Pagini

Ce suna bine dupa o saptamana intreaga de munca? Un masaj, bineinteles!


Ce suna bine dupa o saptamana intreaga de munca? Mmmmmmmmm, mie imi suna bine o sedinta luuuuuunga cu dusul, sau cu o cada plina de spuma, petale de trandafiri si cateva lumanarele parfumate, dar stiti ce imi suna si mai bine? Un masaj. Uiiiii, si ce bine suna, si ce bine ar fi. Norocoase sunt clientele mele care vin si primesc un masajel sau o pedichiura in bazinul cu pestisori. Nu stiu daca v-am povestit despre el, dar Spania se pare ca este mai moderna spre deosebire de Romania, si zic asta pentru ca pana sa ajung aici n-am auzit sa fie in Severin vreun salon care sa aiba bazinul acela cu pestisori pentru pedi. Presupun ca stiti despre ce vorbesc, hi hi, dar totusi va arat si o poza.

Mno, mi se pare interesant ca si experienta, si nu numai, cica este si foarte relaxant. Asta asa ca tot am adus vorba despre masaj. Ati incercat si voi pedichiura cu pestisori? Dar masaje, cam cat de des va faceti? Mergeti la un salon specializat, sau aveti pe cineva drag pe care il mituiti cu diverse si va face masajel din cand in cand?

De exemplu, am gasit pe net oferte foarte bune la un salon din Bucuresti, Simone Beauty Center parca se numeste daca nu ma insel, mmmm, da, asa se numeste, si eu zau ca daca o sa am vreodata oportunitea o sa le fac o vizita. Imi place imi primul rand cum este decorat, pentru mine treaba asta conteaza foarte mult, stiti voi, daca un salon este curat, modern, decorat cu bun gust, atunci ma atrage, in schimb, daca nu, sunt cam in dubii. Voi tineti cont de toate treburile astea cand mergeti intr-un salon? Si aici nu vorbesc neaparat de saloanele de masaj ci si de saloanele de manichiura, coafura, etc?

Un comentariu:

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)