Pagini

Am terminat!

Dragii mei tin sa va anunt ca am terminat de citit carteaaa, daaa! Pana la capat! A durat ceva, o saptamana, bine cu pauza de 1 zi 2, dar surprinzator este ca nu m-am plictisit de ea si nici nu m-a luat somnul.

Va marturisesc ca am ramas cu o impresie placuta, atat despre carte, cat si despre femei in general. 
Prea multe de povestit nu sunt, se vorbeste despre trecerea de la copilarie la adolescenta, despre conduita tinerelor, gandurile baietilor despre fete si viceversa, oricum chestii destul de interesante dupa parerea mea avand in vedere ca am gasit raspunsuri la multe intrebari pe care nu a stiut nimeni sa mi le dea pana acum.

Pot spune ca a fost ceva de genu': "Cartea potrivita la momentul potrivit." Hahahaha!
Si ca o concluzie asa, am constat ca o femeie trebuie sa gandeasca intotdeauna inainte de a deschide gura, caci cuvintele folosite ca arma impotriva altora se pot intoarce oricand asupra ei.


Voi ce ati mai citit?


Cand ma voi apuca de alta carte va voi da de stire. (valabil pentru cei interesati.)

Si cum caldura a intrecut deja limitele bunului simt, va invit la un cocktail:

PS: Ii rog ca pe viitor (indiferent ce prostii voi scrie pe blog) pe cei care au intentia sa-mi lase comentarii rautacioase sa se abtina. Chiar nu ma intereseaza parerile lor si nu o sa mai fiu ingaduitoare in privinta acceptarii comentariilor in cazul in care chiar sunt cretini si nu inteleg.

Multumesc, 
O zi buna!

32 de comentarii:

  1. Bravo:)Eu m-am apucat ieri de Crima si pedeapsa:).Astept urmatoarea recomdare:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dia: :D:D:D:D Te pup:X spor la citit!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte bun cocktailul tau..merci :)

    RăspundețiȘtergere
  4. asaaaaa...si cand sa inchid , am vazut chestia aia cu zambeste...este super...chiar am facut - O !! sa stii ca am descarcat-o , daca nu te superi...mi-a placut la nebunie !pupici de la mare !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooo...Nu pot să cred că ai terminat-o :X bravo, felicitări :* Mă bucur că ai învăţat ceva din ea. Şi ţi-am zis, şi dacă e unu care nu se poate abţine, şterge-i comentariul sau nu îl băga în seamă.
    Eu n-am mai citit nimic în ultima vreme, pentru că site-ul îmi mănâncă foarte mult timp @-) . Ultima carte citită de mine a fost "Nu te mişca", scrisă de un italian. Pot spune şi eu că a fost cartea potrivită la momentul potrivit. Ţi-o recomand.


    Poate vrei să participi la concursul de pe blogul meu :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @coco: cu placere scumpo:X Nu e problema>:D<
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. @annitu: dap asa am sa fac:D:) mai bine ignor:)>:D< Multumesc:D

    Oww:D Multumesc si pentru recomandare:D

    Intru imediat sa vad despre ce e vorba! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ultima carte: Maytrei, cât despre vorbe, ignore /all

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Monica !

    Despre ce carte vorbim ? că am eu o bănuială ...

    RăspundețiȘtergere
  10. @Zodrac: oki:D thnks


    @SoriN: Buna:D Despre "Cartea fetelor" :)

    RăspundețiȘtergere
  11. ultima carte citita a fost "Suflete pereche" vara trecuta=))dar tot asa, am terminat o in 4 zile k nu puteam sa o mai las din mana:))este 8-> si acum am vrut sa citesc "Egoistul", n`am reusit:))si dupa aia "Vraciul" care ma plictisea teribil la inceput dar pana la urma s`a dovedit a fi frumoasa doar ca am uitat o la iubi in masina si de fiecare data uit sa o iau:))oricum, cea mai tare carte am auzit ca e "Barbati care urasc femeile", toti care au citit o au spus ca n au mai lasat o din mana sub nicio forma, le am avut si eu dar mi le a furat sormea cand a plecat si a uitat sa le trimita:))

    RăspundețiȘtergere
  12. @Oandi: Trebuie sa o caut si eu:D hihihihi:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Eram sigur ! Acum îmi explic , chiar dacă am avut o bănuială , penultimul tău articol cel pe care l-ai şters .
    Să ştii , fără supărare , astfel de cărţi dăunează relaţiilor normale. Părerea mea !

