jur de 100 insa eu am ales cateva din categoria "Lucruri de facut la plictiseala pe strada.
Cum spuneam, iata ce puteti face cand va plictisiti:
1. Sa mananci iaurt cu paine in statia de autobuz.
2. Sa arunci cu iaurt in masini dupa ce te-ai saturat.
3. Sa mergi pe strada si sa ridici fustele fetelor ….si sa fugi…
4. Sa te prefaci ca faci un sondaj de opinie si sa intrebi lumea chestii intime.
5. Sa fugi in curul gol.
6. Sa te stambi la oameni pe strada.
7. Sa te plimbi cu o pancarda cu "free hugs".
8. Sa faci poze la oamanii imbracati ciudat.
9. Sa umblii imbracat in Mos Craciun in timpul verii.
10. Sa flirtezi cu batranei.
11. Sa canti la chitara pe strada cu o cutie in fatza (chiar daca nu stii sa canti).
12. Sa te arunci in tomberoane.
13. Iesi iarna p strada in pantaloni scurti si tricou si cerseste haine ( fa si mofturi daca nu iti place).
14. Sa-ti plimbi cainele imaginar.
15. Imagineaza-ti cum ar arata toata lume de pe strada goala.
16. Sa te imbraci in roz si sa vinzi curve imaginare.
17. Sa latri (si sa alergi) dupa masini.
18. Holbeaza-te in ceafa cuiva pana se intoarce.
19. Fluiera/canta ceva enervant.
20. Saluta pe toata lumea.
21. Intreaba cat este ceasul.
22. Traverseaza cat mai incet strada.
23. Mergi sarind.
24. Mergi in patru labe.
25. Sa tragi cu inca un prieten de o sfoara imaginara de pe un trotuar pe celalalt sa vezi ce se intampla.
26. Sa intrebi lumea pe strada daca vor sa faca sex.
Interesant, ha? Ati face asa ceva pe strada? 
Eu una nu... pentru ca imi omor plictiseala la tv, la pc, citesc, desenez, imi fac unghiile... stau la taina cu mami si seara pe racoare ies p'afara. 
Si in finalul postarii: Nails Of The Day (NOTD)



30 de comentarii:

  1. super unghiile! eu sincer nas avea rabdare sa mi le fac si cu atat mai putin sa mi le si tin.

    cat despre lista... unele le-as face (pe alea mai normale gen sa mamanci paine cu iaurt sau sa saluti pe toata lumea).

    RăspundețiȘtergere
  2. ultima.. nu as fi in stare sa o fac, oricat de plictisia as fi :))

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe unghiile:X un tutorial ar fi ideal:>

    RăspundețiȘtergere
  4. crede-ma ca daca stai o zi nu mai mult :))doar o zi dupa mine ..lesini de ras ce pot face
    astea-s nimicuri pe langa ce pot face ....
    ................................................................................................................................................................................................................

    RăspundețiȘtergere
  5. Heyyyy, ador unghiuțeleeee!!!! Sunt superbe, măăăi! :x:x:x
    Și m-au amuzat copios chestiile alea! =)) O să scriu și eu ceva de genul, dar cu lucruri pe care le-am făcut, nu cu lucruri pe care le-aș putea face. =)) :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa mergi pe strada si sa ridici fustele fetelor ….si sa fugi ..da da asta e super beton :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu pe unele chiar le-am făcut=))
    Mulţumesc pentru idei >:).

    RăspundețiȘtergere
  8. o.O!
    Nici eu nu cred ca as face asa ceva pe strada:]]
    Poate doar unele care nu dau a nesimtire:]]

    Aiaiaaai!:x
    Ce gheare avem!:x

    RăspundețiȘtergere
  9. Unele dintre ele le-as pune in aplicare... Uite, de ex, cea cu sondajul de opinie( pozitia 4), sunt curioasa ce raspunsuri ar da unii la tot felul de intrebari intime.
    Faine unghiutele, ca de obicei... :)
    O zi fara plictiseala iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. @Crisa: Multumesc, eu m-am obisnuit cu ele.:D

    @29decembrie: :)))

    @dalyda: multumesc:D O sa vad cum iese:D:)

    @Florea: Imi dau seama :))

    @Pumpkin Pie: Multam' :X Hai ca m-ai facut curioasa ce lucruri ai facut tu! :)) :X:X:X
    :)

    @Bianca: Din plictiseala:D:))
    Multumeeesc:X

    @G.W.: :)) asta merge si ca fata sa o faci =))

