Pagini

Iti place sa dansezi, atunci vino cu noi la Scoala de dans, Soft Step! - Guest post

Se spune ca cele mai frumoase lucruri le descoperi prin prietenii prietenilor tai, adica, prin recomandari. Nu am facut dans cand eram mica dar cu toate astea, pasiunea pentru dans nu s-a stins in mine ci a aprins dorinte mai mari. 

O buna prietena este inscrisa la o scoala de dans Soft Step si de mult timp ma batea la cap sa ma inscriu si eu... sa ma inscriu si eu dar eu nu, nu si nu. Eu sunt pasionata de streetdance, nu de step sau alte genuri. Asta pana cand mi s-a ivit un eveniment la orizont: o nunta. 


Pfoi, asta a insemnat daramarea intregilor mele temelii ce sustineau unele idei legate de anumite cursuri de dans pentru nunta. In acele momente am pus mana pe telefon si-am sunat:

- Alo, Livia?
- Buna.
- Buna.
- Mai se tin acele cursuri de dans?
- Te-ai razgandit?
- M-am gandit si-apoi razgandit. As vrea sa ma inscriu daca se fac si cursuri de dans pentru nunta...
- Sigur. Ai de gand sa inveti vals nunta?
- Da. Am o nunta care se apropie si unde trebuie sa fiu pregatita in materie de dans.
- Vino la mine...

Astfel, m-am inscris la o scoala de dans de nevoie pentru ca de buna voie eu nu prea ma bag in multe. Astfel am invatat sa dansez si sa apreciez celelalte stiluri de dans, iar dupa ce am terminat-o cu dansurile de nunta, m-am inscris la cursurile de streetdance. Alegere buna, nu-i asa? Eu zic ca da. Pe voi va pasioneaza astfel de dansuri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)