Pagini

Una bucata leapsa si una bucata inghetata.

Am primit de la iri o leapsa interesanta. Ideea lepsei e tare buna(sa spunem ce fel de oameni nu ne plac), caci de mult timp vroiam sa fac o lista cu ce fel de oameni nu imi plac, asta asa ca sa stiu de cine sa ma feresc(nu ca nu stiam deja) si sa stie si cine sa se fereasca de mine, nu de altceva dar m-am plictisit sa imi bat capul cu tot felul de specimene.


So... let's start!
Nu imi plac oamenii care:

1. sunt "emolai".


Ok, ok, inteleg ca nu te intelege nimeni dar asta nu inseamna ca trebuie sa te tai pe maini sau mai stiu eu ce sa faci, crezi ca daca te automutilezi esti mai inteles de societate? Naaa frate, lumea te judeca si mai rau and that's bad! Pune mana si tine-ti dracului capu' pe umeri ca intr-o zi poate te trezesti fara el.



2. sunt prosti.


Asta trebuia sa fine number one, dar deh, cred ca mi-am exprimat deja toate nemultumirile si toate gandurile cu privire la prostia omeneasca.
Cred ca e imposibil ca prostii sa se fereasca de mine pentru ca ei saracii se cred cineva si e de inteles, dar si asta poate fi un avatanj, cine stie poate in prostia lor ar putea sa stea departe de mine considerandu-se ei "cineva" si eu un "nimeni".


3. sunt falsi.


Din astia sunt peste tot, la fel ca aia prosti, si chiar nu inteleg, daca eu am taria sa iti zic adevarul in fata, tu de ce sa te prefaci ca ma placi sau ca suntem prieteni? Adevarul doare si din pacate(pentru unii) imi place al dracului de mult sa il folosesc mai tot timpul in avantajul meu si normal(in anumite cazuri) in dezavantajul altora(ce? sunt sincera!).
 Iar pentru inteligentii astia falsi care considera ca a avea dreptul la replica inseamna a jigni pe cineva, am o sugestie: pastrati-va adevarul vostru pentru voi pentru ca eu stiu adevarul "adevarat" si n-am nevoie de aprecierile voastre "eronate".


4. ma plictisesc sau ma streseaza.


Sunt o buna ascultatoare, chiar prea buna uneori, dar asta nu inseamna ca nu ma plictisesc sa stau si sa staaaaau si sa ii ascult povestea lui X, asta dupa ce am auzit-o de "n" ori, si o repeta si o repeta si o repetaaaaa si ma plictiseeeeeeeeeeeeeeeeeeeste deja subiectul caci e "fumat"... si cateodata din plictiseala o dau in stres, caci ma streseaza sa-mi tot repete-repete-repete cineva aceleasi lucruri iar eu cand incerc sa spun ceva nici nu ma ia in seama. Ceva gen: "Bine tac! vorbeste tu! vorbeste pana faci dracu' spume la gura!" Cica la asta sunt buni prietenii, sa te asculte, da' mai da-o dracu' de treaba...

Stiu ca sunt rautacioasa, dar... pana mea!




Inghetataaa!






38 de comentarii:

  1. Heyyy, îmi place leapşa asta! O iau după ce vin de afară, că acum mă pregătesc. Mulţu pentru îngheţată, arată aşa bine! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. @Pumpik Pie: Oki:X have fun:X cu placere:X

    @Dia: cu placere:X

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    Bun regasit, tuturor!

    :)
    ... am papat inghetata dintr-o privire!
    Cat priveste "leaphsa"... cred ca fac parte din cel putin 3 categorii.
    :)

    4. cred ca uneori stresez si plictisesc;
    3. cred ca arareori sunt fals;
    2. cred ca uneori sunt si prost;
    1. nu m-am taiat niciodata, insa de imbracat in negru m-am imbracat, suparat pe viata am fost, rebel am fost, neinteles am fost...
    asa ca nu pot spune ca "nu-mi plac" oamenii care sunt cum am fost sau voi mai fi... candva!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum stau ciresele alea acolo. Ce obraznice, stau cu spatele la inghetata. Sau or fi cu faţa? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eşti pusă pe lepşe, hă ?:> Mersiii :*

    Şi îngheţata e =P~=P~=P~

    RăspundețiȘtergere
  6. @andreiraduM: Buna buna! ;)

    Asa crezi tu ca faci, deci nu e sigur daca faci sau nu :P

    Toti am fos poate la randul nostru cum am zis eu mai sus, insa important e ca ne-am dat seama si am revenit pe calea "cea buna" sa zic asa :)

    :D:)

    @Lucianna: Observai! :)) :D Sa cresti mare.