    @annitu: :)) Cu placere, am facut si eu una-doua:D:) mici acolo:D

    @ganduri.aruncate.pe.net.: :X:)) uhuu:X:)

    @Roxy: M-ar tenta si pe mine asta:D:)

    Sar'na! La fel si tie:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nu as face nici una din cele de mai sus:))Tari oricum:P
    Ce unghiute frumoase ai, si cat talent la lacuitul lor..imi plac:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Doamne iubita, mereu ştii să mă faci să rââââđ!=)) Deci chiar mi-am propus de mai demult să fac aia cu free hugs! Aia cu lumea goală pe stradă e criminala!=)) Uite ceva ce nici cu ordin de la forţele speciale nu aş face: 5. Sa fugi in curul gol. Deşi ar putea fi amuzant=)) Dar nu.

    Ce dor mi-a fost de tinee şi postările tale geniale! >:D<>:D<

    P.S: mega unghiile!:*:*
    Îmi dai şi mie id-ul tău de mess?;;)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Dia: Multumesc:D

    @Rebeca C.: =)) Mi-am imaginat si eu o data lumea goala si am ras cu lacrimi :)) ce urati sunt! :)) ihihihi:D
    >:D< si mie mi-a fost dor de tine:X wb:X

    Sar'na:X normal:X

    RăspundețiȘtergere
  14. Am ras numai cat m-am imaginat facand unele din chestiile alea :)) Iti ador unghiilee!

    RăspundețiȘtergere
  15. super gherute , ca de obicei :D

    RăspundețiȘtergere
  16. @Mademoiselle: Mie-mi spui =)) Iti stiu o parte din imaginatie =)) :X Sar'na:X

    @Schtiel: Sar'na:D

    @VirtualKid: :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Uuuuuh ce gherute frumoase! Data viitoare o sa incerc modelul asta :D Eu chiar azi mi-am facut ceva....gen corset... de plictiseala...:)) cu rosu, alb si sireturi negre. O sa pun pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  18. @Poison: sar'na !!! :D Vreaaaau sa vad!!! :X

    RăspundețiȘtergere
  19. Pare amuzant, cred ca am sa incerc cateva mai soft ca nah, nu vreau amenzi inca:))

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu as fi in stare :
    "Sa mananci iaurt cu paine in statia de autobuz.
    Sa arunci cu iaurt in masini dupa ce te-ai saturat.
    Sa te prefaci ca faci un sondaj de opinie si sa intrebi lumea chestii intime.
    Sa faci poze la oamanii imbracati ciudat.
    Sa umblii imbracat in Mos Craciun in timpul verii.
    Holbeaza-te in ceafa cuiva pana se intoarce.
    Fluiera/canta ceva enervant.
    Saluta pe toata lumea.
    Intreaba cat este ceasul.
    Sa tragi cu inca un prieten de o sfoara imaginara de pe un trotuar pe celalalt sa vezi ce se intampla."

    Cel putin pana acum m-am holbat la altii de plictiseala... Este comic sa ii vezi cum se uita la tine, apoi schimba privirea cand o intalnesc pe a ta, apoi iar se uita la tine, iar schimba privirea, pana ies din "radarul" tau :D
    Sau faza cu fluieratul e tare... O data eram cu o prietena pe strada si cumparasem monitoi din plastic moale care tiuie daca apesi pe el, pentru un copil de 6 luni. Le-am scos fluierele, le tineam in gura si suflam din ele cat de tare puteam. Doua babe s-au luat de noi atunci, dar dupa ce au disparut, am continuat cu galagia, ziua in amiaza mare :D

    Imi plac unghiile tale de fiecare data :) Eu nu as avea atata rabdare :D :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  21. Foarte interesant. Nu le-as face treaz...

    RăspundețiȘtergere
  22. @Strawberry blonde: eee :)) n-ai tupeu!:))

    @Stefania: :D Cam asa si eu as fi in stare, restuuuul nuuuup:D:)
    Ce peripetii! :)) Multumesc draga mea>:D<
    Incearca poate iese!:X

    @Razvan: Doar putin "luat" ai curaj! :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Sau sa te imbraci in melc, te asezi pe burta si traversezi strada :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu cand ma plictisesc iau cativa prieteni si jucam adevar sau provocare(numai ca folosim doar provocarile) pe strada:))e destul de distractiv, mai ales cand primesti provocari de genul "du-te la mijlocul trecerii de pietoni si opreste-te sa faci matanii":))

    RăspundețiȘtergere
  25. @Melissa: Chiar ca e distractiv! :)) Mersi de idee! :D

    RăspundețiȘtergere
  26. aceleasi ideei pa tot googalu

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)