Pagini

Destin si Ciocolata

"Scumpineii" vorba doamnei de bio, mai tineti minte ca am intrebat eu ceva legat de destin? Ceva de genu' daca omu' isi face destinul cu mana lui? Eiii, bine am aflat(aflai) raspunsul la intrebare, bine, din punctul meu de vedere cam asa e treaba cu destinul : "Destinul conduce o jumătate din viaţa fiecărui om, iar caracterul cealaltă jumătate.", e un citat dat de Alfred de Vigny, un poet frantuzoi. Eee? 
Are dreptate domnu' Alfred sau nu?
 Eu zic ca are... poate va veti schimba si voi parerea.

Si acum, trecand peste partea cu destinul, ca asa sar eu de la una la alta, am descoperit o melodie de la Voltaj, "De maine", superba, nu sunt un mare fan al lor, insa sunt fan al muzicii bune... (Gusturile nu se discuta)
Asa... si vreau sa o dedic tuturor celor care au fost raniti sau au trecut prin momente dificile, nu conteaza baieti sau fete (si baietii au suflet) , si mi-o dedic si mie in pana mea pentru ca e geniala:
<<Am sa trec si peste asta, ce va fi, va fi! ... am sa strig iar "asta-i viata!", e si maine o zi.>>


Apropo, vreti ciocolata?


Si cica eu vreau sa slabesc, hahahahahaha!
PS: Te pup Stresule! 

43 de comentarii:

  1. Autosugestia face mai mult decât orice medicament și orice terapie. Să știm că putem trece mai departe orice s-ar întâmpla.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciucalata, vorba lui Caragiale. Ce buna eee! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreaaaaau ciocolatăăăă!!!!! :x
    Şi... eu nu cred în destin. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @Zodrac: Asa e :) altfel...

    @Cristi: eee :D:D:D

    @Pumpik Pie: Poftim scumpa:X ia cata vrei :X:X:X

    Inteleg :) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. ...si omul se intalneste cu el insusi undeva la mijloc :D

    iubesc ciocolata...si ea pe mine...dar nu doar pe mine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @pandhora: Cam asa ceva:D:)

    Eiii, si pe mine ma iubeste, mama mama :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm...bun citatu' franţuzoiului. Mă pune pe gânduri serios.
    Piesa e genială..O ştiu de mult.
    "Şi pun pariu că ai iubit cândva,
    Credeai că-i jumătatea ta...
    Şi-ai plâns o noapte-ntreagă
    Când a plecat în grabă
    Simţeai că-i gata viaţa ta...":-<

    Mno...
    Iar îmi faci poftă şi eu chiar TREBUIE să slăbesc:-<

    Cică la ea "vreau să slăbesc". Taci, fată, că eşti bunoacă:> nu tre'să slăbeşti [-x Deci îndoapă-te liniştită cu ciocolată ;;)

    RăspundețiȘtergere
  8. destinu ni'l facem singuri ...alege intre viata unui dusman si 1 mil de euro ..eu aleg milionu de euro ....

    RăspundețiȘtergere
  9. @annitu: :)) Chiar e geniala:D foarte bine ca te-a pus pe ganduri:D asta era si intentia:D:)

    Dapoi tu ce ai sa slabesti?
    Haaa!

    Las' ca vreo 4-5 kg in minus nu strica! :) ma indop cu de toate:))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Destinul? Da, da, mare dreptate se afla in citatul ala.
    Ciocolata? Nee, nu-mi plac dulciurile. De niciun fel. Stiu, sunt ciudata, dar nu-mi plac. :) Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu se mai poarta scandurile . Se poarta bunele , sa aiba muncitorul pe ce pune mana !

