Pagini

Amazing! (The "Wolfman")


Dupa Busty Heart, iata ce am mai gasit:"Omul-Lup", mare iti e gradina Doamne!
Curajosul britanic, traieste de 20 de ani intr-o haita de lupi, mananca, vaneaza, doarme si mai stiu eu ce face impreuna cu ei, intr-o rezervatie din Marea Britanie.
Shaun Ellis a adoptat iniţial acest stil de viaţă într-o pădure din Statele Unite, unde a învăţat treptat regulile de aur pentru a putea supravieţui într-o haită de lupi.
"Teama a fost înlocuită de un respect profund. Mă simt norocos şi privilegiat să fac parte dintr-o asemenea lume", a declarat britanicul.

În Premieră: Omul care trăieşte şi vânează cot la cot cu lupii

Sincer, nu stiu daca e nebunie, sau altceva... dar e ciudat, si oricum fiecare are dreptul de a alege cum doreste sa traiasca.
Eu nu cred ca as putea sta prin padure si sa mananc nu stiu ce carne, da'
 sa mai vad si un lup, la ce naroada sunt l-as confunda cu un caine si as da cu piatra dupa el. Hahahha! Si s-o vedeti apoi pe C.L.M. cum face ture de padure... hihi! 

Voi ati renunta la viata de om pentru o viata in preajma lupilor?

Aici gasiti un reportaj despre acest individ:

PS: Parca as manca o savarina.

35 de comentarii:

  1. yummy savarină =p~
    imi faci poftă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Normalitatea ne-o definim fiecare in parte si pentru fiecare normal este ceea ce credem noi că e normal. Savarina nu-mi place.

    RăspundețiȘtergere
  3. serios ?dar stramostii tai cum au trait cu asta?..daca stai sa gandesti logic si tu ai avut stramosi care au mancat dinoauri ..sau lupi ..

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am vazut si eu si e wow!:]]
    Mai ales ca urla ca si lupii si a renuntat la spalat!:| Iti dai seama ca de atatia ani nu a mai facut o baie!:]]

    Mami... vrei sa ne ingrasi acuma si sa ne tai de Craciun?:-<

    RăspundețiȘtergere
  5. el a renuntat grav la viata lui pt a trai cu lupii, adica a renuntat si la familie, avea si nevasta si 3 copii daca nu ma insel:> am vazut si eu de mult pe antena 3 un reportaj numai despre el si lupii lui si am aflat niste chestii super interesante si despre lupi, chiar mi a placut ce am vazut atunci:D:D curajos el asa:> desi da, era f ciudat:))))

    P.S : ce ma bucur k nu mi plac savarinele:))n am poftit de data asta:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu daca as renunta la viata de om pentru a sta in preajma lupilor dar stiu ca as renunta la viata printre aumiti oameni!Asta in mod cert!

    Cunoasteam acest caz de la tv dar pana acum nu am apucat sa urmaresc emisiunile desi mi-am dorit pentru ca mi se pare tare interesant si sunt curioasa sa observ comportamentul acestui tip dar mai ales al lupilor de pe langa el.

    O savarina zemoasa si cu multa frisca proaspata as cam manca si eu!Ce de pofte!Bine ca nu sunt de la vreun bebe,ci doar de la bunatatile pe care ni le tot arati! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Aoleu, cum imi mai fac savarinele alea cu ochiul!!!:))Stiam si eu de tipul asta, vazusem la un moment dat pe Discovery...e ciudat, dar si impresionant in acelasi timp. Oricum cred ca ceva trebuie sa ai lipsa in tartacuta ( sau in plus, poate :)) ) ca sa renunti la toate si sa traiesti printre niste animale salbatice...
    M-ai terminat cu prajiturile alea, asa ca fug pe la bucatarie sa vad ce pot face dulce! O seara faina, scumpo! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa ne anunti cand gasesti si femeia perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  9. O doamne! Sper sa nu vada asta si taica'miu... Sper sa nu. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @gbubu: hihihi! :D

    @Zodrac: De acord, am si zis ca fiecare isi alege cum vrea sa traiasca, asa ii place lui:D:)

