Pagini

Reduceri, haine online si FashionUs

Imi place la nebunie sa-mi cumpar chestii la reduceri, si cand zic chestii face referire la orice fel de chestii, produse de make up, produse pentru unghiute, creme, parfumuri, sampoane, geluri de dus, chestii din astea de fete, stiti voi... Dar cel mai mult imi place sa-mi cumpar haine la reduceri. Ca e vorba despre un magazin de la mine din oras sau un magazin online, n-are importanta atat timp cat vorbim de reduceri.

Asadar, am dat de un magazin cu incaltaminte online la reduceri, unde am gasit multe articole de calitate la preturi bineinteles accesibile. Probabil ca va intrebati cum de gasesc tot felul de magazine, ei bine, mi-am facut o pasiune din a cauta haine in timpul liber, cel mai mult ma axez pe rochii casual online si fuste de dama online, nu de alta, dar in orasul meu au preturi exagerat de mari, insa online, dupa cum spuneam gasesti o gramada de reduceri, uneori chiar si transportul gratuit.

Iar pentru ca mereu imi place sa impartasesc cu altii ceea ce gasesc (cei care ma urmaresc stiu deja asta, hi hihi), vreau sa va arat doua outfit-uri facute cu doua fustite din acest magazin.

Ador albul, mai ales in sezonul cald, si cum se apropie vara, aceasta fustita, de fapt toata tinuta e perfectaaaaaa.

Apoi am mai gasit una care mi se super potriveste.
Disneeey, Minnieeeee, yeyyyy! This is so me. E adorabila tinuta, mai ales fustita, vedeti de ce imi place sa caut dupa chestii online? Mwahahahaha! Si mi se pare ca e in jur de 50 de lei, merita, o daaaa! Pe asta cu siguranta o trec in wishlistul meu pentru primava/vara.

Care va place mai mult? Pe curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)