Pagini

Parul aranjat face o impresie buna

In ultima vreme am constatat ca nu numai fetele acorda o importanta deosebita parului ci si masculii, dar sa stiti ca nu zic asta pentru ca este un lucru rau, ba din contra, din punctul meu de vedere este foarte bine, insa ceea ce nu ma incanta foarte tare este felul in care unii isi aranjeaza parul si se pare ca nu sunt sigura care a observat treaba asta, avand in vedere faptul ca pe Facebook si pe tot internetul circula fotografii cu baieti ce au parul aranjat in asa fel incat capul lor poate fi confundt cu usurinta cu un ananas. 

I mean, nu vreau sa fiu rautacioasa dar totusi, zic ca ar trebui sa lasam fructele in lumea lor, fructele sunt facute ca sa fie mancate, nicidecum nu reprezinta o inspiratie pentru coafuri, bine, poate doar pentru alea excentrice. Dupa parerea mea, cel mult poti apela la o manihciura cu fructe, asta daca esti fata bineinteles, sau le poti purta sub forma de imprimeu daca chiar le iubesti, insa nu in exces..

Mno, lasand criticile la o parte, spuneti-mi cum va aranjati voi parul. Va place sa experimentati chestii noi sau va pastrati aceeasi coafura, freza pentru muuuult mult timp?

Mie una imi plac experimentele, hihi, dupa cum multi dintre voi stiti, am avut si par de un metru si par scurt, pictat in rosu, in negru, cu suvite blonde, suvite roscate, s.a.m.d. Ce-i drept, pana acum nu am avut nicio culoare excentrica sau o tunsoare nebuna, insa schimbari mi-am facut destule. 

Also, ce produse folositi pentru par sau ce aparate folositi atunci cand va aranjati parul? Eu in acest moment sunt indragostita de bucle, asa ca mi-am luat cu mine ondulatorul de la Philips (este foarte bun, il recomand, doar asa ca idee) si aproape din doua in doua zile ma incretesc, hihi. Sa vedeti ce bucle de Beyonce imi fac.

Dar, gata cu vorbaria, v-am tucat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)