Pagini

Cumparaturi de primavara


Primavara  isi face simtita prezenta din ce in ce mai mult, se aproapie cu pasi repezi, si odata cu ea vine si curatenia de primavara, si pe langa curatenia de primavara, bieinteles ca trebuie reinnoita si garderoba. Stiti si voi cum e, nu se face curat doar in casa, in curte, in suflet, pe Facebook, in viata in general, ci si in dulap, mai ales in dulap, si asta pentru ca orice lucru nou cumparat te face mereu sa te simti mai bine. Cel putin, pe mine ma face sa ma simt mai bine, pentru mine cumparaturile, evident cele care includ haine, incaltaminte, accesorii, ojica, machiaj, etc., sunt ca o terapie, hihi, sunt sigura ca fetele stiu despre ce vorbesc, si poate si baietii, am decis sa renunt la discriminari. 

Asadar, eu am inceput seria de cumparaturi cu targul sau mercada din Onda, intentionez ca intr-o zi, cand o sa am timp sa vizitez Castellon-ul pentru ca are un centru comercial unde ii gazduieste pe cei de la H&M, Zara, si multe multe alte tiende de genul. 

Pana una alta, am gasit un magazin online cu haine foarte faine pentru fete, Fashion Agenda se numeste, va las un link aici daca sunteti curiosi, asa ca spor la cumparaturi. Eu am pus ochii pe cateva chestiute, insa de moment nu stiu ce si cum cu transportul avand in vedere ca sunt in Spania.

Ei, dupa cum spuneam, daca eu mai am de asteptat, macar voi sa aveti spor la cumparaturi si la curatenie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)