Pagini

Nostagie, ceasuri, taina...

Astazi este o zi din aceea plina de nostalgie. Privesc pe geam si ma gandesc la vremurile demult apuse, atunci cand eram micuta, nu aveam griji pe cap sau probleme. Iubeam sa ma joc si imi placeau la nebunie sa ma joc cu anumite ceasuri de mana. Imi amintesc ca parintii mei au observat acest lucru si la varsta de 6 anisori, mi-au cumparat un ceas de mana cadou. Era roz, cu curea din piele si cadranul era tot roz cu unul din personajele mele preferate din desenele animate. Am topait prin camera de bucurie si le-am multumit pentru cadoul oferit. Atat mama cat si tata sunt iubitori de ceasuri de mana. Intotdeauna i-am vazut purtand cu drag si, de cele mai multe ori, asortand imbracamintea cu culoarea ceasului. Asa e, au mai multe ceasuri pe care le poarta. Deci, pot spune ca ceasurile au devenit mai mult decat o necesitate? Au devenit un...accesoriu? In zilele noastre, cred cu tarie ca...DA! si asta pentru ca avem ora exacta prezenta pe telefon.

Dupa atatia ani, am ramas aceeasi iubitoare de ceasuri de mana. Imi plac, in mod special, cele cu curea de piele si cadran negru sau auriu. Eu port un ceas ca accesoriu pentru hainele si geanta mea, dar si ca utilitate. Nu imi place sa umblu in geanta de fiecare data cand doresc sa aflu ora exacta. Mai ales, atunci cand sunt grabita, privesc la ceas din cinci in cinci minute. Ce ar insemna sa deschid si sa inchid geanta din cinci in cinci minute cand, printr-o simpla miscare a mainii, aflu cat e ora exacta.

Cu toate astea, industria ceasurilor o duce foarte bine si in prezent si asta datorita faptului ca acestia se adapteaza dupa tehnologie. In prezent, putem gasi ceasuri de mana cu curele din silicon si afisaj digital pe baza de tehnologie LED aici sau oriunde altundeva. Astfel incat, la orice ora din zi sau din noapte, noi putem observa ora exacta fara sa ne chinuim sa mai “citim”. Eu sunt mai de moda veche in privinta acestor lucruri si nu am sa dau niciodata ceasul cu afisaj analogic pe unul cu afisaj digital, din motive personale greu de inteles, pe care nici eu nu le inteleg, deci n-am cum sa vi le explic voua sa intelegeti. Sunt neinteleasa intotdeauna, stiu, ahahaha.


Acum ca ai avut rabdarea necesara sa-mi citesti articolul, te rog sa-mi spui daca porti ceas la mana si daca da, de ce?

Un comentariu:

  1. mi-ai redesteptat amintiri cu acest articol...
    imi plac ceasurile dar nu am mai avut unul de o mie de ani, telefonul e vinovat, recunosc :))
    totusi am pastrat un ceas bratara, nu l-am mai folosit de 10 ani, ceasul este incadrat in bratara incat ai zice ca face parte din modelul baratarii...
    chiar acum merg sa vad cat de functional mai e...multumesc C.L.M :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)