Pagini

Sa incurajam cititul!

Iti plac cartile dar nu ai timp sa citesti din diverse motive cum ar fi munca, scoala sau cheful? Sau poate te incadrezi in categoria celor care nu au gasit inca cartea potrivita si de fiecare data cand incep sa citeasca adorm, nu e nicio rusine, mi s-a intamplat si mie mult timp pana sa gasesc ceva care sa-mi capteze atentia.

O daaa, imi aduc aminte si acum de prima carte citita si devorata, "Scrisori de dragoste spanzurate". Mmm, mai citisem pana atunci cateva dar cu greu am reusit sa le termin, pe la jumatate ma plictisisem deja, mi se pareau previzibile, le lipsea acel "ceva", pentru ca, credeti-ma si cartile au nevoie de acel "ceva" la fel ca oamenii. Nu degeaba am zis mai sus ca am devorat-o pe aceea, ma treceau toti fiorii pe sira spinarii cand imi imaginam fiecare rand, fiecare secventa, oh, ce mai carte si sincer, de atunci nicio alta carte nu mi-a mai trezit simturile precum asta.

Dar nu despre mine intentionam sa va vorbesc ci despre un site misto pe care l-am descoperit intamplator, un site cu carti la preturi surprinzator de mici, au foarte mari reduceri in perioada asta, ow si inca ceva interesant ce am descoperit este ca acest site, www.litera.ro, are si carti cu cd-uri foarte utile pentru copii si nu numai (ca de exemplu: Regele Leu, Doamna si Vagabondul), audiobook-uri cred ca este termenul potrivit pentru ele, nu? 

Also au carti si din orice domeniu gen Terapia Gerson si multe altele, mai bine aruncati un ochi si vedeti singuri daca va place sau nu, eu am zis sa fac o fapta buna, mai ales ca am primit si la locul de munca o vizita a unei fete care incerca sa incurajeze cititul, incurajez si eu in felul meu. 

Spor la citit! Eu m-am apucat de "Invitatie la Vals", sper sa reusesc sa o termin in curand si sa va spun cum mi s-a parut.
www.google.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)