Pagini

Cred ca...

m-am ticnit! Eu am impresia ca imi lipseste "o doaga" pentru ca azi m-a rugat mama sa o ajut cu covorul si am inceput sa rad ca naroada, asa pur si simplu (inclusiv acum cand scriu postarea ma apuca rasul) si nu e prima data.

 Sincer eu cred ca am o problema dat fiind faptului ca de fiecare data cand se intampla ceva (care nu e tocmai amuzant) si toata lumea se agita, isi face griji, pe mine ma umfla rasul, sa va dau exemplu: daca cineva pupa cimentu', ma apuca rasu' (apoi sar sa ajut); daca cineva lesina(Doamne fere') ma apuca rasu'(dar apoi imediat actionez) de ex: eram la scoala si o colega saraca a lesinat, iar eu stateam si ma uitam la ea mai mai sa ma amuz in timp ce toti sarisera sa o ajute sau sa vedeti cand masina de spalat a inceput sa evacueze apa(sa o dea pe afara, intelegeti voi) mami se chinuia sa stearga pe jos si pe mine ma apucase rasu'. WTF?... deci nu stiu care e treaba de rad asa de nebuna, eu cred ca e ceva pe fond nervos, voi ce ziceti? Ati patit asa ceva? Sau stiti pe cineva care mai rade asa de nebun? 


P.S.: Imi mai recomanda si mie cineva un film bun?
Era sa uit, am facut si un mic "tutorial" pentru unghiile de aici.
Modelul este foarte simplu, sunt doar cativa pasi de urmat pentru o manichiura draguta(asa ca a mea, hi hi).
Pentru cele interesate:
:D

36 de comentarii:

  1. Inchisoarea ingerilor in cazul in care nu l-ai vazut.
    Mai tu sigur cu doaga si nu cu etnobotanicele ai treaba :))=))

    RăspundețiȘtergere
  2. @G.W.: =)) Esti nebun! :)) Nu fumez, nu beau, tocmai etnobotanice?:)) hai ca e prea de tot!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm nu fumezi, hmmmm nu bei, da care e viciul tau atunci ?
    Ca sa nu prepusun eu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. calm down, nu esti nebuna. mi se intampla si mie in anumite cazuri. Creieurl pur si simplu nu suporta atata drama si incep sa rad... da, e pe sistem nervos.
    si film? Limitless. E super.

    RăspundețiȘtergere
  5. :))
    Mi se intampla si mie la fel. O data radeam de mine pentru ca radeam degeaba :D
    Mai cunosc si eu cazuri dinastea. Poate fi si ceva pe fond bervos... Dar poate fi si ceva instant, ca un fel de reactie proprie....
    Merci de leapsa :D :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @G.W.: nu am vicii. :P App:D Mersi de recomandare:D

    @Crisa: Ahhh! parca ma simt mai bine! SAr'na de recomandare.

    @Stefania: Da, asa rad si eu cateodata de mine pentru ca nu stiu de ce rad :)) :D Cu placere>:D< mersi ca ai preluat-o!

    RăspundețiȘtergere
  7. asa patesc si eu :))) odata era o femeie invarsta si s-a oprit pe banca ca o cunoaste pe prietena mea. si a inceput sa se planga ca nu stiu cine Dumnezeu e bolnava si nu stie ca to mai duce mai sa-i dea si lacrimile daca nu i-au si dat, iar pe mn ma umfla rasul, dar nu stiu de ce ca nu era amuzant era chiar trist :))) apoi m-am facut ca sun telefonul si am plecat si radeam singura d enebuna =)) si prietenele care mai erau pe banca se uitau la mn si le venea sa rada si lor=))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Un suflet inocent....: Deci nu sunt singura!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Lasă că te înţeleg...Şi eu păţesc de foarte multe ori aşa. La faza cu leşinu eşti tare, măi. Fata murea acolo şi tu râdeai ?X_X

    Tare modelul de unghii, dar era şi mai tare dacă în loc de roz era altă culoareX_X. Mulţumim :*:*:*::*:*

    Şi film...hmm: Dear John (preferatul meu),-Wuthering Heights,Flipped,Mr. Nobody,Nowhere boy.

    RăspundețiȘtergere
  10. numai tu puteai face:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ştii cum se spune: plâng în hohote de râs
    App. îmi place manichiura, o să încerc şi eu, dar când o să-mi las unghiile să crească.