    RăspundețiȘtergere
  12. @Florea: :)) nu comentez:D

    @Lillee: Nu se poate sa refuzi ciocolata!!! :)) ciudato!!!
    Si eu te pup:D

    @Invizibilul: oww :)) i-auzi :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Uhm, franțuzoii ăștia s-au priceput mereu să ne bage în ceață. Acum câteva zile îi aratam iubitului meu pozele vechi de acum 4 ani de la banchetul meu de absolvire a clasei a 12-a. În fundalul unei poze ghici cine aparea? El. :)) Si noi ne-am intalnit abia acum un an...desi locuim in acelasi cartier, desi cine stie de cate ori am trecut unul pe langa celalalt pe strada. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Bun citatul...Cred cu tarie ca fiecaruia ii e destinat ceea ce i se intampla in viata!!!
    Eu nu iubesc ciocolata si nici ea pe mine:))... daca erau niste prajiturici, cu multa creeeemaaaa, nu refuzam! Cu ele am o relatie pasionala:)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Dacă e s-o luăm creștinește, destinul nu există. Și chiar și așa, nu cred în el. Poate există 2% șansă, noroc, și restul ține de propriul caracter și propriile forțe. ^_^

    Melodia e super revigorantă, mă bucur c-am auzit-o iar... uitasem de ea.
    Cât despre ciocolată, ... de ce ești rea?! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. @Poison: :)) Ce tare :)) Ca sa vezi soaarta! :D hahahha:D

    @Roxy: oww :) bine ca ai zis de prajiturele:)) DE RETINUT! :D
    Da ii este destinat ceea ce i se intampla, dar uneori omu' si le mai face si cu mana lui, gen : "cum iti asterni asa dormi!":D intelegi tu:D Pupici:D

    @.miss bee: pai nici dpdv stiintific nu cred ca exista destin:D dar nah:D

    Hai ca nu sunt asa rea:)) ia o bucatica:D>:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. Aree!:>
    Cum sa ma contrazic eu cu mami? O.o:]]
    Glumeesc!>:D<

    Ciocolataa!:X
    Mie mie miee!:X
    Nu se supara nimeni daca o iau pe toata, nu?;;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu am ascultat melodia asta live, acum vreo doua saptamani :-"

    Si... prefer snickers`u la ORICE ora :X

    Auzi? cine te iubeste, te iubeste si cu putina burtica. Asa caaaa... ciocolata castiga! :>;x

    RăspundețiȘtergere
  19. cica si eu as vrea sa mai slabesc cateva kg si nu imi vine deloc sa renunt la dulciuri :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Cred ca are dreptate frantuzul. Astia de azi nu mai gândesc asa. Destinul lor e statul care trebuie sa faca pentru ei, iar caracter... Unii spun ca e urât, nu-i adevarat, nu poate fi urât pentru ca nu exista!

    RăspundețiȘtergere
  21. Scumpa mea olteanca...vad ca folosesti acest dialect...eu cred ca nu exista nici un destin...e destinul de vina ca atatia oameni isi distrug sanatatea cu droguri si bautura?...ca atatia copii se nasc cu boli genetice,care nu le vor permite sa traiasca decat poate cativa ani?...cred ca tine totul de alegerea si sansa sau nesansa pe care o ai in viata...dar de multe ori poti pune si tu umarul pentru o viata mai buna...mai omeneste.Eu cred cu tarie ca omul isi poate schimba viata...totul sta in puterea lui...sau alegerea lui.

    RăspundețiȘtergere
  22. are foarte mare dreptate domnul alfred :)
    si da melodie este absolut superba :x
    si vreau cioco :)) lasa ca avem timp toata vara sa slabim :))
    te pup >:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. @ganduri.aruncate.pe.net.: hehehehe:D Asa:D

    Nooo, nu se supara:D:) >:D<

    @Bia.: hahahahahahahha:D ai dreptate:D pupici:D

    @Nymphetamine: mai taci femeie ca tu nu esti grasaaa! :)

    @G.W. : Apoi pofteste-te:D:>

    @Dan: Interesant, chiar asa e... pentru ei nu exista.

