Pagini

Barbatii si incaltamintea, baba si mitraliera

Mereu m-am intrebat cum oare pot purta baietii, barbatii in general, o singura pereche de adidasi in fiecare zi, adica, nu stiu, nu generalizez, pentru ca nu sunt toti la fel, insa majoritatea da, asta fac. Femeile sunt diferite, femeile au nevoie de o pereche de pantofi/ cizme/ adidasi, pentru fiecare tinuta pe care o au sau pe care si-o doresc, in schimb barbatii asorteaza totul cu o pereche sau doua de tenesi/ adidasi. Cum reusesc?

Zau asa, pentru mine este un mister total. Eu sunt genul ala de om care simte nevoia ca macar o data pe luna sau la doua luni sa-si cumpere ceva nou, nu neaparat incaltaminte, dar ceva nou, iar baietii astia isi cumpara ceva nou doar cand au nevoie cu adevarat. Eu nu pot sa-i inteleg. Eu daca port acelasi outfit de doua ori ma simt foarte ciudat, ma simt asa imbacsita, nu stiu cum sa  vaexplic, e ceva psihic mai mult ca sigur, dar deh, trebuie sa am si eu o goanga, ca doar nu pot fi mereu perfecta, nu? Ahahahahha.

So, revenind la incaltminte, am gasit cateva perechi de balerini misto pe care am pus ochii si pe care ii vreau in picioarele mele in primavara/ vara asta.  

I-am gasit la Miniprix, e un din site-urile mele preferate pentru ca mereu au chestii faine si ieftinute. Acum, asteptam sa luam salariul, hi hi hi.
Voua nu vi se pare ciudat sa purtati aceeasi incaltaminte zi de zi? Si daca nu, cum reusiti sa va asortati tinutele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)