    @Florea: da, dar eu zic de mine, eu nu as putea... desi stramosii mei or fi putut sa traiasca asa :)

    @ganduri.aruncate.pe.net. : eee, a mai facut el baie :))

    Exact, vreau sa va am pentru Craciun! :))

    @Oandi: Da, am vazut si eu reportajul!!! :)
    Ah! Deci n-am nimerit-o cu savarinele :)))

    @Ela: Eee :> Bebe, bebe :> o sa vina si randul lui :>

    @Roxy; E cata dus :)
    Spor in bucatarie! Pupici:X mersi la fel:X

    @Invizibilul: Am gasit-o deja! :))=))

    @Lillee: =))))) Tatal tau ii belea :))

    RăspundețiȘtergere
  11. ai un premiu la mine pe blog!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmmmm...mai sunt cazuri deastea...unul care traia cu leii si, parca, l-au papat. Mai era si unul cu ursi, este si ceva documentar despre el, chiar interesant(dupa spusele prietenului meu, eu nu l-am vazut) care iarasi nu a sfarsit-o prea bine.
    Eu cateodata as renunta la oras, dar nu definitiv. Chiar cu lupii nu m-as muta:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Am vazut un reportaj la TV cu el. Are probleme la mansarda. Si-o fi gasit oare lupoaica??? :))

    RăspundețiȘtergere
  14. am vazut o parte din documentar; sunt interesante unele observatii ale lui

    RăspundețiȘtergere
  15. sper sa nu jignesc desenatorii X-man dar tipul seamana rau de tot cu Wolverine.

    RăspundețiȘtergere
  16. imi plac lupii... m-am uitat la un anime wolf's rain :X
    si de atunci ii ador :))

    RăspundețiȘtergere
  17. @Poison: da:))

    @coco: :))

    @Anna.: oke scumpa mersi:*

    @Dia: poate il papa si pe nenea:D:))

    @Cristi: POsibil!:))

    @Sophie: Da, nu stiam multe lucruri despre lupi.

    @Crisa: Asa mi s-a parut si mie:)

    RăspundețiȘtergere
  18. De unde iei atâtea specimene tâmpite ? :)) Cum să trăieşti in secolul XX într-o haită de lupi doar ca să vezi cum este ? Nu , dragă Monica, nu e nebunie , nu e nici măcar prostie, e pur şi simplu nevoie de atenţie :) ( bine , hai şi un pic de prostie )

    RăspundețiȘtergere
  19. @nymphetamine: ;))

    @Mademoiselle: :))) eee :)) De pe net: ))

    RăspundețiȘtergere
  20. E interesant. Adcia, imi plac chestiile astea. Mai bine un om care invata ceva, decat o tanti care are sanii de o tona.

    RăspundețiȘtergere
  21. Da, auzisem de tipul cu lupii....
    Savarinele alea arata intr-un mare fel...
    Zi racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. și eu vreau savarina :):D iar balesc pe tastatura

    RăspundețiȘtergere
  23. Te intrebai, la un moment dat, daca daca e nebunie sau altceva. As opta pentru prima varianta.
    Ar mai fi varianta exchibitionismului pentru bani.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Alice: :D Multumesc la fel:D

    @G.W.: :))

    @shaman: owww... la asta nu m-am gandit:)

    @Florea: care? asta?

    RăspundețiȘtergere
  25. ce bine ca nu-i vecin cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  26. eh, noi traim cu oamenii ... care-s toti buni, cinstiti, drepti, milosi, etc. ... toate caracteristicile cu care cica i-a dota Taticu' lor. da' nah: unii chiar prefera pedofilii, violatorii, ucigasii, ucigasele, scorpiile, etc. ... nu "formele de viata ce nu au corp de om".

    RăspundețiȘtergere
  27. @TED: te manca!:))

    @Mademoiselle: Hihihihi:D si mie:X

    @INTJ: da... el e mai "ciudat"

    RăspundețiȘtergere
  28. l-am vazut pe tip. sunt curios, el urla la luna?

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)