Pagini

Idei de cadouri pentru Ziua Barbatului

Pentru ca eu cand am cautat de Valentine's Day cadou pentru iubitul meu am umblat vreo trei zile de nebuna si tot nu am gasit ceva care sa ma multumeasca am decis sa apelez in sfarsit la prietenul meu internetul de data asta, adica de Ziua Barbatului si sa dau si fetelor care ma urmaresc cateva idei de cadou in caz ca se indura sa le cumpere ceva masculilor lor.

Asadar, primul lucru care mi-a venit in minte si care poate fi facut ca si cadou atat femeilor cat si barbatilor este un ceas. Watchshop, este un super magazin online cu ceasuri originale. Imi plac la nebunie ceasurile si nu cred ca exista om caruia sa nu ii placa, mai ales barbat caruia sa nu-i placa un ceas cu silicon smecher sau unul din ceasurile barbatesti Fossil care is de-a dreptul geniale. Tot pe site-ul lor o sa gasiti si bratari de ceasuri in caz ca aveti nevoie. Preturile sunt putin piperate, dar avand in vedere ca produsele sunt originale, merita, si oricum au si reduceri, asa ca, un cadou mai fain nu cred ca se poate. Plus ca pe langa puteti adauga si un mesaj dragut cu un citat despre timp sau mai stiu eu ce.


O alta idee de cadou ar fi ceva ce-si doreste el de mult timp si nu are posibilitatea sa-si cumpere, sunt mai mult ca sigura ca s-ar bucura enooorm ba chiar v-ar fi si recunoscator.

Iar daca nu stiti ce-si doreste, atunci ii puteti lua ceva de imbracat sau un telefon, o tableta, Emag-ul are oferte destul de bune, insa nicidecum sa nu va ganditi sa-i cumparati dulcegarii sau chestii nepractice. 

Ow, o idee foarte buna ar fi si o sticla de sampanie, un vin scump, eee? Si va bucurati amandoi de cadou, hihi. Pai nu? Am gasit si o imagine tare cu un top al cadourilor pe care le prefera barbatii si se pare ca am dreptate, ca de obicei, bineinteles.
Mai citeam pe aici ca unele fete i-au cumparat iubitului ursuleti, rame foto, cani personalizate, si radeam singura in fata monitorului, adica, pe bune fetelor? Unele sustineau sus si tare ca iubiteii au fost chiar incantati de idee, si altele intentionau sa le urmeze "sfaturile", haideti fetelor sa fim serioase. Daca ei sunt draguti si arunca un zambet atunci cand primesc astfel de cadouri nu inseamna ca le si folosesc, adica bun, o rama foto merge, dar o cana, maimutoaie de plus? Ewwww. Deci in cateva cuvinte barbatii vor cadouri practice. Nu neaparat vor, dar le apreciaza mai mult, pentru ca le si folosesc.

Acum ca m-am documentat sper ca data viitoare sa nu ma mai agit asa pentru un cadou, partea buna e ca eu fac de obicei cadouri practice, asa ca daca aflu ce-si doreste ar fi floare la ureche pentru mine.

2 comentarii:

  1. Ehe, dacă aţi şti voi ce-şi doresc cu adevărat bărbaţii... ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu stiu, dar mi-e rusine sa spun acilea :)) am lasat-o asa pe chestii materiale :P

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)