Pagini

Leapsa + Annitu's Blog

Iata ca in sfarsit imi respect promisiunea de a participa la concursul organizat de annitu pe blogul ei (http://annitu.com). Nu vreau sa va dau detalii prea multe, mai bine intrati voi si vedeti despre ce este vorba. Dar hai totusi sa nu fiu rea, sa va dau un indiciu, in principal este vorba de Annitu, hahaha , of course, si in caz ca nu stiati cine e ea aflati acum, annitu este cea care ne tine la curent cu multe lucruri: de la noile emoticoane pentru messenger pana la aparitia noilor episoade ale RObotzilor, aaaa.... si sa nu uit de horoscop sau de bancurile bune care iti insenineaza ziua.
Nu stiu cum e pentru voi(cei care stiti despre ce vorbesc) insa pentru mine blogul lui annitu este o metoda de relaxare sa zic asa, vreau o poanta buna trec pe la annitu, vreau sa inchid blogul annitu(si multi altii) sare sa ma intrebe cine ma supara si sa ma linisteasca. Multumesc nebunici si sper sa ma pui nasa la copilasul tau care se va naste acum cu doua maini datorita limonadei mele, hahahahaha. 
Te pupacesc.


Si cum i-am promis ieri lui annitu ca voi prelua leapsa, apoi, o preiau!

Leapsa se numeste : "Ce cărţi o să citiţi în această vară?"

Nu aveam nimic programat, vreo carte ceva, insa am dat fuguta in biblioteca si mi-am ales vreo 2 carti care mi-au facut cu ochiul:

♥ "Eternele iubiri" de Ioana Postelnicu;
♥ "Scrisori de dragoste spanzurate" de Oliver Lustig.

 Mai intentionez sa citesc Codul Civil si Codul Penal, macar sa le rasfoiesc, si in momentul de fata citesc "Adolescenta" de Vasile Nitescu, cam multa biologie, incepe sa ma plictiseasca.

Dau leapsa mai departe lui: Cristi, 29decembrie, ganduri.aruncate.pe.net., julie, Pumpkin Pie, Mademoiselle si *ELENA*.

Cine mai doreste sa o preia este invitatul meu.

Era sa uit, va fac cinste cu o felie de tort de inghetata.



Va marturisesc ca in timp ce cauta fotografiile mai mai ca baleam pe tastatura! Hi hi hi!


26 de comentarii:

  1. great sunt la birou si tocmai am balit pe laptop :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Florea: A la Oltenia :P ca sa nu zic altfel :))

    @G.W.: Haaaaaaaaaaaaahahahha :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Tortul din fotografia a treia e al meu.:)) Celelalte ti le las tie si vizitatorilor blogului tau. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Te aşteaptă o leapşă la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place blogul lui annitu:X.
    Imi mareste doza de optimism si de zambete[e full, crede-ma!:))]

    Hai maa!
    Nu vezi cum arata inghetata aia?!=p~
    Mai am putin si ling monitoru'=p~=)))

    Mie mi se pare ca "baleam" suna bine!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Scumpo îți mulțumesc că m-ai
    ales și pe mine,dar nu pot intra pe
    blog din motive tehnice(nu ma pricep la PC)
    te rog din suflet să nu te superi și
    să mă ierți.
    În schimb îți iau o porție de tort
    și savurând mă gândesc că așa ești și
    tu de dulce...
    O zi frumoasă să ai!
    Te sărut cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oooo..Mulţumesc don'şoară :)) Poate crede cineva că nasc la 16 ani că te "sinucid":)). Încă o chestie :-b Să laşi linkul şi la "concurs", că poate uit pe unde l-ai lăsat, că aşa e când eşti gravidă, îţi ia copilu' toată memoria:)).


    Muţumesc încă o dată, scumpo:*.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Cristi: Eram siguraaa~:))

    @Lucianna: oww:D thnks:D

    @ganduri.aruncate.pe.net. : :)) si acum mai balesc :)) :X

    @*ELENA*: Inteleg, nu e problema, stai linistita!!! :D:) Multumesc mult:X O Zi frumoasa si tie! Te pup!

    @annitu: Cu placere! :X nuuuu :)) nu cred :)) le explic eu daca e :))))):D

    Las Las:D mersi ca mi-ai zis:X pupici:D

    RăspundețiȘtergere
  9. o carpa careva?
    sterg si eu tastura asta ?
    =p~

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar arată bine bunăciunea aia =P~

    RăspundețiȘtergere
  11. ca sa fii sigura ca am revenit pe aceste meleaguri,nu iti spun decat ca esti sadica postand asemenea imagini;rusine,rusine si inca o data rusine,de trei ori,cate o data pentru fiecare imagine care mi-a starnit pofte nimicitoare;si pentru asta si pentru ca este foarte cald nu-ti spun decat:vedea-te-as inghetata !:-))kiss u

    RăspundețiȘtergere
  12. Vaaai cat de bine arata tortul ala!:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Si mie imi place blogul respectiv. Ma binedispune. :)
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Tatookis: manca-m-ai:))

    @Amelia T.: Hihihihihi:D

    @Lillee: Stiam eu! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu tine ma ingras !!! :|
    Voi prelua leapsa imediat ce scap din momentul meu de uimire plin de fericireee.. Stii la ce ma refer ! >:D<
    Take care ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. @Mademoiselle: Hihihi:D Stiuuu! NOrmal ca stiu:X felicitari inca o data! :X

    U too!:X

    RăspundețiȘtergere
  17. ca sa mai scada glicemia, ti-am pasat o leapsa nasty la mine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Din partea mea,dulciuri fara numar caci sunt o pofticioasa de nu se poate! :p

    Merci pentru ca ai enumerat cateva carti.Asa mi-ai dat idei ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. Pffuuu, de fiecare data cand iti vizitez blogul si vad pozele cu bunatati salivez pe tastatura :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. @poison: ma bucur:X:)) mersi de vizita:X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)