Pagini

Va recomand un site mistoooo

Ma gandeam de ceva timp sa scriu acest articol, dar acum i-a venit randul. Privesc la majoritatea celor de varsta mea sau mai mici decat mine si observ ca in afara de cluburi, nu au nimic in cap. Nu zice nimeni sa nu mergi in club, dar totusi...seara de seara? Nu ajungi sa te plictisesti intr-un final? Eu m-as plictisi de aceeasi atmosfera, aceeasi muzica, aceeasi bautura, acelasi bumtzi, bumtzi pe acolo. Oamenii ar trebui sa-ncerce de fiecare data ceva nou si sa-si diversifice iesirile.

Sunt momente in care vrei multa galagie, distractie, bautura si atunci alegi un club, dar mai sunt si momente in care vrei ceva simplu, plin de liniste in care sa stai de vorba, de unde sa pleci relaxat iar atunci nu merge tot clubul. Personal, diversific cat mai mult iesirile cu partenerul de viata. Nu mergem doar in cluburi ci si in restaurante, ne plimbam prin parcuri, mergem la un Pub, la o terasa, la un eveniment, la un concert s.a.m.d. De curand, m-am abonat la un site cu evenimente, localuri si multe altele, un site care iti ofera o multime de oportunitati pentru iesiri, si primesc pe mail toate evenimentele ce au loc in orasul in care stau (aveti aici link). Dimineata deschid mail-ul si daca vad ceva care imi place, decat ii zic lui “Iubi” ca in seara aceasta avem iesire programata.  

Am reusit sa le convertesc si pe prietenele mele sa faca acelasi lucru, nu stiu voi, dar eu sunt de parere ca frecventarea unui singur loc sau daca faci un singur tip de activitate, risti ca in viata ta, chiar si pe planul de distractie, sa se instaleze monotonia iar atunci e grav fiindca distractia trebuie sa te scoata din rutina zilnica monotona de “serviciu – acasa”.

Eu prefer ca dupa job sa ma opresc la o cafenea si sa savurez o cafea cu lapte. Acest lucru ma linisteste si ma ajuta sa nu ajung acasa cu nervi sau stresata de la job. Imi las starea de la job in acea cafenea apoi plec.

Fiindca ne indreptam spre finalul articolului, sunt curioasa de cateva lucruri pe care va invit sa mi le spuneti: Voi unde iesiti in oras? Iesiti doar la sfarsit de saptamana sau in timpul saptamanii? Ce tip de activitati va plac sa faceti in timpul liber?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)