    @gabriella: :D Folosesc, sunt jumatate olteanca:D (Am crescut in Oltenia, si locuiesc in Oltenia) :D

    Mda... inteleg ce spui tu, despre chestiile astea nu ma pot da cu parerea, ma depaseste.
    Sa stii ca si eu cred ca omul isi schimba viata, dar si soarta mai are un cuvant de spus uneori:)

    @Casiana: :D da este :D :)) Sa stii toata vara slabiiim, ne facem betze :))

    Te pup si eu>:D<

    RăspundețiȘtergere
  24. Din pozele postate nu s-ar spune ca esti mare amatoare de ciocolata. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. @shaman: nu prea:D imi plac dulciurile, dar cu masura:D

    RăspundețiȘtergere
  26. Eu zic asa:"Chiar si atunci cand afirmi ca-ti poti face destinul cu mana ta,gandeste-te ca orice zi din maine e incerta.".
    Si un mare like pentru melodie,:*:*

    RăspundețiȘtergere
  27. @Christina: Aici intervine soarta:D

    @Stilistele: :) ehe:D

    RăspundețiȘtergere
  28. Te citesc tot timpul, dar nu las mereu comment :P

    RăspundețiȘtergere
  29. Si destinul ti-l faci cu mana ta :)

    Vai, mi-ai amintit de ciocolata belgiana ...care imi place.
    Dar stii ce mananc cel mai des? ciocolata de casa :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Wooow tare funny :))) ai schimbat tema blogului .
    Destinul , uite ca eu mai mereu ma gandesc la acest lucru , cred ca imi pierd tipul niciodata nu il voi afla cei adevarat .
    Mersy pt cioco dar cam exagerez cu dulciurile chiar daca o duc bine cu greutatea , dar mie de glicemie , oricum esti dulce....:d

    RăspundețiȘtergere
  31. buna sa-ti fie ciocolata! eu prefer amaruie, da' vad ca nu e...nu-i nimic! iar despre destin...ce va fi, va fi! atentie la semne!

    RăspundețiȘtergere
  32. Vreau ciocolata vreau vreau vreau....Faina melodia, nici eu nu sunt fan Voltaj dar merge! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  33. eu ma abtin de la ciocolata :)) , nici eu nu sunt mare fan Voltaj , dar melodia asta mi-a prins bine in momentele grele :X

    RăspundețiȘtergere
  34. auuu, ciocolata!
    cat despre destin, da, sunt de acord cu afirmatia frantuzului


    o zi faina! :*
    pupicei >:D<

    RăspundețiȘtergere
  35. @Bia. : :*:*:* Multumesc>:D<

    @Cleo: Si mie imi place ciocolata belgiana:D e buna ciocolata de casa:D

    @Rafael Secret: Da, am schimbat-o :D Nu iti pierzi timpul, macat ai la ce sa te gandesti :)

    Cu placere>:D< Multumesc si eu:D

    @Erys : Ah :) nu am stiut :) Multumesc pentru atentionare.

    @Alice Georgiana : :D Hehehehe:D Ia cata iti pofteste inima:D :D Multumesc la fel>:D<

    @Iris: Te inteleg>:D< Da, este o melodie care ajuta tare mult. >:D<

    @julie: Hihi:D multumesc la fel>:D<

    RăspundețiȘtergere
  36. @C.L.M. Păi,vezi tu...Eu sunt aşa mai, butoiaş :|

    RăspundețiȘtergere
  37. daca vei mai pune multe dulciuri aici in curand vom vrea si noi sa slabm:)) o facem impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  38. @annitu: Ei lasa, esti bine-facuta:D

    @29decembrie: hihihihi:D

    RăspundețiȘtergere
  39. cum aud de ciocolata...hop si eu !

    RăspundețiȘtergere
  40. Corect!destinul isi face drum in viata mea fara sa iti dai seama dar daca tu nu il ajuti un pic degeaba.E in zadar daca ti se iveste o ocazie foarte buna iar tu ii dai cu piciorul din motive gresite...

    RăspundețiȘtergere
  41. @coco: hehehhe:D Esti invitata mea:D>:D<

    @Ela: Esti de'a mea! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)