    RăspundețiȘtergere
  14. @SoriN: Comportamentul meu din penultimul articol se datoreaza cartii ? Asta insinuezi?:))

    RăspundețiȘtergere
  15. ce am mai citit?...doar ce am terminat o carte despre barbati :) a lui Osho...ma doare ca nu am timp suficient pentru lectura si ca am ajuns sa fur zilnic cate putin spatiu pentru asta. acum am in mana o carte a unei foste amante a lui Tiriac :), o femeie foarte frumoasa care povesteste un episod de iubire din viata sa. nu e scrisa nemaipomenit, dar odata inceputa, trebuie terminata. daca e sa-ti recomand ceva, ma gandesc la "Justine sau nenorocirile virtutii"-Sade, ori la "Candidati la fericire" -Ileana Vulpescu sau "Apa pentru elefanti"- Sara Gruen (proaspat lecturate si indragite de mine)

    RăspundețiȘtergere
  16. @Erys: interesante recomandari:) Multumesc:D

    RăspundețiȘtergere
  17. ultima carte citita "Discipolul" de Irish Murdoch....
    cartea pe care am inceput-o: "Barbati care urasc femeile"....dar am atat de putin timp pentru citit :((

    un cocktail la ora asta din noapte pentru mine este perfect :)
    tnks :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Și eu am cumpărat o carte
    zilele trecute,așa mai de bunicuțe..
    ”Danielle Steel-Legături de familie”
    O duminică frumoasă și dulce ca tine!
    Te sărut scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu am inceput sa citesc Fratii karamazov de Dostoievsky si sper sa termin toata colectia asta de la Adevarul.
    Sa ne mai anunti ce carti bune mai citesti ca sunt intersata si eu de noutati.Doar e vacanta:X:X
    O zi frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  20. @pandhora: Ouf, vreau si eu cartea aia :D:) Spor la citit:D

    Cu placere:D

    @*ELENA*: Ei, nu e de bunicute :)):X Spor la citit:D
    Mulumesc la fel :)

    Pupici:D

    @Amelia T.: Interesant! O sa anunt cu siguranta!

    SAr'na:X la fel:X

    RăspundețiȘtergere
  21. @Bianca: Sa stii ca "dauneaza" ai dreptate... insa important e sa stii cu ce sa ramai din cartea respectiva(parerea mea).
    Sincer, nu prea m-am regasit in ea...
    O sa caut cartea :D
    Multumesc de recomandare.
    O duminica frumoasa si tie:X

    RăspundețiȘtergere
  22. Si eu am o parere foarte buna despre femeile bune. Adica bune. :)

    Decat un cockatil albastru mai bine o inghetata cu ciocolata. :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu cărţii , ci ideilor luate de acolo plus un anumit concurs de împrejurări , bănuiesc . Repet , e doar părerea mea !

    RăspundețiȘtergere
  24. @SoriN: E o parere corecta ;)) hihi, am momente in care gandesc asa.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce fain!:X
    Eu citesc "Apa pentru elefanti":x
    Este si filmul;;)

    RăspundețiȘtergere
  26. @ganduri.aruncate.pe.net.: frumos, spor la citit scumpete:X

    RăspundețiȘtergere
  27. Cred ca orice om,indiferent de sex,ar trebui sa se gandeasca de doua ori inainte sa vorbeasca pentru ca apoi poate regreta.Uneori spunem exact ce ne vine in minte prima oara fara sa constientizam ca acele idei pot fi un pic distorsionate de starile prin care trecem atunci(furie,exaltare,nervozitate s.a.m.d.)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)