    P.S. te-am adăugat la blogroll.O poţi face şi tu
    http://love-again-love.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. @annitu: Nu mamica nu murea :D si n-am ras, am zambit :D

    Sar'na:D pai in loc de roz poti pune ce culoare vrei :D Sar'na de filme:D:)

    @Crazy cOcO: Sar'na:D:)

    @G.W.: Si picioru' :))

    @Florea: :P

    @Gbubu: Multumesc:D:) Sa-mi arati dupa ce incerci:D
    Te-am adaugat si eu:) :*

    RăspundețiȘtergere
  13. e pur si simplu...dragoste de viata ! tine-o asa..:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu iti mai face griji...uite vecina mea si-a rupt mana,in fine o ajutam mai ales la calcatul rufelor iar mama mea la gatit...dupa ce si-a scos mana din ghips peste doua zile si-a rupt-o si pe cealalta...a venit la noi si sa povesteasca cum sa intimplat si efectiv am ris de mi-au dat lacrimile...apoi am luat-o de la capat cu ajutatul.

    RăspundețiȘtergere
  15. @gabriella: multumesc. ma simt mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am patit si eu d-astea, stai linistita. Chiar am avut o perioada in care eram capiata... de ma intrebau toti daca ma droghez :))
    Nu as sti sa-ti spun de la ce e... doar ca mi-a trecut. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa stii ca intr-un fel ai dreptate, nu stiu daca si in cazul tau e asa, dar cauza rasului poate fi pe baza nervoasa. Ne-au explicat la facultate un prof cum ca din cauza emotiilor de la niste examene o fata radea fara motiv, alta zdranganea pixul si uite asa o adunatura de oameni normali devin practic... nebuni:)) La fel ca si rasul, balbaiala este tot pe baza nervoasa. De ras am inteles ca razi, dar cu balbaitul cum stai?:))

    RăspundețiȘtergere
  18. @strawberryblonde: cu balbaitul n-am treaba :P :))

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) Asa rade si iubitul meu... eram in ziua cu banchetul si mi se stricase fermoarul la rochita aia scumpa si frumoasa si mult cautata:)) si dupa ce am sunat la n croitorese .... si incercase fratele meu impreuna cu iubi s-o repare...l-o apucat pe iubi rasul.... ce m-am enervat..
    Deci nu te-ai dilit..;)
    Multumesc pt postare, acum o sa imi fac unghiile exact ca ale tale, dar voi folosi un roz coral..sper sa iasa :*

    RăspundețiȘtergere
  20. @Suflet de curva: Multumesc:D

    @Mila: thanks:D

    @INTJ: Inteleg, inteleg, am vazut Waiting For Forever. Acum trebuie sa le caut si sa ma uit! Ohooo si cate am ! :D sar'na:D

    @Poison: :)) Imi dau seama, tu suparata si el rade: )) haioasa scena :D

    Sigur o sa iasa:X pupici :D cu placere scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  21. @INTJ: ooo super :D ale tale is cu link-uri:D:)) Acum am vazut, ce ametita sunt :)) sar'naa!

    RăspundețiȘtergere
  22. 2 filme bune iti recomand si anume: "INCHISOAREA INGERILOR" SI "CULOARUL MORTII".Sunt filme ce merite vazute si cred cu siguranta ca ai ce sa inveti...Cat despre post,stai linistita,si sora mea e la fel care rade din orice,din nimic asa ca incerc sa te inteleg.Si da e pe fond nervos...TE IMBRATISEZ!

    RăspundețiȘtergere
  23. Niciodata nu m-am gandit ca mai exista cineva ca mine.De exemplu:intr-o noapte am fugit la prietena mea pentru ca aflase o chestie destul de urata,plangea,situatia era chiar grava.Iar mie imi venea sa rad cu toate ca nu era nimic amuzant.Mi se pare tare ciudat..uneori ma simt nesimtita sa "rad" de necazul cuiva...doar ca nu radeam de fericire..ci pur si simplu asa..:|

    RăspundețiȘtergere
  24. Exact asa rad si eu de necazul altuia. Si ma simt vinovata da` nu ma pot abtine :)) Daca unu` pupa asfaltu` intai rad si dupa aia il ajut :D bun ca nu`s singura... tre sa ne facem club :))

    RăspundețiȘtergere
  25. @Miuri: :)))) ce funny cica "daca pupa asfaltu'" hahaha:D:)) da, sa stii, facem club "Clubul zambaretilor in vreme de criza" :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)