Pagini

Pe tine ce te motiveaza ca sa ai spor la munca?

Mi s-a intamplat ca ultima data cand am mers la cursul pentru unghiute, profesoara sa-mi faca o teorie cum ca ma misc prea incet si ca n-o sa a angajeze nimeni in situaia asta, si de asemenea mi-a mai zis ca daca as avea nevoie de bani ca sa mananc, m-as misca mult mai repede. Aoleu, nu vreti sa stiti ce rau m-am suparat si ce prost m-am simtit, stiind ca eu pana acum nu avea prea mult habar de unghiile cu acryl si am invatat singura atat de multe intr-un timp atat de scurt... Anyway, i-am zis la tipa ca eu muncesc ca sa mananc, dar asta nu o sa ma faca sa ma misc mai repede, pentru ca in primul rand nu am practica si agilitatea se capata in timp, si in al doilea rand pentru ca eu daca nu sunt motivata si nu imi face placere sa fac ceva, nu fac, sau fac, dar evident nu iese cum trebuie...

Si uite asa am ajuns sa avem o discutie despre ceea ce ma motiveaza pe mine, banii sau pasiunea? Evident, pe mine ma motiveaza pasiunea pe care o am pentru unghii, pentru arta, pictura, nicidecum salariul, claro, nu zic ca salariu sau ca banii nu is importanti, dar daca nu ar fi nevoie de bani, eu as munci pe gratis, am nevoie de bani doar pentru a trai bineinteles si pentru a-mi satisface nevoile, in rest me da igual, vorba spaniolilor.

Eu una ma simt mult mai bine cand sunt incurajata si apreciata pentru munca pe care o depun, decat atunci cand primesc salariul. 

Oricum, am observat ca multi sefi nu isi incurajeaza angajatii si nici nu ii apreciaza pentru ceea ce fac, ei au impresia ca daca le ofera bani oamenilor ii motiveaza sa isi faca treaba bine. Mno, acum ca is unii motivati de bani, asta e alta treaba, dar consider, ca tu ca sef, ar trebui sa stii sa faci diferenta, sa cunosti un pic omul pentru ca altfel ai de pierdut... De fapt nu e nimic de pierdut cu criza asta, ca la cata lume fara joburi este, mda... 

Treaba asta cu joburile este chiar nasoala, multa lume este in cautare, la fel cum eram si eu pana acum, si zau ca e foarte stresant cand incerci in toate partile si nimic nu se intampla, astepti si degeaba. Eh, dar eu ii sfatuiesc pe cei care isi cauta job acum sa insiste si sa aplice pe site-uri precum, Hipo.ro, unde locurile de munca sunt actualizate zilnic si poate poate, sare iepurele de undeva. Sau ar mai fi o varianta, o modalitate prin intermediul careia iti poti gasi un job, intreband in stanga si in dreapta, cum am facut eu, pentru ca cine stie care, ce, cum aude si se gaseste ceva. Ei, am schimbat un pic subiectul, dar revenind la oile noastre, sunt tare curioasa, pe voi ce va motiveaza atunci cand munciti? Banii sau aprecierile?

5 comentarii:

  1. foarte adevarat ce spui tu aici...
    motivatia are legatura directa cu tipul de persoana, cum bine spui, si cei mai multi sunt motivati de bani...este adevarat ca doar aprecierile verbale nu te ajuta sa platesti facturile...
    pe mine, ca si pe tine, ma motiveaza aprecierea muncii mele, conteaza mult sa stiu ca ceea ce fac, ideile pe care le am, nu trec neobservate chiar daca destul de rar se intampla ca aceste aprecieri sa se transforme si in ceva palpabil, pe mine ma ajuta sa vreau si sa pot face mai mult si mai bine...
    am trait si reversul, cand munca mea, chiar bine, bine facuta nu primea decat reprosuri....
    trist si demotivant lucru...

    RăspundețiȘtergere
  2. ;) Amândouă! Bine ar fi ca aprecierile să fie însoţite de nişte bani!

    RăspundețiȘtergere
  3. pai cred ca e super sa muncesti intr-un loc unde te potrivesti manusa si iti place, dar cum trebuie sa mancam, chiar si in locul unde pui pasiune, tot banul te motiveaza!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine ambiția face tot,nu știu,cred că m-am născut cu ea în sânge.Cel puțin,mi-aș vinde orice inafară de părinți ca să intru la medicină.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)