Pagini

Sanatatea chiar e mai importanta decat toate


Intotdeauna am fost de parere ca sanatatea e mai importanta decat toate, si cand zic intotdeauna o zic cu mare convingere fiinda inclusiv in liceu imi aduc aminte ca pe vremea aia se vorbea de gripa aviara, iar eu veneam la scoala cu spirt sa dezinfectez bancile din jurul meu si bineinteles banca mea, in cazul in care aveam un coleg bolnav, de asemenea si in generala cand se faceau vaccinurile acelea antigripale eu nu ma manifestam ciudat cand trebuia facut, in mintea mea era treaba asa: "Daca ma ajuta sa fiu sanatoasa, se face!". 

Ei, asa sunt si acum, din cand in cand imi mai fac cate-o ecografie cand ma doare pe ici-colo, incerc sa mananc sanatos, cu miscarea stau cam prostut, somnul, eh, sunt zile bune si zile mai putin bune, insa eu aleg sa nu fac excese si sa ma simt bine, decat sa imi bat joc de trupul  meu pentru a parea mai cool sau mai stiu eu pentru ce...

Ow, si mie imi place sa citesc tot felul de trucuri care te ajuta sa te mentii in forma, sau imi place sa aflu ce leacuri mai gasesc savantii, nu de alta, dar e foarte interesant, va dati seama cat de destepti sunt oamenii astia?

Mno, oricum, voi cata grija aveti de sanatatea voastra? Va place sa fiti la curent cu noutatile din medicina? Va faceti controale periodice sau sunteti genul ala de oameni care nu dau pe la medic decat in cazuri exceptionale?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)