Pagini

Life in Pictures - D.T.S.

Buna dimi dragii mei, am onoarea ca in prima postare pe anul acesta sa va prezint cateva fotografii cu orasul meu (Drobeta Turnu Severin), fotografii pe care le-am "capatat" de la un prieten (mersi fain) caci eu am tot uitat sa fac.
"Welcome to San-Severino" , hi hi hi!



 Despre "Life in Pictures" gasiti mai multe la Costin.

Nu va mai intreb ce-ati facut azi noapte pt. ca numa' de intrebari nu cred ca aveti chef.

La multi ani!

55 de comentarii:

  1. super oras ...nu am cuvinte mereu cand vin la unchiul meu acolo vin cu inima deschisa ...:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase fotografiile...sunt minunate .
    LA MULTI ANI !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e acest oras!Intotdeauna mi-am dorit sa-l vizitez,dar niciodata nu am avut ocazia!Multumesc ca mi-ai oferit sansa de a vedea cateva fotografii cu acest minunat oras!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. super...o singura data am fost in orasul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, un an nou plin de bucurii si impliniri!! Ciprian Pardau, www.pardau.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumos! imi place ...cu multe luminite...

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai că arată bine! Mai ales acum, "îmbrăcat" în straie alese! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. La mulți ani C.L.M.!
    Frumos arată orașul tău în noaptea dintre ani!
    Frumos s-a îmbrăcat de sărbătoare!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai primit doua cadouri la mine pe blog :d

    RăspundețiȘtergere
  10. Absent (de nevoie) două zile din blogosferă...
    Dar mi-a trecut şi trec la recuperare: ani mulţi, buni şi frumoşi!

    RăspundețiȘtergere
  11. nu ţi-am văzut oraşul decît o singură dată, era prin aprilie sau mai, cînd am avut ceva treabă la Ilovăţ parcă, de era să mă ia apele :)
    arată bine ce-i în imagini, dar s-ar părea că nenea ăla care-i responsabil cu vremea nu şi-a ţinut promisiunea şi nu v-a adus zăpadă :(

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani,scumpo!
    Arata super pozele tale!
    Inca nu am ajuns in orasul tau dar
    nu se stie!
    Iti doresc un an plin de bucuri!
    Te pup si imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  13. la multi ani scumpo!
    vai cat e de frumos acolo la tineeee :X

    RăspundețiȘtergere
  14. @Florea: I-auzi:> cand mai vii sa ma anunti si pe mine.:)

    @vioreld: :) ma bucur ca-ti plac:)

    @Doda : :)

    @Raisa : poate o sa ai ocazia:) cu placere:D>:D<

    @Denisa : :):x

    @Tavi : Mersi:)

    @coco : :>

    @Pardău Ciprian: multumesC:)

    @geanina : :)

    @Max Peter : stiuuu:X

    @tu1074 : :D da da:) Mersi:)

    @annitu: thnks:X

    @Andreea♥ : :D

    @Denisa: uu:D sar'na:>

    @Lumi RO: multumesc:)

    @Doru : bine ai revenit!:) La multi ani!:) Multumesc:)

    @Paul: :) mersi:)

    @Miss Rose : :D

    @Călin: Da:( nu e zapada:(

    @Szasz Sebes Paul : multumesc:) la fel:)

    @*ELENA* : Multumesc, la fel!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. LA MUILTI ANI! îti doresc, din toata inima, un an nou cu sanatate si multe împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  16. Minunate poze si un oras minunat . De-ar fi asa si pe la mine ... Oricum iti urez un an nou plin de bucuri si implini . La multi ani !!!

    ^-^

    RăspundețiȘtergere
  17. impresionant...chiar nu ma asteptam sa fie atat de frumos...nici Brasovul nu e asa...imi place la nebunie :x

    RăspundețiȘtergere
  18. ideea cu miercurea in cuvinte poate sa o preia orice bloger ?

    RăspundețiȘtergere
  19. la multi ani si la cat mai multe premii>:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. La mulţi ani, in Dragostea Domnului Dumnezeului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos!

    RăspundețiȘtergere
  21. o sa postez peste o zi 2 ....pai o sa te anunt dc vrei sa ne vedem :))?

    RăspundețiȘtergere
  22. @adelici : :D

    @inimioarecolorate : multumesc:D<>:D< te astept pe la mine soare:*

    @CARMEN : Multumesc mult doamna!>:D< La multi ani!:)

    @I'm Devil ☠: Muuultumeesc:D

    @Un suflet inocent....: ma bucur ca te-am surprins placut!:)
    Da, o poate prelua oricine!:)

    @Nyphetamine: iii:> mersi:>

    @premiantul: Multumesc:)

    @adriana: Multumesssc:)

    @Florea: asa:> :)) da =))

    RăspundețiȘtergere
  23. La mulţi ani, cu multe bucurii!
    Impresionant brad, probabil şi artificiile au fost pe măsură...

    RăspundețiȘtergere
  24. @anastasia: multumesc:)
    da' intr-adevar:)

    @Rappa_ru': :>

    @Federova: mersi:D

    RăspundețiȘtergere
  25. Foarte frumos orasul, CLM.
    Foarte multe orase sunt frumoase, dar MULT mai frumoase iarna, cand sunt impodobite! :D


    Primul comm pe anul asta :">.

    RăspundețiȘtergere
  26. @Maria S.: :D

    @AMi: Daaaaa!:D Pupici

    RăspundețiȘtergere
  27. superbi brazii :D
    eu am cam chiulit din a ma plimba prin oras pe intuneric, cu luminile decoratiilor aprinse..

    apropo, ai o mica invitatie la mine pe blog, doar daca te intereseaza ideea :)

    RăspundețiȘtergere
  28. happy new year!!

    fashionableroad.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  29. @Diverse: ma bucur ca iti place:D:)

    @Alle.: :D mersi:D imediat o sa vad despre ce e vb:)

    @Nina: thnks:D

    RăspundețiȘtergere
  30. un oras frumos aranjat, sa speram ca si anul care vine va fi la fel. sa fii sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  31. C.L.M la mine pe blog te aşteaptă o mică surpriză!;;)

    RăspundețiȘtergere
  32. Te aşteaptă o leapşă la mine pe blog :D :)

    RăspundețiȘtergere
  33. La multi ani ! .. arata misto bradul :)

    RăspundețiȘtergere
  34. @Costin Comba: sunt sigura ca va fi la fel:) Multumesc:) la fe:D)

    @Aira: Sar'na:D

    @Raisa: uuu :>

    @Paul: mersi mersi:D

    RăspundețiȘtergere
  35. La multi ani!>:D<

    Ce dragute pozele:X

    RăspundețiȘtergere
  36. @Mistocareala : Multumesc:D

    @©Ramonaa ‹з: :) iiiui:D mersi:D

    @fatacareaduceploaia: la multi ani:D mersi:D

    RăspundețiȘtergere
  37. La multi ani , sincere felicitari pentru acest minunat blog !

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)