Pagini

Top 3 costume de baie pe care le vreau

Mai sunt cateva zile si vine vara, asa ca trebuie sa ne pregatim sau sa ma pregatesc mai bine zis, hihi. Cum ne pregatim? Pai stiti si voi, ne epilam, ne bronzam, ne cumparam costume de baie, ne punem un zambet mare pe fata si ne zburam la piscina. Uuuu da. V-am spus ca la mine in oras se va deschide in curand o piscina? Asta cere neaparat achizitii noi. Am deja cateva costumase de baie, dar parca nu-mi mai plac, mai ales acum cand am vazut pe un site altele noi si super faine.

Deci nu stiu daca mi-am mai facut un wishlist cu costume de baie, iar daca am facut asta e, inseamna ca inca nu mi-am cumparat nici macar o piesa de acolo si inca mai tanjesc dupa ele, din pacate (ceea ce este trist)... 
Lasand la o parte tristetile vreau sa va arat un top 3 al costumelor de baie care ma fac sa-mi doresc sa mai slabesc ca sa le port, mwahahaha.
Tananana, le-am pus cam invers pentru ca in lista preferintelor mele locul 1 este ocupat de costumasul alb cu inspirati navy, nu se vede foarte bine in poza, dar sutienul are un un element navy si da un farmec aparte, sau mno, cel putin mie imi place nespus de mult.

Apoi pe locul 2 este cel cu steagul Americii, evident, cui nu ii place America??? Iar pe locul 3 se afla evident cel turcoaz. Este atat de finut si imi place ca nu are bretele, so nu exista posibilitatea sa uiti de ele (cum fac eu de obicei) si sa te bronzezi ca tractoristul. 

Pe site-ul asta(www.tinar.ro) sunt si haine pentru barbati daca va intereseaza (stiu ca nu am doar cititoare). Eu o sa pun aceste trei costume pe wishlist-ul meu din vara si sper din tot sufletul sa-mi achizitionez macar unul dintre ele. Ia sa va vad, care va place mai mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)