Pagini

Miercurea fara cuvinte and a new blog.

Mi-am facut(de fapt "imi facui" hihi) bloooooooog nou! Daaa!!! Uhuuuu! Sa nu va speriati, pastrez blogutul meu scump si drag, pe celalalt il folosesc pentru make-up, manichiura, fashion pentru ca am vazut ca sunt foarte multe bloguri de genu' si trebuie sa ne adaptam domne... pai nu?
Cine e curios sa ma viziteze o sa pun un link la finalul fiecarei postari cu blogutul, sper sa va placa.


Si pentru ca e miercuri:
Sursa foto
Interpretarea o las la imaginatia fiecaruia.
Continuarea la: CARMEN!
Happy W.W.!

Sfatul zilei: "Nu te teme de clipă! aşa cântă glasul eternităţii".

Daca vreti sa vedeti si noul blog: Beauty and Me(In Love With Manicure And Make-Up)

39 de comentarii:

  1. Haioasă poză scumpo!
    O zi de miercuri frumoasă!
    Pupicei...

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) tare poza
    nu renunta la blog faci treaba buna si tare funny

    RăspundețiȘtergere
  3. tu esti boiera cu atatea bloguri :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @*ELENA*: Multumesc la fel! >:D<

    @rafael: nuuuu:)) nu renunt:D am mai facut unul :D

    @G.W.: eee =)) pai cum?=))

    RăspundețiȘtergere
  5. funny poza...si un blog haios:)..super

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari ptr. noul blog si la cat mai multe postari si vizitatori! O zi frumoasa! :):*

    RăspundețiȘtergere
  7. @rosia_lady: Multumesc>:D<

    @Roxy: Sar'na:X la fel:X

    RăspundețiȘtergere
  8. toate animalutele sunt niste copii :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce tare e blogu' :X:X:X hai link exchange:>

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai de mine ce cald este acolo :)!
    Super haioasă fotografia.

    RăspundețiȘtergere
  11. pai atunci ne intalnim si pe noul blog:)

    RăspundețiȘtergere
  12. ce fotografie haioasa! :))
    Happy WW! sa ai o zi minunata si... sa nu renunti la blog sub nicio forma!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place poza...chiar m-am distrat...iar in ceea ce priveste noul blog...abia astept.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Sophie: sa stii! :D

    @Cristi: Thanks:D

    @annitu: Deja te-am adaugat la blogroll! :>:D<

    @Giuliii♥: >:D<

    @Trandafir Monica: :D

    @Se-cret: dada :))

    @abbibal: Multumesc! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. @gabriella: Am lasat un link mai jos:D Astept si parerea ta:D

    RăspundețiȘtergere
  16. @CARMEN: Multumesc la fel! Nu, n-am sa renunt! :D>:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. hei :*
    ma bucur sa aud ca ai blog nou, dar nici pe asta nu-l neglijezi. sa-l stapanesti sanatoasa. >:D<
    cat despre imagine... imi aminteste de mine cand casc dimineata. gata, am spus-o! :))
    pup

    RăspundețiȘtergere
  18. adoooor poza parca este vecina mea :Xdoamne ce bune e vecina si imi place pozitia doggie=))

    RăspundețiȘtergere
  19. Pofta este mare sau doar căldura ? Haiosul personaj e-atât de expresiv !!

    RăspundețiȘtergere
  20. @Kiraa.: Thnks>:D< ;))

    @Florea: =)))) Ce vecina ai si tu =))

    @adelici: oki:D

    @SoriN: Amandoua :))

    RăspundețiȘtergere
  21. miercurea mea a fost obositoare dar interesanta in acelasi timp:)

    RăspundețiȘtergere
  22. @NYmphetamine: Sa inteleg ca e de bine:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte tare fotografia!!!
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  24. Se pare ca nu sunt singura persoana care si-a facut un nou blog tocmai pentru a fi cat mai aproape de subiect sau cu toate postarile. Sa-l stapanesti sanatoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. wow!!
    deci e ultra mega tare blogu`
    bravooo!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Felicitari pentru noul blog, multa bafta iti doresc, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  27. @29decembrie: sar'na:D

    @H.: Ma bucur sa aud asta! :D Te pup

    @gbubu: Multumeeeeeeeeeesc:D

    @Lillee: Sar'na:X

    RăspundețiȘtergere
  28. Felicitari.Bine ca nu renunti la blogul asta.Ar fi fost pacat.

    RăspundețiȘtergere
  29. @fatacareaduceploaia: :D multumesc:D Nu renunt:X

    RăspundețiȘtergere
  30. Haha .. cat de tare e poza =))

    Apropo : am incercat sa dau comment pe noul tau blog - dar nu ai pus optiunea Nume/ Adresa url :( Altfel nu am cum sa comentez .

    RăspundețiȘtergere
  31. @cOokie: Mersi:D Pai nici nu stiu cum se pune :*

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)