Pagini

Tunsofobie?

Alaltaieri am fost chitita sa ma tund. N-am gasit tipa care ma tunde de obicei, am gasit-o pe tanti care si-a batut joc de parul meu anu' trecut asa ca am zis pas si am cautat alt salon. Am strabatut jumatate de oras in cautarea unui salon acompaniata de colega mea si n-am gasit niciunul, dar in apropiere de casa mi-am amintit de unul la care fusesem acum mult timp sa ma angajez si din fericire inca era functional, ba chiar fata de acolo era foarte draguta si ne-a tuns si acceptabil. 

Si uite asa din barfa in barfa cum se face la salon, am aflat si  care este secretul unui par perfect atunci cand pleci de acolo. Despre ce credeti ca este vorba? Banalul uscator de par si peria aceea imensa. Aceste doua obiecte sunt esentiale atunci cand coafeza va aranjeaza parul, vorba colegei mele: "De fiecare data este peria, de fiecare data!", si parca daca incerci acasa cu aceleasi lucruri nu iese la fel domne, nu iese si pace. Sa fie oare si altceva pe langa ele? Maiestria, talentul acestor oameni? Pai nu cred, cel mai probabil ai nevoie de un uscator profesional si o perie la fel, te uiti cu atentie la ce-ti face tanti sau nenea cand te aranjeaza si imiti si tu ca o maimutica, hihi, daca ai rabdare, daca nu, mai greu. 

Oricum eu zic ca nu trebuie sa aveti asteptari de hairstylist, caci nu sunteti, parul neascultator se aseaza greu si asta o zic din experienta. Ati fi surprinsi sa vedeti cat de repede imi pierd rabdarea atunci cand imi aranjez parul, in schimb stau si migalesc 2 ore pe niste unghiute. Zau asa, e ceva de speriat. Ma trec toate apele si imi vine sa bag foarfeca in el instantaneu, insa partea buna e ca dupa ce m-am tuns de nenumarate ori prost, de fapt dupa ce am fost tunsa prost, mi s-a facut frica sa mai las pe cineva, (inclusiv pe mine) sa mai aiba contact cu parul meu. Deci nu va spun cate emotii am avut cand m-am tuns. Pfoai, sunt curioasa, asa vi se intampla si voua?

Daca m-am pricopsit cu tunsofobie? Exista asa ceva? Hahahaha, probabil ca nu, dar am inventat eu acum, sunt tunsofoaba, mi-e frica de tunsorile proaste. De fapt nu stiu daca mi-e frica cu adevarat, dar stiu ca parca trece o vesnicie pana imi creste parul si gandul de a ma tunde mai scurt de umeri a inceput sa ma sperie serios, pe mine, tipa care s-a tuns de doua-trei ori scurt. Nu e ciudat?

Mno, nu mai am nimic important de transmis deocamdata, caci am intrat intr-o monotonie de zile mari, stare care-mi displace total si din care incerc sa ies facand diferite activitati in aer liber. Poate pe weekend va mai povestesc cate ceva interesant, sau poate mai fac un wishlist ca tot vine vara, mwahahaha.

Ca tot am adus vorba de tunsori, zic sa va fac si o recomandare: ShopiDoki va asteapta cu o gramada de produse profesionale la preturi accesibile: uscator de par Braun ShopiDoki, periuta electrica Oral B si multe altele. 

sursafoto: www. shopidoki.ro

4 comentarii:

  1. "Din barfa in barda" =)). Stiu ca e typo, dar mi-a intrat în vocabular.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dorm :)) bine? :)) am vazut greseala, dar am uitat sa o modific :))

      Ștergere
  2. Eu nu prea am probleme cu tunsul. Mereu ma tund la fel... Adica inscarit, nu foarte scurt... Ceea ce ma enerveaza sunt cele care iti spun.. Nu te tunde inscarit ca ai parul prea rar... Si tu zici nu conteaza iar ele tot insista...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai oarecum au dreptate, parul tuns drept pare mai des :) O vad eu, nu trebuia sa ma tund asa, hih. :)

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)