Pagini

Amenajarea spatiului de lucru este foarte importanta, da sau ba?

Am promis ca va povestesc mai multe despre ceea ce fac aici in Spania si despre ceea ce mai invart, ei bine, acum am prins si eu un piculet de timp liber asa ca zic sa incepem cu povestitul, o sa fiu cat mai scurta ca sa nu va plictisesc, hi hi.


Asadar, dupa cum probabil v-ati dat seama si dupa cum v-am spus, am reusit sa ma angajez la un salon. Ei bine si pot sa va spun ca e unul din cele mai frumoase saloane pe care l-am vazut pana acum, de ce? Well, pentru ca e foarte fain amenajat. Si sa stiti ca eu ca angajat apreciez foarte mult treaba asta, adica ea intotdeauna se asigura daca zona mea de lucru este curata, daca nu ma deranjeaza zgomotul, daca nu stiu, locul in care stau e comfortabil si toate cele, ce sa mai, pentru ea e foarte important ca mediul in care lucrez sa fie relaxant, atat pentru mine cat si pentru cliente bineinteles.


Acum, eu am mai venit cu cateva ponturi pentru ea ca sa imbunatatim locul, am citit, m-am informat foarte bine despre cum sa amenajezi spatiul de lucru ca sa-ti faci angajatii fericiti si am gasit un articol foarte interesant aici si huh pot spune ca imi plac maxim ponturile si ideile lor.

Nu stiu pe ce premisa pleaca altii cand isi deschid o afacere pentru ca le creeaza angajatiilor conditii oribile si nu numai, chiar si programul de munca e foarte prost, obosesti angajatul si il tratezi urat, pentru ce? Ce ai tu de castigat ca sef facand toate lucrurile astea? Uffff, multi merg pe ideea ca sunt strazile pline de someri, dar nu-si dau seama ca asa pierd oameni valorosi, mai bine colaborezi pe termen lung cu cineva, decat sa schimbi angajatul in fiecare luna, parerea mea... Va las si o poza cu mine, eram foarte concentrata acolo, mwahahahahahhaa, dar vreau ca sa vedeti pe perete opera mea cu fotografii aranjate sub forma de inimioara, nu de alta, dar ca sa mai inveseleasca peretele un pelin. Hi hi hi.

Mno, voi ce parere aveti? Conteaza mult mediul in care lucrati? Sau va este indiferent? Va faceti munca si apoi va vedeti de treaba?

Un comentariu:

  1. Ordinea si aranjarea estetica, decorul, conteaza, in cazul in care este mizerie, deranj sau ceva tipator... distrage atentia, tensioneaza.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)