Pagini

Cum arata casa viselor tale?

Cum in ultima vreme mi-am dedicat o mare parte din timpul liber si banii redecorarii locului in care locuiesc in prezent, mi-a trecut prin minte un gand: oare cum ar fi daca as avea posibilitatea sa redecorez o casa intreaga? Sau si mai interesant: oare ce ar iesi daca mi-as construi singura o casa, daca mi-as face planurile unei case singura? Eiiiii si uite asa mi-am dat eu seama ca pana una alta eu sunt diferita de restul, asta fiindca nu am nici cea mai mica idee cum ar arata o casa perfecta,  cum e casa visurilor mele, deci probabil daca as avea oportunitea sa o fac bucata cu bucata ar iesi un haos, cam cum e in mintea mea, hi hi. 

Mno, voi v-ati gandit vreodata cum ar arata casa viselor voastre? Cu ce ati incepe daca ati avea sansa sa v-o construiti si sa va faceti proiectul singuri? Sa stiti ca am vazut la verisoara mea care e la arhitectura ca acum nu se mai practica doar varianta cu creionul si hartia, ci si diverse programe care te ajuta sa simulezi (daca e corect spus) fel si fel de obiecte, sa vezi cam cum ar arata, unde ar trebui puse, foarte interesant, zau.

Ei, pana una alta, nu stiu sa va spun care sunt programele ce va pot ajuta sa va construiti o casa pe gustul vostru, insa stiu un site, Arabesque.ro, care la fel, va poate fi de mare folos, avand in vedere ca de fapt nu este un simplu site, ci un magazin cu o sumedenie de articole pentru constructii. Asadar, astept sa-mi spuneti sau sa-mi aratati cum va inchipuiti voi casa de vis, casa perfecta pentru voi. V-am tucat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)