Pagini

Vine vara, vin tenisii!

Maria: Ioane, noi femeile avem nevoie de mai multa atentie cand facem ceva iar atunci cand ne sunt spuse anumite lucruri, trebuie facute pe un ton anume.
Ion a doua zi dupa serviciu, intrand pe usa: ATENTIEEE! Iti vor veni caldurile! VINE VARA!
Nu stiu cum sunteti voi, dar CLM-ica s-a plictisit de asa zisa iarna pe care am avut-o, dar pe care n-am avut-o. De zapada nu ne-am bucurat prea mult ci doar de multa ploaie si noroi. M-am saturat de incaltamintea asta pentru iarna. In ceea ce priveste incaltarile, ma simt precum Yetti si parca lunile astea trec din ce in ce mai greu. Vreau sa vina vara, sa vad oamenii incaltati lejer in tenisi converse.
De toate culorile si toate modelele, in asa fel incat, atunci cand circul cu mijlocul de transport in comun, cand privesc in jos parca vad curcubeu. E altfel senzatia, sunt confortabili, ma fac sa ma simt comod si ma ajuta sa circul mai repede. Acesta este unul dintre motive pentru care iubesc vara. Un altul este faptul ca sunt nascuta vara, deci, este si ziua mea.
Eu sunt iubitoare de tenisi iar prietenele mele la fel. Pe timpul verii ma incalt doar cu tenesi si incerc sa profit de ei cat mai mult, chiar si pe timp de toamna, atata timp cat tine vremea cu noi. De cele mai multe ori, nu renunt la tenisi daca sunt nevoita sa ma imbrac intr-un fel sau altul ci adaptez vestimentatia la tenesi sau invers. Nu o face nimeni si nimic pe CLM-ica sa renunte la tenesii ei pe timp de vara. Si-asa este destul de scurta perioada in care ne putem bucura de ei.

3 comentarii:

  1. :) E departe vara, dar e plin de flori. Golesc portofelele cu parfumul lor! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu abia astept sa port conversii mult asteptati toata iarna. Cui sa nu ii placa asa ceva? Bine am revenit pe blogul tau...:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)