Pagini

Spaniolii si curatenia, ihhhhh

Peste tot pe unde merg cam toata lumea imi spune ca spaniolii nu sunt curati, mai ales spaniloaicele, se spune despre ele ca le place sa se aranjeze, dar nu sunt prietene prea bune cu apa si sa stiti ca din cate am vazut chiar si eu paa acum pot spune ca este adevarat...

Bun, acum nu vreau sa generalizez, pentru ca eu cunosc o spanioloaica cu care lucrez, mai exact sefa mea care este foarte curata. Zau asa, femeia aia e toata ziua cu mana pe mop, toata ziua matura, toata ziua sterge praful, si toate cele, evident, cand nu are clienti, deci, da. Ei si acum, daca ar fi pe asa, cum exista si spanioli murdari, exista si romani la fel, de fapt cred ca in toata lumea exista astfel de oameni, oameni al caror miros nu numai vara, iti muta nasul din loc, ahahaha.


Cred ca singura diferenta dintre romani si spanioli este ca romanasii is mai smecheri, in sensul ca daca au nevoie de cineva sa faca curatenie, fie ca e vorba de locul de munca sau de casa lor, apeleaza la servicii de curatenie, ca de exemplu cei de aici, in schimb spaniolii sunt atat de lenesi si nici nu cred ca ii duce prea mult minte sa apeleze la astfel de firme, ei asteapta, sau pur si simplu traiesc, muncesc in mizerie, asta pana cand de cele mai multe ori se gaseste o romanca care sa le faca curat, insa asta este o alta poveste...

Ei, dar eu nu sunt aici sa judec pe nimeni, ci doar am zis sa va mai povestesc cate ceva despre Spania mea, vorba lui Louie, ahahahhahahaha. Asadar, voi ce fel de oameni sunteti? Apelati la servicii profesionale pentru curatenie sau va descurcati si singurei? Eu una ma descurc singura, si imi place sa imi fac lucrurile singura pentru ca merg pe principiul ca pe ce pun eu mana iese bine, hihihi. Pana una alta, sa aveti o zi frumoasa si sa va apara in cale numai suflete curate. Sunteti pupati.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)