Pagini

Eternele iubiri and some fun.

Hellow. Se pare ca odata cu vremea care s-a mai racorit mi-a venit si o pofta de citit, asa ca am inceput saptamana in forta cu o carte "Eternele iubiri"(Ioana Postelnicu), de fapt am inceput de ieri sa citesc, dar in dimineata asta parca am citit asa cu o sete nebuna sa vad ce se intampla cu MONA, doar pentru ca tipa imi poarta numele, hihihi. Detalii nu dau despre carte(deocamdata) daca sunteti interesati v-o recomand cu cea mai mare placere caci mi se pare o carte buna.
Si, pentru ca vara nu s-a terminat inca si stiu ca soarele se va arata din nou(sa speram ca nu va mai fi canicula), iata ce v-am pregatit(pentru cei care merg la plaja):
Asa ca dragii mei, inainte sa treceti la "agatat" asigurati-va ca este femeie!!! 

Va doresc un inceput de saptamana pe placul vostru.

Sfatul zilei: "Daca iubesti doi barbati in acelasi timp, alege-l pe al doilea... pentru ca daca l-ai fi iubit cu adevarat pe primul, nu te-ai fi indragostit de al doilea!"

Sursa foto.

37 de comentarii:

  1. lol...interesanta poza:)) ..citeste "NOI NU SUNTEM URMASII ROMEI" sau "MEIN KAMPF" crede-ma ca le-am citit din plictiseala si nu am regretat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Melodia este superba...chiar si versurile...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Florea: :D Dupa ce termin de citit ce mi-am propus:D poate:D Mersi:D

    @gabriella: ma bucur ca iti place.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce taree e faza cu "daca l-ai fi iubit cu adevarat pe primul, nu te-ai fi indragostit de al doilea!"....super!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Iulia Senacico: :D si mie imi place!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta a mancat alge si a trecut la agatat. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. ce drăguț e blogul tăău! iar imaginea e genială! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. super noul fatada blog , funnny rau si noile posturi

    RăspundețiȘtergere
  9. Ador "sfatul zilei " ! E din carte ??

    RăspundețiȘtergere
  10. Vad ca ai devenit o cititoare infocata:)Imi place citatul, mi se pare so true:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Bun sfat!:)
    Faina poza miscatoare:)
    O seara frumoasa si spor la lecturat!

    RăspundețiȘtergere
  12. Şi vara încă nu s-a terminat...

    RăspundețiȘtergere
  13. @Deniza C.: Sar'naaa! >:D<

    @Rafael Secret: Multumesc:D:D:D:D:D

    @Mademoiselle: Si mie imi place, a nu nu, e de pe blogul cuiva, cred ca de pe blogul feteicareaduceploaia. :)

    @annitu: Stiam eu ca o sa-ti placa:))

    @G.W.: Ai patit si tu ?:)) De aia razi asa , a??:))

    @Dia: Sa stii ca m-a apucat cu cititul rau de tot, sa vedem cat o tine!:)) :D

    @Alice Georgiana: Sar'na la fel! :D

    @Cătălin: nuuu!

    RăspundețiȘtergere
  14. Corect:)) Cit de multe mai avem de invatat unii de la altii..!

    RăspundețiȘtergere
  15. ma bucur ca te-ai pus serios pe treaba :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @sophie: :D multumesc:D

    @29decembrie: :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Fain noul design :D. A..si sfatul...de milioane. Cel cu agatatul :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi-ai dat de gandit cu citatul acela. :))
    Te pup. :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Ohooo, da' te-ai pus pe citit, nu gluma. Bravo tie. Ti-am spus ca e greu inceputul, apoi nu te vei mai putea opri. :)
    Te pup si la cat mai multe carti.

    RăspundețiȘtergere
  20. foarte tare sfatul și de asemenea bestială poza

    RăspundețiȘtergere
  21. @Fabrizia: Thanks:D:)

    @Lillee: DAAAAA!!!!! Ati avut dreptate! Sar'na! Te pup:D

    @Zodrac: :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Haha, that's such a cute graphic! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce tare poza!Trebuie sa i-o arat si lui Silviu! :))

    RăspundețiȘtergere
  24. @The Cat Hag: Thnks:)

    @Ela: hihi:D

    @fatacareaduceploaia: :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)