Pagini

Relaxare cu fotolii de masaj!

Cu cat inaintezi in varsta cu atat dai de mai multe probleme, mai mult stres si mai multe griji, iar cum eu incep sa simt ce inseamna viata de adult am dat fuguta pe Google sa caut cateva modalitati prin care sa ma relaxez si ce credeti ca am gasit? Fotolii de masaj. O daaaa, chiar asa, nu m-am gandit niciodata la o astfel de modalitate de relaxare, va dati seama cat de misto trebuie sa fie?

Deci intr-un astfel de fotoliu poti lucra la laptop si sa te relaxezi. Imi place extraordinar de tare ideea, mai ales ca l-am vazut pe un nene intr-o poza butonand o tableta in timp ce se simtea bine, ai ai ai, ce bine mi-ar prinde si mie.
Eeee? Am dreptate? Am citit de curiozitate caracteristicile si efectele pe care le aceste fotolii de masaj de la Komoder (si scaune de masaj Komoder) asupra corpului nostru si printre ele se intra si masajul "dupa munca", chiar asa ii zice: Masaj "dupa munca". Auzi la ei, ca un astfel de fotoliu iti reimprospateaza simturile prin indepartarea nodurilor si contracturilor musculare care apare in urma unei zile solicitante de munca folosindu-se o tehnica de masaj numita streching dar si un masaj structurat in 3 minute de incalzire, 9 de masaj cu intensitate medie si inca 3 minute pentru racire. Ba chiar exista si masaj pentru gat is umeri, oh my, pai chiar am nevoie de unul din asta avand in vedere ca stau toata ziua pe scaun si am inceput sa ma plang ca o baba de dureri de brate si de umeri.

Si exista masaj si pentru sezut, pfoai, is geniale fotoliile astea, pacat ca nu pot sa vad pretul, trebuie sa solicit eu oferta care se face in functie de livrare si alte detalii si mai arata si misto, is unele rosii, unele crem, so, trebuie sa am unul. Daca nu acum, cel putin in viitorul apropiat. Probabil ca ar fi una din cele mai bune investitii ale mele, parca ma si vad butonand la laptop in timp ce ma rasfata Jimmy (ce? pot sa-i pun si nume, ca doar daca o sa-l cumpar, o sa fim prieteni nedespartiti).

Asadar, ce ziceti, yay or nay pentru fotoliile de super masaj? Eu sunt clar pentru YAY!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)