    @Cristi: cu amandoua :D

    RăspundețiȘtergere
  7. :)
    Pai daca am trecut prin toate acestea... de ce am manifesta "neplacere"?!
    Pentru ca am avut de suferit prejudicii, sau pentru ca nu acceptam ideea ca si ceilalti trec prin aceleasi "etape"?!
    Calea cea buna include sa experimentam si acele "etape", pentru a intelege mai bine viata, omul... nu pentru a ne "ingurgutza" ca noi nu mai suntem asa si ca ceilalti sunt.
    :)
    Parerea mea!
    :))
    Poate si acum manifest prostie... de taiat nu ma tai nici daca imi mai dai o inghetata APETISANTA!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am zis ca POATE am fost nu ca am fost! Cand suntem mici toti suntem "prosti si cu bube in cap" dar unii raman la fel si cand cresc! :P
    Si nu am zis eu ca sunt mai buna si ceilalti sunt prosti, falsi etc... am zis ca nu suport astfel de oameni, si crede-ma la cum sunt eu cand vad ca mai fac vreo prostie nu ma suport nici pe mine :))

    Nu manifesti prostie, iti dai si tu cu parerea! :P

    RăspundețiȘtergere
  9. saru mana pentru leapsa promit sa o onorez maine seara azi si maine sunt pe drumuri si mi e imposibil sa o fac :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Scumpo eu îți iau înghețata și
    îți mulțumesc...
    O seară perfectă să ai!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  11. Am stiut eu ca tu esti mamica buna si nu uiti de copilasii taai!>:D< Inghetataa=p~
    :X

    Promit sa postez leapsa odata cu urmatorul poem;;):*

    RăspundețiȘtergere
  12. Am facut leapsa:D! Multumesc pentru inghetata!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. @*ELENA*: Multumesc>:D< la fel!

    @Florea: Cu placere:P

    @ganduri.aruncate.pe.net.: pai cum? :X asa asa:X

    @Mademoiselle: oww:X cu placere:X

    RăspundețiȘtergere
  14. Tu ma ingrasiii! Nici eu nu suport oamenii de mai sus:)) ma calca pe nervi!

    Deci nu imi pasa, tre' sa ne bagi pe dieta[-( ca mergem la mare si ne arat sunculitele:-"
    Hai te pupa Rebeeeeeee>:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. @Rebeca C.: Asa asa! :X:X:X:X

    :)) Un pic de sunculita merge:)) provizii pentru Craciun! :))))))

    Hugssssssssssssssssssssssssssssssssss :X

    RăspundețiȘtergere
  16. Ai mare dreptate in ceea ce priveste ultimul punct,nici eu nu sport astfel de oameni,am renuntat chiar la cateva "prietene" din cauza asta,pentru ca un prieten adevarat trebuie sa stie si sa te asculte...
    Multumesc mult ca te-ai gandit si la mine,nu o sa il fac pentru ca sunt prea trista eu de intamplarile mele din ultima vreme ca sa-mi mai creasca tensiunea cand ma gandesc si la ce tipuri de oameni nu-mi plac;))
    Pupici
    Noapte buna>:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. @Amelia T.: Multumesc multumesc! In privinta lepsei, inteleg, e ok! Linisteste-te!

    Te pup, nb:X

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna , Monica !
    Am luat-o si eu si am dat-o mai departe .
    Inghetata nu ! M-am retras in coltisorul meu si am savurat-o fara s-o impart cu nimeni ! Egoist ! Vezi ...sunt la alta categorie : suprasuperponderali ! Si cand te gandesti ca inghetata aia nu a avut nici o vitamina , nici o enzima ci ....numai radicali liberi ...!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Radu: Buna! :)

    MA bucur ca ia luat-o! :)
    :))Ce egoist esti! aoleu!: ))
    :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu am boala pe cei care sunt ignoranti si falsi!Primii sunt asa pentru ca asa vor sa fie nu pentru ca nu ar putea mai mult iar asta este cel mai trist iar ceilalti ma streseaza raaaaau de tot pentru ca nu imi plac minciunile.Mai bine un adevar urat decat o minciuna frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Mda cam astia ma enerveaza si pe mine. Plus ipocritii si specimenele din categoria pitipaonce/cocalari/
    Cu cei fara minte incerc sa fiu mai ingaduitoare.. desi nu prea imi iese.

    RăspundețiȘtergere
  22. http://hanamaki.tumblr.com/post/6063466835/a-delicious-jumbo-ice-cream-treat-found-in

    Mergem la una de'asta?:));;)

    RăspundețiȘtergere
  23. nu exista oameni prosti, toti au capacitatea de a gandi, eventual fac pe prostii.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Christina: Daaaaaaaaaaaaaaaaa! :X:X:X:

    @Anna.: :D ma bucur. daca vrei poti sa o preiei! :D Pupici

    @£avinia εїз: ehmmm :) posibil:)

    RăspundețiȘtergere
  25. @Alle.: Cei fara minte nu trebuie bagati in seama!:) pupici

    RăspundețiȘtergere
  26. Interesanta leapsa asta. Oameni care nu ne plac....uh :))))) Nu ai fost rea, ti-ai spus doar parerea, asa as fi facut si eu..

    RăspundețiȘtergere
  27. nu-mi plac cei care intra in panica si-si pierd cumpatul atunci cand se intampla ceva grav. implicit nu-mi pla cei care nu-si pot controla impulsurile

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)